Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 28 van 28
  1. #16
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik heb de Brasilian Box gehad voor de volprijs (€150,-). Was het geld zeker waard. Je merkt een duidelijk verschil tussen de 30MM cakes van de Brasilian Box en de 25MM cakes van de Big 19. Uiteraard kan je met 12 Big 19 cakes flink wat geweld krijgen. Maar per pot gezien is de Brasilian Box beter. Hardere burst naar mijn ervaring. Maar zeker grotere effecten en duurdere effecten. Bij de Big 19 heb je vooral veel crackling. En crackling oogt nogal 'goedkoop'.
    "I came in like a crackling ball."

  2. #17
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Big 19 is ook gewoon 30 mm hoor en daar vergis ik me zeker niet in vaak genoeg gehad en met de crackling valt t ook nog wel mee!! Gewoon zeer goede cakes met dezelfde uitwerking als de E.S ze zij wat trager maar met een goede burst en grote spreiding blijven dit gewoon kwalitatief goede cakes al jaren. En wat crackling betreft ben ik niet met je eens. Kun je heel wat chaos mee krijgen o.a Transbomber en de Crackling Chry en behoorlijk wat boxen met een hoop crackling wat echt niet goedkoop oogt...

  3. Deze 2 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Big 19's, Buurt Assortiment, Happy Hardcore hebben alleen wel 'slechts' 15 gram in de tubes. Bij de Brasilian Box is dat 17,5 gram, Fairytails 20 gram en Hydra's bijvoorbeeld 25 gram.

    Niet dat kwantiteit vóór kwaliteit komt, maar het is wat lastig vergelijken omdat sommige eigenlijk in een totaal andere (prijs) klasse opereren. Zelf dit jaar de Hydra's gezien, maar vind eerlijk gezegd de Brasilian Box en Fairytail indrukwekkender.

  5. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Als je goede 19 shot cakes voor een goede prijs wilt, dan moet je voor de Big 19 gaan. Als je echt een stap hoger wilt gaan in kwaliteit met veel mooiere effecten en ook sterren die langer hangen, dan zou ik voor de Brasilian box of het Fairytail assortiment gaan.

    De prijs past weer goed bij de uitwerking die je ervoor terug krijgt, dus dan is het aan jou wat je wilt.

  7. #20
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Toch bevalt de Freestyle Reverze box mij ook altijd goed.
    Daarnaast de Breaking Bad Box gezien, wel oké ook, zitten 2 echt mooie cakes bij.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #21
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Klopt Mike. Ik heb in december de Freestyle Reverze voor het eerst in actie gezien op een demo van Vuurwerktotaal. Ik was er echt door verrast. De burst was prima en effecten waren mooi. Het tempo mag wat hoger, maar dat is dan extra lang genieten.

  9. #22
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Nou voor 110 heb je 12 stuks big 19. Je zult nergens een goekoper assortiment vinden. En ze presteren ook geweldig
    Klopt, soms ook voor 110. Geweldig assortiment big19. Dit jaar voor t eerst en komend jaar weer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #23
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    En ik was idd het fairytail vergeten. Maar die is vaak wel aan de prijs. Als je deze met een korting kan krijgen, is dat het beste 19sh ass van NL. Maar voor een buurtassortiment van 60 euro had ik de keuze snel gemaakt. Ik heb hem iig al 2z besteld.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?

  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.473
    Thanks
    3.719
    1.166 waarderingen in 546 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?
    Wat ik heb begrepen is het vanwege de stabiliteit van de 19 shots cake, maar zal ongetwijfeld ook iets met marges te maken hebben.

  13. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  14. #26
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?
    Disturbed van Wolff is nieuw geintroduceerd vorig jaar. Echt een top assortiment. Verder vind je nog de Brasilian 19 sh cakes o.a.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  16. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.473
    Thanks
    3.719
    1.166 waarderingen in 546 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?
    Katan heeft ook nog een leuk setje 19 shots cakes in ze assortiment

  17. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  18. #28
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?
    Zover ik weet (nog) niet. Volgens mij zouden cakes evt. wel even hoog als breed moeten zijn ivm stabiliteit. Misschien is er daarom bij buurtass 2.0 gekozen voor rond ivm stabiliteit. Maar is echt mijn persoonlijke gedachte.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •