Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Kon je hier nu items toevoegen aan reeds gedane bestelling? Ik meende het gelezen te hebben maar twijfel nu of ik niet in de war ben met een andere winkel? Kan iemand dit beantwoorden? Heb nl geen zin om 2 x in de nacht naar breda te crossen ��
    Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
    Ja hoor, kun je gewoon doen. Ze houden in dat geval de tijd aan van de eerste bestelling.
    Klopt, bij meerdere bestellingen zetten we het tegelijk klaar in het relevante tijdsvak. Dit is het vroegste tijdvak of het gewenste latere tijdvak. Dat moet je dan richting december even doorgeven, maar komt uiteraard goed.
    ..

    Comment


      #77
      Dank voor deze reacties! Dan ga ik weer verder met bestellen

      Comment


        #78
        Ik wil graag een bestelling plaatsen en deze om 00.00 ophalen. Is dit nog mogenlijk? Ik kan nu alleen nog aanvinken vanaf 1.30u

        Comment


          #79
          Komt er nog een aanvulling tussendoor op de site? Of is het leegverkoop tot december ?

          Comment


            #80
            Volgens mij ligt de focus op carnaval nu

            Comment


              #81
              ik heb begrepen van luuk eind deze maand dat er dan een mega update komt

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                ik heb begrepen van luuk eind deze maand dat er dan een mega update komt
                Kom maar op, met die Crashbox!
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                  ik heb begrepen van luuk eind deze maand dat er dan een mega update komt
                  Veel verder aan het eind kan deze maand niet meer komen...

                  Comment


                    #84
                    Tsja mensen, laatste dagje carnaval vandaag. Ik denk niet dat we vandaag al iets gaan zien

                    Comment


                      #85
                      Nou ja begin maart is ook goed. Ben in ieder geval reuze benieuwd, want een mega update klinkt wel erg interessant.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86

                        Comment


                          #87
                          demo van skyline produckten

                          Comment


                            #88
                            Nu ben ik niet zo een Facebook fan, maar is het nu de bedoeling dat we aan de hand van gekantelde videos van Vulcan skyline producten gaan aangeven welke we graag in de grote webshop update terug gaan zien? Wachten maar even rustig af er zijn nog heel wat maanden en er is al aardig wat besteld.

                            Comment


                              #89
                              Komt die update er nog of is dit het wat op de website staat?
                              Ik houd van oude vuurwerkjes

                              Comment


                                #90
                                Het is idd zomaar stil vanuit bredavuurwerk.....

                                Comment

                                Working...
                                X