Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ga er zeker wat mee doen, alleen kom ik denk ik in de problemen met het afhaalmoment.
    Dit omdat ik op vuurwerkperdoos heb besteld.

    Comment


      Iemand nog suggesties voor de aanschaf van een cakebox vanuit dr actie die as vrijeag er aan komt?? Top actie weer!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
        Ga er zeker wat mee doen, alleen kom ik denk ik in de problemen met het afhaalmoment.
        Dit omdat ik op vuurwerkperdoos heb besteld.
        Deze actie is ook op vuurwerkperdoos.
        Laatst aangepast door bassie1978; 22 November 2017, 22:35.

        Comment


          zit te twijfelen om een compound box aan te schaffen met deze actie of via de gewone site + gratis vuurwerk MITS er een openingsactie komt!

          Comment


            geldt dat ook voor de Valk boxen , hoop het niet heb twee weken geleden de nodige Valk producten besteld

            Comment


              Die staan niet onder cake boxen
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                owk en nou nog die info en filmpjes

                Comment


                  Dus de primal kost 89 nu daar nog 25% korting van das jetjes

                  Hopen dat wel met me andere ophaaldatums kan combineren

                  Comment


                    Ik zie de Viper niet meer op de site staan is die uitverkocht?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                      Ik zie de Viper niet meer op de site staan is die uitverkocht?
                      Die komt dit jaar niet binnen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                        geldt dat ook voor de Valk boxen , hoop het niet heb twee weken geleden de nodige Valk producten besteld
                        ja ik ook, voelt niet helemaal goed moet ik zeggen.... ben je er vroeg bij omdat deze site tijdelijk open is en scherpe prijzen heeft, blijkt het nog scherper te kunnen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          ja ik ook, voelt niet helemaal goed moet ik zeggen.... ben je er vroeg bij omdat deze site tijdelijk open is en scherpe prijzen heeft, blijkt het nog scherper te kunnen.
                          Op cakeboxen, niet op de valk producten. dit was met de openingsactie ook al zo.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                            Op cakeboxen, niet op de valk producten. dit was met de openingsactie ook al zo.
                            het buurtassortiment staat onder cakeboxen, valt die daar dan ook onder... want dat is niet echt een cakebox?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              het buurtassortiment staat onder cakeboxen, valt die daar dan ook onder... want dat is niet echt een cakebox?
                              Ja, vorige actie kon je die ook met cakebox-korting krijgen
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                cruel traction valt er zo te zien ook niet onder... jammer

                                Comment

                                Working...
                                X