Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Een variant van deze mag er ook wel komen. Helaas niet geweldig gefilmd
    "Helaas niet geweldig gefilmd" is nogal zacht uitgedrukt maargoed, wel vette bak. Mag in het ass opgenomen worden hoor Zena!

    Comment


      #77
      Wanneer gaan deze producten in de verkoop?
      is daar al zicht op>?

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
        Vraagje aan Zena.
        Komt de Funke Funke FC- 401-1 - 19 shots Salute Cake ook in jullie assortiment?



        Film credits voor Crissie81
        Dit zijn illegale blokken als ik het niet mis heb heb ze ook gehad in 1.2 inch klappen goed!

        Comment


          #79
          Spinning salute is 1.3g idd. Zijn hard maar niet echt goed. 30mm iron man is harder. Ook klappen deze blokjes nog weleens uit elkaar!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
            Spinning salute is 1.3g idd. Zijn hard maar niet echt goed. 30mm iron man is harder. Ook klappen deze blokjes nog weleens uit elkaar!
            Nog helemaal niet meegemaakt en gehoord over dat deze blokjes uit elkaar klappen. Die Funken Finale 1 zou hoogstens van al die blokjes als consumenten vuurwerk verkocht kunnen worden, maar die gaat al echt goed hard. Klapt de Piromax Titanium Salute er al uit, dus die zie ik ook niet zo snel komen.

            Comment


              #81


              Heb even een filmpje voor je geüpload ter illustratie... niet wenselijk in de straat dit... 5 buisjes (de finale) gingen gelukkig niet af
              Laatst aangepast door pyrofan#1; 7 October 2017, 22:42.

              Comment


                #82
                Blijft natuurlijk ook china
                Ik denk dat elke importeur dit wel heeft

                Comment


                  #83
                  Ergens op het forum zag ik een bericht met Haloween actie en kans op gratis Funke cake...
                  zal de boot dan al aangemeerd zijn in Antwerpen??

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                    Ergens op het forum zag ik een bericht met Haloween actie en kans op gratis Funke cake...
                    zal de boot dan al aangemeerd zijn in Antwerpen??
                    Heb ik ook gezien.
                    Is bij Zena Tabakothiek..
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #85
                      De Funke producten zullen medio november binnenkomen! Nog even wachten dus.

                      Comment


                        #86
                        Als Funke de Supernaut 1 en 2 uitbrengt die voldoen aan de wettelijke regels in België.
                        dan is het helemaal 30mm?
                        Origineel is 30-50, of wordt het nu dan 20-30?

                        Het is zo jammer, dat er zo weinig over te vinden is.

                        gekeken naar Surex of Piromax, die pompen uit een 20mm al een aardige salute.. als je dan bij Funke de effecten 30mm houd maar de salutes tussendoor op 20, kom je al aardig in de buurt bij het orgineel denk ik.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                          Als Funke de Supernaut 1 en 2 uitbrengt die voldoen aan de wettelijke regels in België.
                          dan is het helemaal 30mm?
                          Origineel is 30-50, of wordt het nu dan 20-30?

                          Het is zo jammer, dat er zo weinig over te vinden is.

                          gekeken naar Surex of Piromax, die pompen uit een 20mm al een aardige salute.. als je dan bij Funke de effecten 30mm houd maar de salutes tussendoor op 20, kom je al aardig in de buurt bij het orgineel denk ik.
                          Denk het niet, maar toch leuk dat ze ziezo verkrijgbaar worden.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
                            Denk het niet, maar toch leuk dat ze ziezo verkrijgbaar worden.
                            Ze gaan die profi boxen reproduceren voor de consu mart. Lijkt me niet dat ze een naam aan een box hangen, die niets heeft van het orgineel.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                              Ze gaan die profi boxen reproduceren voor de consu mart. Lijkt me niet dat ze een naam aan een box hangen, die niets heeft van het orgineel.
                              Filmpje van het origineel, hopelijk kunnen we straks vergelijken

                              Comment


                                #90
                                Vergelijken zal je kunnen doen maar ik denk dat als je de profversie heb gezien dat deze vies zal tegenvallen en ook qua prijs.

                                Comment

                                Working...
                                X