Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 23 van 170 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 345 van 2543
  1. #331
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Lekker dichtbij gefilmd, zo ziet hij er straks uit in de straat !
    Als je -10 aan beide ogen hebt, welke gecorrigeerd is met jampot glazen, misschien wel. De 20mm is nog steeds om te huilen. De waaiers zijn ook niet super breed want zelfs de enkele 30mm komt breder uit.

  2. #332
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
    Als je -10 aan beide ogen hebt, welke gecorrigeerd is met jampot glazen, misschien wel. De 20mm is nog steeds om te huilen. De waaiers zijn ook niet super breed want zelfs de enkele 30mm komt breder uit.

    Nog meer te klagen? zijn gewoon top blokjes!! Met goeie kwaliteit!
    en de gene die zeggen dit is duur dan moet je gewoon lekker bij de losse cakes houden

    Dit zijn gewoon hele mooie blokken voor goeie prijs

  3. #333
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
    Nog meer te klagen? zijn gewoon top blokjes!! Met goeie kwaliteit!
    en de gene die zeggen dit is duur dan moet je gewoon lekker bij de losse cakes houden

    Dit zijn gewoon hele mooie blokken voor goeie prijs
    Sorry? Gezien de reacties zijn er meerdere mensen die een dergelijke minder enthousiaste mening delen, waaronder ik. Respecteer dus vooral ieders mening en ga mensen niet vertellen dat ze het bij losse cakes moeten houden, als men de blokken niet mooi of te duur vindt. Een adviesprijs van €190,- voor een 116 shots Paranoid vind ik gewoon waanzin. Prima dat je er dan standaard 25% korting op geeft, maar bij mijn lokale dealer haal ik een mooi en veel goedkoper blok. Scheelt me ook nog eens een hoop benzine...
    Laatst gewijzigd door firekwakkers; 15 november 2017 om 07:46

  4. #334
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Sorry? Gezien de reacties zijn er meerdere mensen die een dergelijke minder enthousiaste mening delen, waaronder ik. Respecteer dus vooral ieders mening en ga mensen niet vertellen dat ze het bij losse cakes moeten houden, als men de blokken niet mooi of te duur vindt. Een adviesprijs van €190,- voor een 116 shots Paranoid is gewoon waanzin. Prima dat je er dan standaard 25% korting op geeft, maar bij mijn lokale dealer haal ik een mooi en veel goedkoper blok. Scheelt me ook nog eens een hoop benzine...
    Dat is alleen economisch denken. Blijkbaar is een ritje naar belgie met alles eromheen en de sfeer van het shoppen dan niet aan jou besteed.

  5. #335
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Dat is alleen economisch denken. Blijkbaar is een ritje naar belgie met alles eromheen en de sfeer van het shoppen dan niet aan jou besteed.
    Onjuist. Ik zeg tegelijkertijd dat ik, net als vele anderen hier, niet enthousiast wordt van met name de 20mm uitwerkingen. Daar hoef ik niet door iemand anders op gecorrigeerd te worden, want het is mijn eigen mening. De economische beweegredenen zijn voor mij een extra reden om deze boxen niet te gaan halen.

    Vindt iemand anders ze helemaal geweldig en het geld dubbel en dwars waard, even goede vrienden. Het gaat mij erom dat een aantal mensen denken dat hun eigen mening heilig is en dat stuit me (wel vaker) tegen het zere been.

  6. Deze gebruiker waardeert firekwakkers voor het bericht:


  7. #336
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik moest bij de 20mm in de Tears zonet serieus lachen. Die zijn echt lullig maar betaal je alsnog de hoofdprijs voor. Maakt dan wat goed dat die vaak in salvo's geschoten worden. Qua fluiters salutes en shapes is het allemaal heel spectaculair, qua effecten an sich niet. Ik durf te wedden dat de NL markt hier komend(e) jaar(en) qua aanbod dik overheen gaat en prijs er onderdoor. En dan heb je enkel nog "maar het is Funke en Belgisch" bij de laat inkopende massa. Moet Herr Funke toch de innovatie van zn kleine cakes e.d. in nieuwe grote blokken gaan zetten. Leuke kickstart, zo nog even profiterend van zn illegale naam. Slim gedaan. Hopen dat scherpe economisch justitie speurders niet te diep gaan graven.
    Laatst gewijzigd door Richardus; 15 november 2017 om 08:44

  8. #337
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Khad hoge verwachtingen van de tears from heaven en daarom ook blind aangeschaft maar nu toch wel een beetje spijt van.

  9. #338
    VWC-Lid chefke26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    239
    Thanks
    5
    147 waarderingen in 63 posts
    Als ik naar de filmpjes kijk loop ik ook absoluut niet warm van deze boxen, en deel ook zeker de mening dat je in NL betere boxen kunt vinden. Die 20mm doet gewoon zo'n afbreuk aan die boxen.
    Laatst gewijzigd door chefke26; 15 november 2017 om 10:08

  10. #339
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Ik vind de negativiteit, ondanks dat ik een ieders mening respecteer, toch wel een beetje frappant. Veel reacties vind ik ook niet concreet, en raken bij mij dan kant noch wal. Nogmaals, dit betekend niet dat je die mening niet mag hebben! Voor mij is het alleen soms niet helemaal duidelijk...

    Mijn algemene mening is dat ik blij ben met deze ontwikkeling en daarvoor wil ik Zena bedanken.

    Een reactie die ik graag toegelicht had zien willen worden door vele is: In Nederland koop ik beter/mooier/goedkoper etc. NIET omdat ik dit niet geloof, maar omdat ik hier benieuwd naar ben. Gaan we dan naar mijn mening off-topic? Nee, want ik zie graag de vergelijkingen met deze boxen, en nu bouw je een discussie op met niet onderbouwde argumenten.

    mijn voorstel is dat ook om producten te noemen op de volgende manier:
    Corolla Blue, NEM 2,5kg, 100sh €100,-
    Paranoid, NEM 2,9kg, 116sh €135,-
    Cloud Connected, NEM 2,8602 kg, 259sh €150,-
    Tears from Heaven, NEM 2,8108 kg, 259sh €150,-
    Supernaut I, NEM 3,3551 kg, 288sh €175,-

    Naam, kruitinhoud, aantal shoten, en prijs (waar die op dit moment voor te krijgen is!)
    Ik denk dat we op deze manier concrete en goede vergelijkingen kunnen maken.

    Dus kom maar op met die Nederlandse producten!

    EDIT: Ik ga zelf hier de verzameling bijhouden!

    Collision Thunder, NEM 2,9920 kg, 250sh, €175
    Ultimate Mythology Box, NEM 1,7270 kg, 116sh, €111,-
    Jackhammer, NEM 1,9960 kg, 124sh, €104,25
    6 Elements, NEM 3,0000 kg, 162sh, €169,-
    Escape from Hell, NEM 4,1500 kg, 216sh, €149,-
    Transbomber, NEM 2,0000 kg, 144sh, €99,-
    Cruel Traction, NEM 2,1800 kg, 120sh, €110,-
    Laatst gewijzigd door erase2fast; 15 november 2017 om 11:22
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  11. Deze 2 gebruikers waarderen erase2fast voor het bericht:


  12. #340
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    De mensen die afkraken hebben zeker geen buget meer . Ik vind de supernaut toch best dik op de laatste filmpjes. Corolla blue ga ik zeker halen, ik twijfel nog tussen de paranoid en de supernaut

  13. #341
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    De enige die ik zou kunnen bedenken is de collision thunder of ultimate mythology maar dat is ook nog maar weer afwachten hoe dat uitpakt.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  14. #342
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    De mensen die afkraken hebben zeker geen buget meer . Ik vind de supernaut toch best dik op de laatste filmpjes. Corolla blue ga ik zeker halen, ik twijfel nog tussen de paranoid en de supernaut
    Lastige keuze al vind ik die paranoid wel heel vet.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  15. #343
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    De enige die ik zou kunnen bedenken is de collision thunder of ultimate mythology maar dat is ook nog maar weer afwachten hoe dat uitpakt.
    Zeker de collisiom thunder was een sample. Te mooi om waar ze zijn dat die zo hard gaat en door de nl keuring komt

  16. #344
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    De mensen die afkraken hebben zeker geen buget meer . Ik vind de supernaut toch best dik op de laatste filmpjes. Corolla blue ga ik zeker halen, ik twijfel nog tussen de paranoid en de supernaut
    Ik heb precies hetzelfde dilemma, daarbij wil ik je er ook op wijzen dat de Supernaut 2 in december binnen komt. Meestal heb je dan ook de mijter actie (50% off) en ik hoef nu ook weer en de 1 EN de 2... dus mijn dilemma wordt alleen maar groter!
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  17. #345
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    De enige die ik zou kunnen bedenken is de collision thunder of ultimate mythology maar dat is ook nog maar weer afwachten hoe dat uitpakt.
    Bedankt voor je inbreng, ik heb ze toegevoegd aan mijn bericht!
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

Pagina 23 van 170 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •