Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freaksorthen is weer geopend!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
    Damn graag de transbomber nu willen halen en de zena cakebox maar helaas vrijwel nooit de optie betalen met creditcard. Beetje jammer aangezien het toch altijd eerder binnen is als de 11aanden dat we het op kunnen komen halen
    Dit jaar gekocht voorverkoop beide boxen in combideal voor 155 euro

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
      Damn graag de transbomber nu willen halen en de zena cakebox maar helaas vrijwel nooit de optie betalen met creditcard. Beetje jammer aangezien het toch altijd eerder binnen is als de 11aanden dat we het op kunnen komen halen
      Sorry WiFi stoort hahah

      Comment


        #48
        Prijs is wel scherp, op de site staat " op voorraad" maar ze zijn niet meer op stock want mail van Gilbert zei dat ze tss sept en december binnen komen, zo ook voor de visions of ecstacy en mogelijk nog andere producten... , wordt versie 2017, als die niet afgekeurd wordt natuurlijk...

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
          Dit jaar gekocht voorverkoop beide boxen in combideal voor 155 euro
          Hoor wel wanneer die combideal er weer is dan
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
            Hoor wel wanneer die combideal er weer is dan
            Ik kan niet wachten op deze super combideal. Zeker aangezien beide boxen los al te krijgen zijn voor 150.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
              Ik kan niet wachten op deze super combideal. Zeker aangezien beide boxen los al te krijgen zijn voor 150.


              Deze combideal had ik echter bij een andere shop gekocht.

              Comment


                #52
                Karton Wall of Silver of Gold voor nog geen €50.

                Op het plaatje staat 25shots. Is dit nou de mooie of de minder mooie versie?
                Ik ben even het spoor bijster met de verschillende productiejaren, aantal schoten en inhoud.

                Comment


                  #53
                  Aan de plaatjes / prijs te zien zijn dit de oude uitloop versies. Zou voor de zekerheid even contact met Orthen opnemen als ik jou was.

                  Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
                  Karton Wall of Silver of Gold voor nog geen €50.

                  Op het plaatje staat 25shots. Is dit nou de mooie of de minder mooie versie?
                  Ik ben even het spoor bijster met de verschillende productiejaren, aantal schoten en inhoud.
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    #54
                    Ik had deze karton aanbieding vorig jaar ook al meegepakt, en het was gewoon de Wall of Gold van 2016 (42 shots) versie, mooie deal!

                    Comment


                      #55
                      Dan is 50 euro echt geen geld nee!

                      Oorspronkelijk geplaatst door djniho Bekijk bericht
                      Ik had deze karton aanbieding vorig jaar ook al meegepakt, en het was gewoon de Wall of Gold van 2016 (42 shots) versie, mooie deal!
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door djniho Bekijk bericht
                        Ik had deze karton aanbieding vorig jaar ook al meegepakt, en het was gewoon de Wall of Gold van 2016 (42 shots) versie, mooie deal!
                        Inmiddels bericht terug van Orthen. Het is productiejaar 2016, met kruitinhoud 499,8 gr. Heb gelijk maar karton Wall of Gold besteld, erg mooie prijs!

                        Comment


                          #57
                          Hele scherpe prijs dan zeg, top. Zijn geweldige cake's voor dat geld.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Zeer scherp voor beide walls als je bedenkt dat ze per stuk 20 eur kosten! Er worden hier goeie deals gemaakt!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #59
                              De wall cakes zijn er enkel nog de nieuwe mooie

                              Comment


                                #60
                                Ik had dit jaar een 2016 wall of silver...die was erg goed.

                                Comment

                                Working...
                                X