Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook wij zijn natuurlijk weer van de partij!

    Comment


      pm verstuurd kunt u deze bevestigen?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
        pm verstuurd kunt u deze bevestigen?
        Bevestigd! Bedankt tot volgende week!

        Comment


          Is het mogelijk om een bestelling die geplaatst is op de freaksite (freaks.bredavuurwerk.nl) op een ander moment op te halen, bijvoorbeeld de 29ste?
          Zelf kan ik namelijk de 28ste niet komen.
          Everybody loves Pangu

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk bericht
            Is het mogelijk om een bestelling die geplaatst is op de freaksite (freaks.bredavuurwerk.nl) op een ander moment op te halen, bijvoorbeeld de 29ste?
            Zelf kan ik namelijk de 28ste niet komen.
            Hi Its,

            Ik heb jouw PM beantwoord. Ik begreep alleen niet of het ging om een bestelling die je wil plaatsen of je al hebt geplaatst? Hoor graag van je.

            Comment


              Is het mogelijk om weer wat blokken open te zetten (of nog beter enkel het blok van de eerste of geprefereerde afhaaltijd). Ik kan namelijk niets meer bijbestellen nu.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                Is het mogelijk om weer wat blokken open te zetten (of nog beter enkel het blok van de eerste of geprefereerde afhaaltijd). Ik kan namelijk niets meer bijbestellen nu.
                Zeker, er zijn weer nieuwe blokken opengezet!

                Comment


                  Ook kunnen bestellen, bedankt voor de nu al geweldige service!!!

                  Comment


                    We hebben nog plek, inschrijven, meemaken, bijzijn!




                    We verwelkomen jullie graag op 10 december. We hebben veel plek maar niet onbeperkt dus schrijf je snel in.

                    Wil je erbij zijn stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding 1 goodiebag (met o.a. een super item van Evolution Fireworks)!

                    Ben jij overtuigt van je vuurwerkkennis? Dan is de vuurwerk-pubquiz de perfecte mogelijkheid om jouw kennis te showen. En nog belangrijker je maakt kans op vette prijzen. Wat dacht je van de hoofdprijs; de Collision Thunder van VuurwerkMania en nog tal van andere prijzen.

                    Wij kijken er enorm naar uit, wij hopen jullie ook.

                    Comment


                      Jaaaaa showroom open en de pijlen staan buiten, zal snel komen kijken hoor Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FE124877-04B5-467A-954A-CDF6138C7588.jpg
Vertoningen:2
Grootte:103,3 KB
ID:	1562704
                      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                        We hebben nog plek, inschrijven, meemaken, bijzijn!




                        We verwelkomen jullie graag op 10 december. We hebben veel plek maar niet onbeperkt dus schrijf je snel in.

                        Wil je erbij zijn stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding 1 goodiebag (met o.a. een super item van Evolution Fireworks)!

                        Ben jij overtuigt van je vuurwerkkennis? Dan is de vuurwerk-pubquiz de perfecte mogelijkheid om jouw kennis te showen. En nog belangrijker je maakt kans op vette prijzen. Wat dacht je van de hoofdprijs; de Collision Thunder van VuurwerkMania en nog tal van andere prijzen.

                        Wij kijken er enorm naar uit, wij hopen jullie ook.
                        Op een of andere manier lukt het niet om te pmen. Dus bij deze wil ik zeggen dat ik graag met 2 personen wil komen

                        Comment


                          Ik zou snel inschrijven nu het nog kan! In de wandelgangen vernomen van een man in lange regenjas met zonnebril dat er echt mooie acties zullen zijn!
                          ..

                          Comment

                          Working...
                          X