Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    1e bestelling gedaan .... Mooie actie en goede betaalbare prijzen.. C U on 28th of December 2017 ..

    Comment


      #62
      Mooi 3 bestellingen gedaan gaan weer even sparen .

      Comment


        #63
        Zo samen met vier vrienden hier ook weer flinke bestelling geplaatst. Even geduld hebben tot december
        Groeten...:)

        Comment


          #64
          Ik heb de snowstorm besteld, is dat de 2016 versie?
          I think I'm rocking with the best!

          Comment


            #65
            Eerste bestelling is gedaan! Mijn eerste freak bestelling ooit, kon het niet laten

            Comment


              #66
              De prijzen in de outlet zijn stukken beter dan vorig jaar in de outlet, ook veel meer producten. Alleen ik heb mijn vraagtekens bij de maddog thundershock die normaal gesproken bij een normale cafferata dealer voor 1,50 pp word verkocht terwijl ze hier in een outlet notabene 1,75 kosten.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                De prijzen in de outlet zijn stukken beter dan vorig jaar in de outlet, ook veel meer producten. Alleen ik heb mijn vraagtekens bij de maddog thundershock die normaal gesproken bij een normale cafferata dealer voor 1,50 pp word verkocht terwijl ze hier in een outlet notabene 1,75 kosten.

                Daarnaast kunnen prijzen variëren. Het kan dus zijn dat producten duurder worden of juist goedkoper. Het is achteraf niet mogelijk om het verschil terug te krijgen als een product goedkoper is geworden. Factoren zoals vraag en aanbod hebben hier invloed op. Daarnaast is het niet mogelijk om outlet-bestellingen te annuleren.
                Ik houd van oude vuurwerkjes

                Comment


                  #68
                  Is er al iets uit de gesprekken gekomen met de leveranciers? Zou graag de 4 seasons, sky Hunter, buurt assortiment willen zien als dit mogenlijk is of misschien nog een transbomber

                  Comment


                    #69
                    Afgelopen tijd ben ik flink ziek geweest. Volgende week ga ik lekker op m'n welverdiende vakantie. Ik hoop dat we er voor die tijd nog wat nieuwe producten op krijgen. We hebben 't nu ontzettend druk met carnaval. Na de carnaval dus ook weer meer tijd voor vuurwerk. Ondanks dat is het toch raadzaam op de outlet en dit topic in de gaten te houden voor updates!

                    Comment


                      #70
                      Wat balen zeg! (Misschien te veel gewerkt rond O&N¿)
                      Ik blijf hangen en wacht de toevoeging met smacht af!
                      I think I'm rocking with the best!

                      Comment


                        #71
                        Kon je hier nu items toevoegen aan reeds gedane bestelling? Ik meende het gelezen te hebben maar twijfel nu of ik niet in de war ben met een andere winkel? Kan iemand dit beantwoorden? Heb nl geen zin om 2 x in de nacht naar breda te crossen ��

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                          Kon je hier nu items toevoegen aan reeds gedane bestelling? Ik meende het gelezen te hebben maar twijfel nu of ik niet in de war ben met een andere winkel? Kan iemand dit beantwoorden? Heb nl geen zin om 2 x in de nacht naar breda te crossen ��
                          Ik snap wat je bedoeld. Volgens mij heeft dat niet precies duidelijk in dit topic gestaan maar ik had zelf vorig jaar 2 bestellingen op 2 verschillende tijdvakken en ik kon mooi na een telefoontje op het vroegste tijdvak beide bestellingen tegelijk afhalen. Ik zou ze gewoon even bellen/mailen!

                          Comment


                            #73
                            Das nou juist t probleem... Heb gemaild via site en hier pm maar hoor niet veel. Zullen aan de carnaval bezig zijn
                            Vandaar dat ik de vraag nog maar eens in forum zet zodat ik weet of ik kan bijbestellen of niet.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                              Kon je hier nu items toevoegen aan reeds gedane bestelling? Ik meende het gelezen te hebben maar twijfel nu of ik niet in de war ben met een andere winkel? Kan iemand dit beantwoorden? Heb nl geen zin om 2 x in de nacht naar breda te crossen ��
                              Ja hoor, kun je gewoon doen. Ze houden in dat geval de tijd aan van de eerste bestelling.

                              Comment


                                #75
                                Staat trouwens ook gewoon bij hun algemene voorwaarden:
                                - Indien u meerdere bestellingen plaatst in verschillende afhaalblokken wordt de afhaaltijd van uw eerste bestelling als leidend gezien.

                                Comment

                                Working...
                                X