Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ach ben gewoon benieuwd naar het effect van de 9-19 potjes en voor het geld kan je ook geen wereldschokkend vuurwerk verwachten maar en voorproefje zou wel leuk zijn , net als de Double Star zal ook geen vette 2000 grammer zijn maar toch wel benieuwd van hoe en wat , en ach mocht het tegenvallen , pech gehad zijn ergere dingen in de wereld

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
      Voor dit geld kan je eigenlijk niet kritisch zijn. Voor Pyro's is dit gwn stook voer op groot verbruik of per x aantal tegelijk. Voor de "consument" zeer interressant lekker goedkoop en toch nog wat kwaliteit. Geen pruts vuurwerk van de gemiddelde producent.
      Nee inderdaad en dat is waar het in deze toch uiteindelijk om draait!

      Comment


        Krijgen we nog een blackFriday actie bij VPD dit jaar? :P

        Heb trouwens die 9-19 potjes ook gehaald, maar eens zien wat er van komt.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Fruttie Bekijk bericht
          Krijgen we nog een blackFriday actie bij VPD dit jaar? :P

          Heb trouwens die 9-19 potjes ook gehaald, maar eens zien wat er van komt.
          Vage omschrijving de de website :

          De VALK SUPER 9-16 heeft 6 top cakes uit de HEAVY LEGEND serie.

          9 Zware multishot cakes van ieder 16 schots met mega grote effecten


          Zijn het nu 6 cakes uit de HL serie, aangevuld met 3 andere cakes... aan de andere kant heeft elke cake het HL logo er op staan
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            vind de informatie sowieso al miserabel , zouden al drie weken geleden filmpjes en info gegeven worden over de Valk pakketjes en de Double star

            Comment


              Volgens mij zijn ze gewoon erg druk en moeten we gewoon meer geduld hebben.

              Comment


                heb ik niet hahahaha

                Comment


                  Begrijp de ophef niet zo goed, als je twijfelt neem je ze toch niet.... ik laat ze in ieder geval voor het deze centen niet staan en zijn anders prima cakes voor 22:00 uur

                  Comment


                    heb ze ook besteld net als de Double Star , en de Valk Big 19 daar zijn wel filmpjes van en daar hoor ik goede berichten over , maar ja die nieuwsgierigheid

                    Comment


                      Ophef? Je mag toch wel weten wat je koopt of vind je dat een hele gekke gedachtegang? Een effectomschrijving is nog wel het minste wat je mag toevoegen bij een product die je verkoopt. En dan niet het meest vage en random wat je kan verzinnen; 'Deze cakes zijn voorzien van knetterhade burst en mega grote sortie effecten.'

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Ophef? Je mag toch wel weten wat je koopt of vind je dat een hele gekke gedachtegang? Een effectomschrijving is nog wel het minste wat je mag toevoegen bij een product die je verkoopt. En dan niet het meest vage en random wat je kan verzinnen; 'Deze cakes zijn voorzien van knetterhade burst en mega grote sortie effecten.'
                        wat is een sortie effect eigenlijk

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          Begrijp de ophef niet zo goed, als je twijfelt neem je ze toch niet.... ik laat ze in ieder geval voor het deze centen niet staan en zijn anders prima cakes voor 22:00 uur
                          Ik wel! dat er geen filmpjes zijn prima, maar op zijn minst een product beschrijving/ effectomschrijving moet toch kunnen?

                          Comment


                            Ik heb vandaag een mooie mail ontvangen vanuit Valk........

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	blackfriday.jpg
Vertoningen:2
Grootte:812,1 KB
ID:	1562471

                            Comment


                              Is dit op de adviesprijs of op de prijs die nu al op vuurwerkperdoos staat?

                              Comment


                                Op de huidige prijs natuurlijk. Anders worden ze bijna allemaal duurder.

                                Echt jammer dat dit te ver weg is want wat een actie. Chapeau!

                                Comment

                                Working...
                                X