Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    De aanbieding is verlengd, maar de voorraad zou vandaag mogelijk opraken? Lijkt me wat tegenstrijdig haha...
    Waar haal je deze informatie vandaan dan?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
      Waar haal je deze informatie vandaan dan?
      Post 431. Geen idee of die info juist is. Vandaar dat ik het opmerk.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
        Post 431. Geen idee of die info juist is. Vandaar dat ik het opmerk.
        Ohja, je hebt gelijk.
        Ik vind het nergens terug.

        Wat ik wel terug vind is heel veel miscommunicatie en onwaarheden

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
          Waar haal je deze informatie vandaan dan?
          kijk eens op de site van zena daar staat het tem 17-11

          Comment


            Tegenstrijdig of niet, ik weet de aantallen wat de in de container zaten + de aantallen die verkocht zijn... en op dit tempo is vandaag alles weg. Kan er niet meer of minder van maken

            Wil je er zeker van zijn dat je wat hebt, ga gewoon vandaag nog...
            alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
              kijk eens op de site van zena daar staat het tem 17-11
              Vrijdag is het de 17e, dus niet verlengd. Lijkt me trouwens ook sterk want ze raken die handel toch wel kwijt (misschien zelfs een beetje te goed )

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                Vrijdag is het de 17e, dus niet verlengd. Lijkt me trouwens ook sterk want ze raken die handel toch wel kwijt (misschien zelfs een beetje te goed )
                Volgens mij gaat het logistiek gezien totaal niet lekker bij Zena. Er zitten nog super veel producten op de boot of komen misschien wel helemaal niet voor 1 Januarie. Ik denk dat ze daarom ook een deel wolff en lesli overnemen om toch wat aan te kunnen bieden in de winkels. Ik hoop dat er de komende weken toch een hoop binnen komt. Ik verwacht dat ze anders toch een groot deel omzet mislopen. Wel jammer want ik wil toch nog wel een keer langs gaan bij zena dit jaar... ( wat ik nu denk zijn trouwens geen feiten om een discussie te voorkomen )
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                  Volgens mij gaat het logistiek gezien totaal niet lekker bij Zena. Er zitten nog super veel producten op de boot of komen misschien wel helemaal niet voor 1 Januarie.
                  In geval van Funke kan Zena daar volgens mij niet zo heel veel aan doen...
                  Ook de Duitse markt blijft vooralsnog verstoken van Funke producten.
                  Daar is echt bar weinig binnen op dit moment, en ook daar wordt getwijfeld of 'alles' überhaupt wel op tijd binnen is.
                  Veel Versandshops hebben al aangegeven Funke alleen via Abholung beschikbaar te stellen, omdat ze denken de pakketjes niet op tijd ingepakt/verzonden te kunnen krijgen omdat alles zo laat binnenkomt.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                    In geval van Funke kan Zena daar volgens mij niet zo heel veel aan doen...
                    Ook de Duitse markt blijft vooralsnog verstoken van Funke producten.
                    Daar is echt bar weinig binnen op dit moment, en ook daar wordt getwijfeld of 'alles' überhaupt wel op tijd binnen is.
                    Veel Versandshops hebben al aangegeven Funke alleen via Abholung beschikbaar te stellen, omdat ze denken de pakketjes niet op tijd ingepakt/verzonden te kunnen krijgen omdat alles zo laat binnenkomt.
                    Dat was vorig jaar niet anders met Funke
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                      Tegenstrijdig of niet, ik weet de aantallen wat de in de container zaten + de aantallen die verkocht zijn... en op dit tempo is vandaag alles weg. Kan er niet meer of minder van maken

                      Wil je er zeker van zijn dat je wat hebt, ga gewoon vandaag nog...
                      Ik weet dat daar voor een godsvermogen aan omzet inzat ;) Ben alleen benieuwd hoeveel marge ze zelf altijd pakken. "ff 2 containers vooruit betalen of gaat dat?)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                        Ik weet dat daar voor een godsvermogen aan omzet inzat ;) Ben alleen benieuwd hoeveel marge ze zelf altijd pakken. "ff 2 containers vooruit betalen of gaat dat?)
                        Misschien kan je ook gelijk even hun pincode vragen

                        Comment


                          Ik durf er geld op te zetten dat dit jaar de Nederlandse importeurs die blokjes na gaan maken. Dat up tempo was sowieso al een hype aan het worden door de Transbomber en nu ze zien dat dit helemaal gewild is, is dat natuurlijk een makkelijk concept om na te doen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                            Volgens mij gaat het logistiek gezien totaal niet lekker bij Zena. Er zitten nog super veel producten op de boot of komen misschien wel helemaal niet voor 1 Januarie. Ik denk dat ze daarom ook een deel wolff en lesli overnemen om toch wat aan te kunnen bieden in de winkels. Ik hoop dat er de komende weken toch een hoop binnen komt. Ik verwacht dat ze anders toch een groot deel omzet mislopen. Wel jammer want ik wil toch nog wel een keer langs gaan bij zena dit jaar... ( wat ik nu denk zijn trouwens geen feiten om een discussie te voorkomen )
                            Ik ben het met je eens hoor, Dat Zena dit jaar ook Wollf en lesli verkopen is gewoon een beetje "verdacht" Het is waarschijnlijk allemaal kiele kiele met de leveringen en je kan gewoon niet met lege bunkers zitten in december mocht er iets misgaan met de levering.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ik durf er geld op te zetten dat dit jaar de Nederlandse importeurs die blokjes na gaan maken. Dat up tempo was sowieso al een hype aan het worden door de Transbomber en nu ze zien dat dit helemaal gewild is, is dat natuurlijk een makkelijk concept om na te doen.
                            Ik hoop het want up tempo mixed shaped boxen zijn gewoon tof. Alleen hoop ik niet dat ze funke prijzen gaan na apen.

                            Zo krijg je een beetje Apple/Android verhaal.
                            Apple lanceert een 1200 euro telefoon waardoor Android merkens zoals samsung dat ook ineens gaan vragen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                              Ik ben het met je eens hoor, Dat Zena dit jaar ook Wollf en lesli verkopen is gewoon een beetje "verdacht" Het is waarschijnlijk allemaal kiele kiele met de leveringen en je kan gewoon niet met lege bunkers zitten in december mocht er iets misgaan met de levering.
                              Bij Zena is het gewoon meteen merkbaar omdat ze het assortiment netjes bijhouden op de site en omdat de winkels natuurlijk het hele jaar open zijn.
                              Alle importeurs hebben hier last van alleen is dat voor ons niet zichtbaar.

                              Zena verkoopt natuurlijk liever hun eigen spullen aangezien ze daar meer marge op kunnen maken maar iets verkopen is beter dan niets.
                              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                              Comment


                                Volgens mij heeft zena heel veel centjes laten liggen. Zonder de actie had het misschien een weekje langer geduurd maar waren die bakken ook zo uitverkocht.

                                Comment

                                Working...
                                X