Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts

    Red face Vuurwerk? Daar lust Eddy wel pap van!



    2016 is weer voorbij. Het was weer een bewogen jaar, met ups en downs. Zo kon ik in 2016 beginnen aan mijn afstudeerstage. Ik zou dan mijn opleiding een half jaar eerder kunnen afronden dankzij een vrijstelling voor de gewone
    stage.

    Maar toen werd ik ziek. :( Een griepje dacht ik, 2 dagen en het is weer over. Niets bleek minder waar. Na een week maar naar de huisarts gegaan, die stelde een longontsteking vast in mijn rechter long. Daarvoor kreeg ik antibiotica. Die zou na 3 dagen merkbaar moeten werken. "Zou moeten" ja, maar dat deed hij niet. Toen sterkere antibiotica gekregen. Die zou ook weer na 3 dagen merkbaar moeten werken. Maar volgens mij hadden deze het omgekeerde effect, want na wederom 4 dagen had ik ineens een dubbele longontsteking. De huisarts heeft mij toen direct doorverwezen naar de
    spoedeisende hulp in het ziekenhuis. Daar ben ik toen gelijk opgenomen. Uiteindelijk was het 6 dagen later dat ik weer naar huis mocht. De ziekteverschijnselen waren gelukkig weer weg, maar ik had wel het uithoudingsvermogen van een pond worst. Uiteindelijk nog 3 weken thuis gebleven om mijn longen te laten herstellen van de schade. En zo heeft mijn
    afstudeerstage een vertraging van 5 weken opgelopen. :(

    Gelukkig ging het daarna snel weer beter. Toen kwam namelijk de 100 cakes actie van VuurwerkTotaal. Met één van die acties won ik de HFF Underground! Toch een kleine troost voor de tegenslag die ik dat najaar heb gehad. En daar bleef het niet bij! Op 28 december kreeg ik te horen dat ik ook nog eens de winnaar was van de Voltfather!
    Dat was toch wel een hele mooie oppepper zo aan het eind van het jaar!

    Maar nu genoeg geluld, jullie zitten vast niet te wachten op mijn hele levensverhaal.
    Wel?
    ....oh.
    Nou, er was eens...

    ...5 dagen later...

    ...en toen was het oudejaarsdag 2016.

    Maar nu de filmpjes! Helaas niet meer losse cakes gefilmd, omdat de telefoon al vrij snel aangaf dat de batterij bijna leeg was (wat achteraf volgens mij stierenpoep was, want hij heeft het nog uren volgehouden op 1%). Zelfs al zo vroeg dat ik de Voltfather met mijn oude telefoon heb gefilmd, uit de losse hand. Dat was achteraf ook niet zo'n handige combinatie, omdat ik dit jaar een paar keer gefaald heb met het doorlonten (nooit een lont-verbinding boven de cake laten!). Doordat ik de box 3x opnieuw moest aansteken staan bepaalde delen dus belabberd op film. Sorry. :(

    Maar we beginnen even klein. Of ja, wat heet klein. De dreun en het boeket van een Sky Hunter van Broekhoff kun je niet echt klein noemen. Op dat jullie hem nog maar vaak mogen zien!


    Ik had misschien beter met dit potje kunnen beginnen, want deze is wel klein. Zelfs de prijs!
    De Multiblitz van Zena:


    En ook deze is niet zo groot. Is ook niet nodig, want dat maken de kleuren wel weer goed. De Mythos van Lesli:


    Iets groter? Oké, dan doen we de Vulkan X van Wolff:


    Of is dat teveel lawaai aan het eind? Ik heb ook wel wat stillers. Een echt helder licht. De Bardarbunga van Zena:


    En ook deze Duitser is niet zo luidruchtig. De Bugano Gold/Silver van Weco:


    Maar nu genoeg van dat softe gedoe! WE GAAN RAMMEN!!!! En wel met De Voltfather! van VuurwerkTotaal! Zoals ik al zei moest ik hem door falen van mijn kant 3x aansteken, waardoor de volgorde van de cakes niet is zoals normaal en er soms 2 tegelijk gaan. Ook zijn de beelden soms waardeloos, zeker aan het eind. Ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen. :(


    En we gaan gelijk door naar een projectje: Project SounDwavE. Een projectje waarbij stille en lawaaiige effecten elkaar afwisselen. En dit zou aardig zijn gelukt als de Silent Trails er niet mee was gestopt na een paar schoten. :(
    Ik moest hem dus opnieuw aansteken, maar daarna ging alles weer goed.


    Ook mijn 18:00 uur projectje, Screams of Joy, ging niet 100%. De Over Watch en de 1.2" Titanium Whistle Cloud gingen tegelijk in plaats van achter elkaar via het reserve lont. Ondanks dat ik het lont had afgedekt met aluminiumfolie. Daarnaast deed mijn Stormchaser de eerste 2 (van de 3) salvo's tegelijk. Maar al met al liep het best wel lekker, dus hoor je mij verder niet klagen.


    En dan zijn we nu bij het laatste filmpje aangekomen! De finale van de jaarwisseling 2016-2017, Flashflood of Colour! Ook hierbij heb ik met mijn domme harses dezelfde fout gemaakt als bij de Voltfather en bij zowel de Garden Party 1 als de Malta Fan Style enkele lontverbindingen boven de cakes gelaten. Deze werden dus 2x kapot geschoten, waardoor ik het opnieuw moest aansteken. Bij de Garden Party 1 moest ik daardoor de laatste 2 cakes tegelijk aansteken. Ik had daarvan trouwens nog de oude versie, dus de 1e cake faalde hard. Oh, en de Cross van MX/Marijn had er veel zin in! xD


    En zo werd het nieuwe jaar ingeluid in het [vul zelf een tussenvoegsel in] Nieuw Weerdinge!
    Tot slot wil ik nog een paar foto's met jullie delen.

    18:00 uur project Screams of Joy:


    Project SounDwavE:


    Finale 2016-2017: Flashflood of Colour:


    En tot slot, de collectie:


    Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!
    En nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Eddy.
    Laatst gewijzigd door flyineddy; 15 januari 2017 om 20:41
    Waar rook is, is vuurwerk.

  2. Deze 27 gebruikers waarderen flyineddy voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Erg leuk om te zien & lezen Eddy!
    Thx!
    Fijn ook dat je er weer bovenop bent gekomen en ongestoord van je oud en nieuw hebt kunnen genieten.

  4. Deze gebruiker waardeert RafQue voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Sfeervol topic Eddy!
    Mooi gefilmd, en bovendien goed om te lezen dat je er weer bovenop bent gekomen. Het is misschien een cliché maar gezondheid is toch echt het allerbelangrijkste! Dat merk je pas als het er niet meer is.

  6. Deze gebruiker waardeert dabombe voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mooi verslag, geweldige collectie en prima beelden. Thanks Eddy!!

  8. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2015
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    293
    Thanks
    490
    449 waarderingen in 153 posts
    Fijn om te lezen dat je weer hersteld bent en heb genoten van je verslag en filmpjes

  10. Deze gebruiker waardeert White thunder1 voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Mooi verhaal, leuke films en fijne sfeer ! Dankjewel!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  12. Deze gebruiker waardeert RaideR voor het bericht:


  13. #7
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Erg leuk topic heb je er van gemaakt zeg, lekkere sfeer.
    Bedankt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    Bedankt voor alle reacties!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
    Sfeervol topic Eddy!
    Mooi gefilmd, en bovendien goed om te lezen dat je er weer bovenop bent gekomen. Het is misschien een cliché maar gezondheid is toch echt het allerbelangrijkste! Dat merk je pas als het er niet meer is.
    Inderdaad. Afgelopen week ook wel gemerkt, toen ik een paar dagen last had van griep. Je kunt dan vrijwel niks. Gelukkig was dit na een paar dagen weer over en duurde het geen 5 weken zoals die longontsteking.
    Bedankt voor je reactie.

    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  16. #9
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leuk topic, goede films en een mooie collectie man, bedankt voor het delen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  18. #10
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    super leuk!!! Bedankt voor je films , je verhaal en je drive om dit naast jezelf, voor je mede vwf's te maken.

  19. Deze gebruiker waardeert ummagumma voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Mooi topic man!
    Lekker sfeervol ook! Thanx voor de films!

  21. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Mooie beelden en foto's Eddy! Goed dat je die tegenslag hebt overwonnen! Die prijzen heb je dan ook dik verdiend!
    Eind goed, Knal goed!

  23. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •