Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 84
  1. #46
    VWC-Lid Pirke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2018
    Locatie
    S&B
    Berichten
    247
    Thanks
    77
    196 waarderingen in 79 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Het kan zijn dat de website nog in onderhoud is vanwege de nieuwe artikelen en zo. De opening is ook pas 2 februari en de website functioneert altijd prima tijdens de verkoop.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
    Hier geen problemen mee, blijf er gewoon 64 zien.
    Had met mijn cookies te maken, zie op beide devices weer de hele lijst!

  2. #47
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
    Jo,

    Als je op het tabblad `cakeboxen´ kiest voor toon 72. Dan verdwijnen zowel boven aan de pagina als beneden de dropdownlijsten + je ziet maar 36 van de 64 boxen. Dit geldt overigens ook voor Pijnacker en Roosendaal.

    Was dit jullie al opgevallen? Of ligt dit aan mijn cookies?
    Heb het zowel op PC als Mobiel.
    Ik had er 28 in mijn winkelwagentje staan
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:

    ATF

  4. #48
    VWC-Lid Pirke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2018
    Locatie
    S&B
    Berichten
    247
    Thanks
    77
    196 waarderingen in 79 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik had er 28 in mijn winkelwagentje staan
    Nou dan had je de (denk ik) duurste 28 in je winkelwagen. Je was/bent wat van plan

  5. #49
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    De winkelactie is hier te vinden; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...okan-Fireworks
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #50
    VWC-Lid Jo_Haokan Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Berichten
    981
    Thanks
    63
    2.077 waarderingen in 593 posts

    Oisterwijk gaat verhuizen

    OISTERWIJK GAAT VERHUIZEN
    Het wordt een MEGASTORE met compleet nieuwe ruime bunkers en ook meteen in het nieuwe pand de showroom met grote afhaalbalies, dus alles weer onder 1 dak.
    Vergunningaanvraag loopt en voor Oisterwijk heb ik tijdelijk externe opslag zodat ook 8 februari de MEGA UITVERKOOP in Oisterwijk van start kan gaan.
    De locatie is waar afgelopen jaren de showroom was bij de scooterzaak in Oisterwijk, de ingang wordt aan de achterzijde van het pand.
    Adres Sprendlingenpark 22, Oisterwijk
    We houden je op de hoogte en zal in het jaar ook fotos plaatsen.

    WWW.HAOKANVUURWERK.NL

  7. Deze gebruiker waardeert Jo_Haokan Fireworks voor het bericht:


  8. #51
    VWC-Lid KaKoFirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2017
    Berichten
    69
    Thanks
    12
    213 waarderingen in 51 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
    OISTERWIJK GAAT VERHUIZEN
    Het wordt een MEGASTORE met compleet nieuwe ruime bunkers en ook meteen in het nieuwe pand de showroom met grote afhaalbalies, dus alles weer onder 1 dak.
    Vergunningaanvraag loopt en voor Oisterwijk heb ik tijdelijk externe opslag zodat ook 8 februari de MEGA UITVERKOOP in Oisterwijk van start kan gaan.
    De locatie is waar afgelopen jaren de showroom was bij de scooterzaak in Oisterwijk, de ingang wordt aan de achterzijde van het pand.
    Adres Sprendlingenpark 22, Oisterwijk
    We houden je op de hoogte en zal in het jaar ook fotos plaatsen.

    WWW.HAOKANVUURWERK.NL
    Mooie ontwikkelingen! Benieuwd naar het assortiment van komend jaar ;)
    www.youtube.com/channel/UCEcfHve9VxuKbW2q7r3w3HQ

  9. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    217
    Thanks
    105
    142 waarderingen in 83 posts
    Tijdens het afhalen werd hier ook al op gewezen, lijkt een goede ontwikkeling!

    Succes met de verbouwing/verhuizing en ik kijk uit naar de mooie aanbiedingen!

  10. #53
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Leuk dat het allemaal gelukt is Jo.
    Succes.
    En de locatie is ook een stuk beter.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  11. #54
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Heerlijke sfeer bij Haokan Oisterwijk, ik was er tegen het middaguur en totaal niet druk. Leek erg goed getimed qua tijdsloten. Mijn broer was namelijk een half uur later ingepland en die lieten ze ook (vriendelijk) even wachten totdat het wel tijd was. Gezien de omvang van mijn bestelling was het fijner geweest om vrijdagavond langs te komen maar ik kon helaas niet vanwege een afhaalmoment bij Orthen. Dus nu in kleine stapjes de gehele bestelling over de toonbank, om geen problemen te krijgen met eventuele controleurs. Gelukkig had ik 4 man bij die konden sjouwen dus in een half uurtje was alles gedaan, 1 van de medewerkers controleerde netjes of alles er was. Erg vriendelijk personeel, goede sfeer en fijn geholpen. Zou hier graag volgend jaar weer teruggaan! Dikke pluim voor Haokan Oisterwijk.

  12. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    217
    Thanks
    105
    142 waarderingen in 83 posts
    Hier ook 100% tevreden! Was er rond 09:00. Toplocatie, alles stond netjes op klaar, bestelling compleet, goed nagelopen door de medewerkers en omdat het even wat rustiger was, liepen ze zelfs even mee naar de auto.

    Complimenten aan Jo en zijn team.

  13. #56
    VWC-Lid Pirke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2018
    Locatie
    S&B
    Berichten
    247
    Thanks
    77
    196 waarderingen in 79 posts
    Was er precies op de afgesproken tijd. 07.45
    Alles stond klaar, er werd samen de hele lijst gecontroleerd. Daarna met wat hulp alles naar auto gebracht.
    Jo nog even bedankt voor alle goede aanbieding en daarna weer op pad.
    Tot volgend jaar!

  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    zo juist ook in oisterwijk geweest , super winkel . met een bak koffie erbij samen met jo staan te praten was gezellig . maar wat zit die man vol passie over vuurwerk echt geweldig , ook al over de outlet gehad hij heeft weer mooie actie's in petto en ook even gehad over het voor val in roosendaal afgelopen zaterdag , goede uitleg overgehad waarom het daar in het honderd liep maar nu begrijp ik ook waarom dat ze daar weinig of niets aan kunnen doen .

    het is gewoon top geregeld bij haokan , dikke complimenten Jo keep up the good work

  15. #58
    VWC-Lid Jo_Haokan Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Berichten
    981
    Thanks
    63
    2.077 waarderingen in 593 posts

    Evaluatie

    Als eerste iedereen de beste wensen voor 2020.
    Haokan kan terugkijken op een goed 2019, De webshop groeit ieder jaar, afgelopen jaar 4623 internetbestellingen en dat is een record. aankomend jaar gaan we ook het totaal gewicht van de bestelling op de order mee vermelden zodat iedereen weet met hoeveel personen ze de bestelling moeten gaan vervoeren en ook worden de spelregels op de orderbevestiging nog extra mee vermeld bv het telefoonnummer dat ze eind december kunnen bellen nu belt iedereen mij nog en dat is niet meer bij te houden. Ook tijdens de afhaaldagen wordt er veel gebeld maar dan zijn alle 3 de winkels te druk met uitleveren zodat we de telefoon niet kunnen opnemen. Ook het wisselen van ophaaltijdstippen moeten we strenger in worden
    zodat het systeem blijft werken met de spreiding van de afhaaltijdstippen.
    Dit jaar hebben we problemen gehad met transport, we hebben ochtend en middag leveringen en als dan op dag 1 de transporteur alles in 1 keer in de ochtend levert hebben we een probleem om dat dan binnen redelijke tijd in de bunkers te krijgen. Roosendaal had hier op de eerste dag veel last van en dan zijn ze te lang bezig om al het vuurwerk in de bunker te krijgen zodat dat ten koste gaat van uitlevering. De wachttijden waren dan ook flink opgelopen. Ook de handhaving was niet tevreden hierover en we zijn dan ook op de vingers getikt. Tijdens die periode moet het personeel dan ook extreem hard werken en dan kan het voorkomen dat ze soms bepaalde spullen niet kunnen vinden. gelukkig zijn er klanten bij die later zijn teruggekomen om de bestelling compleet te maken bij andere hebben we mooie vervangers mee kunnen geven of evt het geld terug van de missende producten. We hebben in Oisterwijk en Pijnacker een nachtopening waar we dan zoveel mogelijk grote bestellingen de deur uit doen en we hopen dat aankomend jaar nog meer mensen met grote bestellingen hier gebruik van gaan maken omdat deze grote bestellingen tijdens de normale uren erg veel tijd in beslag neemt. Ook voor Roosendaal gaan we voor grote bestellingen eerder open zodat die ook in alle rust uitgeleverd kunnen worden.
    De nieuwe locatie in Oisterwijk is super en heb er veel goede reacties op gekregen.
    In Pijnacker gaat wel wat veranderen: De winkel in Pijnacker draait voor 90% op internet en 10% in voorverkoop en directe verkoop tijdens de dagen. Ik heb besloten dat we in Pijnacker alleen nog maar Internet gaan doen dus de showroom gaat dicht. Dat is ergens natuurlijk jammer want het is een mooie showroom en als ondernemer wil je graag ook die 10% winkelverkoop meenemen. Maar om de winkel te ontlasten gaan we dus alleen afhalen internet doen. Hierdoor wordt een gedeelte van de stress weggenomen, ook hoef ik dan geen winkelvoorraad te hebben en kunnen er meer bestellingen klaargezet worden.
    Nu ben ik nog druk bezig met de boekhouding van de jaarwisseling, winkels opruimen, Voorraden tellen, bijna alle 3 de winkels leeg verkocht dus dat zal snel gaan en dan vanaf volgende week weer inkopen. transporten verwacht ik dan einde van de maand. De bunkers weer vullen, nieuwe artikelen aanmaken in de webshop, aanbiedingsprijzen berekenen en dan als het lukt de 1e of 2e weekend van febr. de webshop weer openen.
    Nog een opmerking over de shop, Haokan opent in febr. met hele mooie prijzen meestal in mei kijk ik naar de voorraad wat gaat er snel uit en wat niet en ook wat doen andere winkels en dan kan het zijn dat bepaalde zaken dan toch wat goedkoper zijn dan in febr.
    Als de shop opent in febr. is de keuze het grootst en ik hoop dan ook dat ik in mei niet allemaal mailtjes krijg dat bepaalde zaken een paar euro goedkoper zijn geworden of dat ik dat dan wil compenseren. Je kan natuurlijk ook wachten tot mei als je denkt dat het dan misschien een beetje goedkoper is maar dan denk ik dat voor veel liefhebbers hun favoriete vuurwerk al uitverkocht zal zijn. Dus graag een beetje begrip hiervoor.
    Ook was er wat verwarring dat bepaalde zaken ineens pas van de 28ste vanaf 12 uur te bestellen waren. Dit is simpel uit te leggen op een gegeven moment zit de opslag vol en dan worden de transporten gepland die tijdens de verkoopdagen aankomen. Al deze spullen kan ik dan ook pas vanaf 12:00 op de eerste dag gaan verkopen omdat ze dan ook pas binnenkomen. Hoe kan je dan toch die spullen bestellen als je afhaaltijdstip voor 12:00 uur is, een tweede account aanmaken (moet een ander emailadres zijn) en dan op het andere account de nieuwe spullen bestellen. Dit betekend wel dat je 2 keer naar de winkel moet komen. Natuurlijk probeer ik zo lang mogelijk alle spullen voor iedereen beschikbaar te houden maar op een gegeven moment lukt dat niet meer.
    Voor nu genoeg getypt aub niet op typefouten letten want ik ben maar gewoon gaan schrijven. Ik heb er in ieder geval weer zin in en tot ziens.
    Groet Jo

  16. Deze 8 gebruikers waarderen Jo_Haokan Fireworks voor het bericht:


  17. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    150
    Thanks
    49
    19 waarderingen in 16 posts
    Vroegste ophaaldatum/tijd is 30 december om 18 uur. Jammer dan ga ik even verder kijken.

  18. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2013
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    15 waarderingen in 5 posts
    Je kunt altijd een mail sturen met de vraag of het niet op de 29e kan. Jo is zeer schappelijk en komt meestal wel met een oplossing.

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •