Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 89
    VWC-Lid vuurwerk mannetje's schermafbeelding
    Thanks
    1

Visco Fuse / Bariumbuizen

Ik heb 19 januari voor meer dan €130 besteld en nog niets geleverd gekregen. Het 06 nummer is altijd in gesprek en op mail word zowel door Visco fuse als door Bariumbuizen niet gereageerd. Erg jammer en zeer frustrerend.
    Laten we hopen dat het nog geleverd zal worden maar vertrouwen heb ik er niet meer in.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk mannetje Bekijk bericht
    Ik heb 19 januari voor meer dan €130 besteld en nog niets geleverd gekregen. Het 06 nummer is altijd in gesprek en op mail word zowel door Visco fuse als door Bariumbuizen niet gereageerd. Erg jammer en zeer frustrerend.
    Laten we hopen dat het nog geleverd zal worden maar vertrouwen heb ik er niet meer in.
    Dit probleem heb ik dus ook.
    20 januari bestelt voor een behoorlijk bedrag, en geen enkel contact met ze.
    Hoop dat jou bestelling zo snel mogelijk inorden wordt gemaakt, evenals mijn bestelling.

3. The Following User Says Thank You to rvdbcode For This Useful Post:

VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Thanks
    232
    Ik heb vandaag netjes via whatsapp contact gehad.. ze hadden mijn order nog in behandeling staan..
    hij zei dat dat mijn spullen gewoon op voorraad staan en dus niet begreep hoe het kon.. hij ging er gelijk achteraan. misschien zit er een fout in het systeem?
    Probeer anders via whatsapp contact te krijgen?

Succes!
    Romano

VWC-Lid
    Thanks
    17
    Via whatsapp had ik ook keurig netjes contact, het zou allemaal geregeld worden.
    Ze houden je gewoon aan het lijntje, anders had ik sinds half december om de week het restant van mijn bestelling moeten krijgen.
    Het is gewoon een waardeloos bedrijf die zijn zaakjes niet op orde heeft.
    Het gaat bij mij misschien om een tientje, maar uit principe laat ik het er niet bij zitten.

VWC-Lid vuurwerk mannetje's schermafbeelding
    Thanks
    1
    idd, het mooiste is natuurlijk dat ze gewoon leveren en anders het geld terug storten.

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.823
    Thanked 6.293 Times in 2.779 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Triest om te lezen dat er veel mensen door deze shop gedupeerd worden. Ik adviseer jullie om aangifte te doen bij de politie, want anders gaat dit maar door.
    Verder vind ik het vreemd dat deze site nog gewoon in de lucht is, aangezien ze viscolont aanbieden en ook nog de fast en quickfuse ( gewoon quickmatch dus ). Deze vallen sowieso in cat 1.3
    Vuurwerk doet de duivels dansen

Super Moderator Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    599
    Thanked 1.253 Times in 595 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Triest om te lezen dat er veel mensen door deze shop gedupeerd worden. Ik adviseer jullie om aangifte te doen bij de politie, want anders gaat dit maar door.
    Verder vind ik het vreemd dat deze site nog gewoon in de lucht is, aangezien ze viscolont aanbieden en ook nog de fast en quickfuse ( gewoon quickmatch dus ). Deze vallen sowieso in cat 1.3
    Je hebt gelijk Torr. Maar denk dat er weinig het politiebureau binnenstappen om te vertellen dat hun quickfuse niet geleverd is...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

9. The Following 2 Users Say Thank You to Avalanche For This Useful Post:

Thanks
    1.823
    Afbeeldingen
    205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Je hebt gelijk Torr. Maar denk dat er weinig het politiebureau binnenstappen om te vertellen dat hun quickfuse niet geleverd is...
    Klopt, maar je hoeft geen details te noemen bij de aangifte. Je kunt gewoon vermelden dat je bij een online bestelling je spullen niet geleverd hebt gekregen

VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Thanks
    689
    Je moet misschien aangifte doen, maar uit ervaring weet ik dat je daar bar weinig aan hebt. Alleen als veel mensen aangifte doen, over dezelfde leverancier, heb je kans dat er iets mee gedaan wordt.

VWC-Lid
    Thanks
    903
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Volgens mij is quickmatch en tapematch zelfs 1.1, maar pin me er niet op vast.
    Neemt niet weg dat de kans best reëel is dat er gedoe gaat komen als gevolg van deze webshoo, in de zin van huisbezoeken.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

13. The Following User Says Thank You to kamikaze For This Useful Post:

Thanks
    1.823
    Afbeeldingen
    205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Volgens mij is quickmatch en tapematch zelfs 1.1, maar pin me er niet op vast.
    Volgens mij heb je inderdaad gelijk en valt QM onder 1.1

VWC-Lid
    Thanks
    21
    Aangifte doen gaat volgens mij weinig opleveren. Je bent voor 100 euro belazerd, daar liggen ze niet wakker van. Ik ben wel eens voor honderden euro's belazerd en daar kwamen ze ook niet voor in beweging. "andere prioriteiten".

VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Thanks
    1.055
    Thanked 1.280 Times in 464 Posts
    Ga je toch gewoon langs en haal je je geld op als je echt niks gehad heb. snap t probleem niet. 2 jaar terug ook een akkefietje gehad met foute ontstekers en liet me gewoon in de kou, was boos pikte ik niet en ben naar denhaag gereden toen die me negeerde op de mail en heb gewoon me geld terug gehad. Alleen jammer dat je er achteraan moet.

Als ze de levertijd niet aankunnen snap ik ook niet dat ze niet op de site zetten dat de levertijd 1/2weken is.
    De enige echte vuurvent

VWC-Lid
    Thanks
    326
    Dit is wel een hele makkelijke redenatie he. Wanneer iemand in Friesland woont, pak je niet even zomaar de auto. Dan ben je een groot deel van je aankoopbedrag kwijt aan benzine. Dan snap ik best dat mensen eerst andere opties overwegen. Vaak begint het gewoon met recencies lezen voordat je je geld ergens aan overmaakt. Op internet lees ik zoveel negatieve reacties/recencies over deze zaak tot een paar jaar terug. Zou het risico ieder geval nooit nemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Ga je toch gewoon langs en haal je je geld op als je echt niks gehad heb. snap t probleem niet. 2 jaar terug ook een akkefietje gehad met foute ontstekers en liet me gewoon in de kou, was boos pikte ik niet en ben naar denhaag gereden toen die me negeerde op de mail en heb gewoon me geld terug gehad. Alleen jammer dat je er achteraan moet.

Als ze de levertijd niet aankunnen snap ik ook niet dat ze niet op de site zetten dat de levertijd 1/2weken is.

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    884
    Wat een boeltje dat bedrijf zeg, waardeloos! Ik had bij een bedrijf met zo een reputatie (recent) als dit sowieso niet meer besteld. Sterkte alle mensen om je centen terug te krijgen!

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten