Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Of overhyped mensen
    dat zowiezo, het is wel mooi spul maar ook duurder. En er zal zeker een deel van de mensen denken dat deze net zo goed zijn als de originele proffesionele blokken

    Comment


      De salutes lijken snoeihard.

      De 30mm shots lijken net iets boven NL consu te gaan, maar ben toch niet zo heel zeker.

      De tears vind ik erg slecht, Supernaut vind ik ja.... super.

      Die 20mm shots zijn totaal misplaatst en een complete grap gewoon.
      Onbegrijpelijk... freaks willen 30mm schieten.

      Comment


        ze hadden ook nog 25mm kunnen pakken dan is het contrast minder groot. Maar dan zal het totaal plaatje wel te duur geworden zijn.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
          ze hadden ook nog 25mm kunnen pakken dan is het contrast minder groot. Maar dan zal het totaal plaatje wel te duur geworden zijn.
          Of alles op 100 shots max houden en gewoon de volle 30mm.

          Comment


            Met alle respect voor de filmpjes, maar ik heb net een box bekeken en soms zie ik een uitwerking zo groot als een 3 inch ( bij wijze van spreken ) . Ik ben benieuwd naar de filmpjes in januari
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Nah het zijn wel gewoon goede blokken maar het contrast tussen 30mm en 20 is wel groot inderdaad.Die paranoid is wel volledig 30mm toch?
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Weet iemand de hoeveelheden die de winkels op
                Voorraad hebben, hoe moet ik dit inschatten?
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Met alle respect voor de filmpjes, maar ik heb net een box bekeken en soms zie ik een uitwerking zo groot als een 3 inch ( bij wijze van spreken ) . Ik ben benieuwd naar de filmpjes in januari
                  Je bedoelt live bekeken? En welke box?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Nah het zijn wel gewoon goede blokken maar het contrast tussen 30mm en 20 is wel groot inderdaad.Die paranoid is wel volledig 30mm toch?
                    Heb hem toevallig net gekocht en is inderdaad volledig 30mm.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                      Weet iemand de hoeveelheden die de winkels op
                      Voorraad hebben, hoe moet ik dit inschatten?
                      Ik zou maar snel zijn als ik jou was.

                      Comment


                        Slimme marketingtruc om mensen nu snel te laten kopen
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door cõno Bekijk bericht
                          Heb hem toevallig net gekocht en is inderdaad volledig 30mm.
                          Daarom dan heb je wel echt mooie blokkies als je ze volledig uitvoerd in 30mm.Al is dat voor de salutes en fluiters niet echt nodig natuurlijk.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                            Slimme marketingtruc om mensen nu snel te laten kopen
                            Ik zou wel eens de gezichten willen zien van de niet-freaks die deze bakken zien staan in België.
                            Hoop dat er nog wat over is voor de januari sales....

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                              Paranoid,corolla blue en de supernaut zijn zeker wel de moeite goede dreunen ook tussendoor.
                              ik vind die supernaut nog wel tof.. rest mist tempo
                              en de paranoid is ook dik

                              correctie, cloud connected heeft wle het tempo en een aantal grote boeketten

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                                ik vind die supernaut nog wel tof.. rest mist tempo
                                en de paranoid is ook dik
                                Serieus? Mist de paranoid volgens jou ook tempo?
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X