Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Yes!!!

    Best for last en cruel traction in de pocket.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door BvV99 Bekijk bericht
      Mooie prijzen weer. let alleen op, als je iets in je winkelwagen doet kan iemand anders hem ook nog in zijn winkelwagen doen en dan is het maar net wie er als eerste betaald.
      Had zo de 4 Seasons in de winkelwagen gedaan en toen ik nog wat verder geshopt had en ik wou gaan betalen was de 4 Seasons niet meer op voorraad.
      Oeps... Sorry makker. Ik ben bang dat ik de laatste net voor je neus heb weggesnaaid...

      Comment


        #33
        Klopt, zo ontschoten mij de willow time ook! maar ik heb geen klagen Eerste bestelling is een feit!


        Oorspronkelijk geplaatst door BvV99 Bekijk bericht
        Mooie prijzen weer. let alleen op, als je iets in je winkelwagen doet kan iemand anders hem ook nog in zijn winkelwagen doen en dan is het maar net wie er als eerste betaald.
        Had zo de 4 Seasons in de winkelwagen gedaan en toen ik nog wat verder geshopt had en ik wou gaan betalen was de 4 Seasons niet meer op voorraad.

        Comment


          #34
          Ook maar een bestelling gedaan... Voor die prijs laat je de Cruel traction en andere cakeboxen toch niet schieten...

          Comment


            #35
            Die boxen zijn prijstechnisch overal gelijk. Over een maand of 7 zijn er ook weer tig webshops die een CT voor 100 euro aanbieden.

            Vind het wel cool dat de winkeliers er nu alweer mee bezig zijn hoor
            Laatst aangepast door Bizzle; 10 January 2017, 12:54.

            Comment


              #36
              Crash box van Rubro.
              Hint hint....
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #37
                Mooie prijzen! Gras is altijd groener bij de buren

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door itsgreen Bekijk bericht
                  Mooie prijzen! Gras is altijd groener bij de buren
                  Welke buren?
                  I think I'm rocking with the best!

                  Comment


                    #39
                    Mooi prijzen, ga er alleen niet midden in de nacht voor rijden.

                    Comment


                      #40
                      Je bent freak of je bent het niet he?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
                        Mooi prijzen, ga er alleen niet midden in de nacht voor rijden.
                        Haha zo dachten we ooit allemaal..

                        Comment


                          #42
                          Kunt ook net voor de nacht rijden en dan camperen haha

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                            Je bent freak of je bent het niet he?
                            Ben normaal gesproken alle 3 de verkoopdagen aan het rond rijden om mijn spulletjes op te halen. Zou niet weten wat 's nachts ophalen je een grotere freak maakt.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nuevitas Bekijk bericht
                              Kunt ook net voor de nacht rijden en dan camperen haha
                              Gezellig met een kampvuurtje erbij
                              "Amor fati: let that be my love henceforth!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
                                Ben normaal gesproken alle 3 de verkoopdagen aan het rond rijden om mijn spulletjes op te halen. Zou niet weten wat 's nachts ophalen je een grotere freak maakt.
                                Ik heb dat nooit gesnapt. Helaas wordtmijn eerdere vraag daarover ook niet beantwoord. Ik denk dat dat het antwoord ook meteen is...
                                Toch geen Breda dit jaar dan. Zonde.
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X