Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 48 van 170 EersteEerste ... 3846474849505898148 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 706 t/m 720 van 2543
  1. #706
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    ´Funke Fajerwerki´ is/was een Pools bedrijf wat eerst enkel professioneel vuurwerk verkocht. Sinds 2016 verkochten zij voor de Duitse consumenten markt de Funke Bollers ( Super 2 bollers en D bollers ). En in 2017 zijn ze zich volledig gaan richten op de Poolse, Duitse en Belgische consumentenmarkt. Nu ze zijn gegroeit en wat internationaler zijn geworden noemen ze zichzelf nu ook Funke Fireworks. Aan Zena hebben ze een hele grote klant en in Duitsland zijn ze ook erg geliefd. Maar ook nog steeds in Polen worden er veel Funke producten verkocht.

    En ik snap even je laatste vraag niet. Bedoel je waarom het vuurwerk uit China komt voor een Pools bedrijf? Bijna al het vuurwerk op de wereld wordt in China geproduceerd. Vaak worden enkel producten die voor nationale shows worden gebruikt in het desbetreffende land geproduceerd, zoals je dus ziet in Italie of Spanje. Voor consumenten vuurwerk is dit niet zo interessant, daar de kosten dan te hoog voor zijn. En er zijn gewoon kwaliteitsfabrieken in China! Maar Funke is dus in oorsprong een Pools bedrijf. En de Duitsers zeggen allemaal Foenkuh, maar ik zeg lekker Hollands Funke..
    Ondanks fUnke zijn ze niet duits. Ze zitten in een gewoon huis in een klein pools dorpje. Hoe je het zegt maakt niet uit, je blijft een funke junk
    Jeder Schuss ein Genuss

  2. #707
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Zijn ze helemaal gestopt met de illegale tak?

  3. #708
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Illegale tak hahaha grappig.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  5. #709
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Zag op de bekende poolse webshop die voorheen de professionele funke bakken verkocht nu de "belgische varianten" staan. Daar zullen mensen zich best in vergissen aangezien de namen het zelfde zijn verwachten ze denk ik die profi bakken te krijgen. Ook nog eens tegen flinke prijzen.

  6. #710
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Zag op de bekende poolse webshop die voorheen de professionele funke bakken verkocht nu de "belgische varianten" staan. Daar zullen mensen zich best in vergissen aangezien de namen het zelfde zijn verwachten ze denk ik die profi bakken te krijgen. Ook nog eens tegen flinke prijzen.
    Er staat gewoon bij dat het categorie 2 is en welk kaliger. En er staat ook gewoon een filmpje bij van de uitwerking. Als je je dan nog vergist met de prof versie, dan val je gewoon onder natuurlijke selectie. Je kan het de winkel dan ook totaal niet kwalijk nemen.

    Al vind ik wel dat ze het 20mm gepruttel moeten vervangen voor 25mm. Los het maar anders op door middel van 30mm in salvo´s en het blok maar gewoon goed opvullen met salutes. Ik snap ook niet dat ze perse het aantal schoten gelijk willen houden, het gaat toch verder om de naam? Met het aantal schoten lijken ze wel hun best te doen om de klant te laten vergissen me het profblok. Volgens Funke moet het verschil tussen 20mm en 30mm dus vergelijkbaar zijn met het profblok van 30mm tot 50mm. Maar tussen 25mm en 30mm is ook echt wel een zichtbaar verschil. En we weten echt wel dat 50mm hier niet kan, pomp dat ding vol met goede boeketten dan boeit het de klant verder niet.

  7. #711
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Er staat gewoon bij dat het categorie 2 is en welk kaliger. En er staat ook gewoon een filmpje bij van de uitwerking. Als je je dan nog vergist met de prof versie, dan val je gewoon onder natuurlijke selectie. Je kan het de winkel dan ook totaal niet kwalijk nemen.

    Al vind ik wel dat ze het 20mm gepruttel moeten vervangen voor 25mm. Los het maar anders op door middel van 30mm in salvo´s en het blok maar gewoon goed opvullen met salutes. Ik snap ook niet dat ze perse het aantal schoten gelijk willen houden, het gaat toch verder om de naam? Met het aantal schoten lijken ze wel hun best te doen om de klant te laten vergissen me het profblok. Volgens Funke moet het verschil tussen 20mm en 30mm dus vergelijkbaar zijn met het profblok van 30mm tot 50mm. Maar tussen 25mm en 30mm is ook echt wel een zichtbaar verschil. En we weten echt wel dat 50mm hier niet kan, pomp dat ding vol met goede boeketten dan boeit het de klant verder niet.
    moet ook nog betaalbaar blijven :P

  8. #712
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    moet ook nog betaalbaar blijven :P
    Of je nou tig schoten met 20mm doet of minder schoten met 30mm. Ze moeten gewoon die 6 500 grammers aanhouden en dan minder schoten en groter kaliber. En om toch nog redelijk wat schoten te hebben, moeten ze gewoon een kwart vullen met salutes. Het zijn juist de salutes die deze blokjes nog enigszins richting de profversie maken.

  9. #713
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Heerlijke singleshot met zo'n 5 gram goede kwaliteit flash.


  10. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  11. #714
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Heerlijke singleshot met zo'n 5 gram goede kwaliteit flash.

    Verglijkbaar met dumbum ?
    Jeder Schuss ein Genuss

  12. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  13. #715
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    En terecht, die grote doorlontbakkies vind ik nou niet zo super. Hij wilde dat verschil van de profversie die je hebt tussen de 30mm en de 50mm boeketten zo goed mogelijk na doen. Dus daar werd er gekozen voor 20mm boeketten en 30mm nu. Dat is niet zo'n groot probleem, maar die 20mm boeketten hadden echt wel beter gekund. Ik zou zo'n bak nu nooit halen, al zijn de saluutjes wel lekker.
    ....tsjah...
    Laatst gewijzigd door jejestilo074; 18 april 2018 om 23:58

  14. #716
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    die singleshot kende ik nog niet

  15. #717
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2017
    Berichten
    24
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Lijkt mij een losse tube van de Funken Finale 1?

  16. #718
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lambal94 Bekijk bericht
    Lijkt mij een losse tube van de Funken Finale 1?
    Volgens mij is Master aan het slachten geweest in een Funke Cake.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  17. #719
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Er zijn weer nieuwe Funke spullen binnen, waaronder Funke D Bollers met 2 gram flash ( P1 ) en andere nieuwe P1 artikelen. De Funke bollers heten Thunder Cracker D en zitten in een slof met 20 pakjes van 4. Dit zijn gewoo n weer old school rotjes met grijs lont en klassieke verpakking. Ook nieuwe luchthuilers in de kleur 'rot'. Dit is trouwens ( nog ) niet bij Zena binnen.
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 11 februari 2018 om 21:35

  18. #720
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.805
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Er zijn weer nieuwe Funke spullen binnen, waaronder Funke D Bollers met 2 gram flash ( P1 ) en andere nieuwe P1 artikelen. Scream 10S is een knaller met een harde fluit gevolgd door 10 gram flash knal. De Funke bollers heten Thunder Cracker D en zitten in een slof met 20 pakjes van 4. Dit zijn gewoo n weer old school rotjes met grijs lont en klassieke verpakking. Ook nieuwe luchthuilers in de kleur 'rot'. Dit is trouwens ( nog ) niet bij Zena binnen.
    Wasnneer worden de grote funke bakken verwacht?

Pagina 48 van 170 EersteEerste ... 3846474849505898148 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •