Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goedenavond,



    Het is weer weekend en Black Friday!

    Reden genoeg om weer een aantal toffe weekend deals online te gooien! Natuurlijk alleen te koop via www.freaks.bredavuurwerk.nl

    De volgende Pro-Fire cakes voor 17,50: Coco Blue, Snake Eyes, Golden Willows en Purple Haze.

    De Cruel Traction voor 89,00

    BredaVuurwerkbox: Breda’s Finest nu voor 84,95 (in deze box zitten toppers zoals de Yellow River)

    4 seasons voor 90,00

    Brasilian Box voor 77,50

    Profiteer t/m 26 november van deze knalprijzen!

    Comment


      Wanneer komen alle reclame spullen weer buiten te staan? Krijg altijd een goed gevoel dat het bijna zo ver is als ik de vuurpijl en dergelijke buiten zie staan wanneer ik langs rij.
      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

      Comment


        Leuk om te zien dat steeds meer winkels inspelen op Black Friday. Stuk voor stuk top producten voor zeer scherpe prijzen (en dat nog zo laat in het jaar!).
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Mooie actie, ik had wel een vraag. Welke batches zijn het van Coco Blue, Golden Willows en Snake Eyes?

          Comment


            Ik zou graag nog een bestelling willen plaatsen, maar ik kan geen afhaaltijd meer selecteren waardoor ik niet kan afrekenen. Is het tevens mogelijk om een vol karton Cafferata 2" Mines te bestellen via jullie?

            Comment


              Hier idem dito. Gisteren proberen af te rekenen, maar geen afhaalblok meer te selecteren. Heb een mail gestuurd. Zou wel graag willen afrekenen voor de 'black friday' prijzen die geldig zijn dit weekend.

              Comment


                Mijn enige keuze was 03.45 - 04.15 volgens mij. Dit was rond 20.45.

                Wordt een mooie eerste drukke dag. Dit was niet ingecalculeerd om hier heen te gaan.

                In de nacht hierheen om daarna wat vrienden wakker te maken en naar Duitsland te gaan.

                Comment


                  Er kan inmiddels weer besteld worden.

                  Comment


                    Voor wie nog niet van de Black Friday actie heeft geprofiteerd, doe het nu. De producten staan nog steeds met dezelfde korting online. Had gisteren laatste mogelijkheid moeten zijn, maar denk dat ze nog liggen te slapen. Maak ze niet wakker en grijp je kans!

                    Comment


                      Mijn bestelling kunnen maken, top! Moet er wel bij zeggen, ik vind de aanpak in 2017 niet echt prettig en dan doel ik vooral op artikelen die zomaar ineens duurder zijn. Daarmee doel ik niet op de 'black friday' kortingsactie, daar is het immers gelijk duidelijk tot wanneer de aanbieding geldt. Echter de artikelen die zomaar ineens hun korting verliezen of een aardige klap duurder worden vind ik geen fijne opzet.

                      Toen ik twee weken klaar zat om mijn bestelling te maken waren de prijzen van een aantal artikelen op mijn lijst ineens verhoogd. Als ik dat had geweten dan had ik mijn bestelling eerder gemaakt, nu sla ik deze artikelen over. Dus een tip/wens van mijn kant, geef duidelijk aan tot wanneer een bepaalde prijs geldig is. Ik ervaar de onduidelijkheid en spontane prijsveranderingen (die je tegenwoordig wel vaker in non vuurwerk webshops ziet) niet als een fijne manier van aankopen. Krijg je als consument een opgejaagd gevoel van.

                      Comment


                        Zou misschien het burning king knalpakket toegevoegd kunnen worden aan de freaksite?
                        Anders moet ik op de normale site extra dingen bijbestellen om aan het bestelbedrag te komen.

                        Zou fijn zijn mocht het mogelijk zijn !

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vannelleke Bekijk bericht
                          Ik zou graag nog een bestelling willen plaatsen, maar ik kan geen afhaaltijd meer selecteren waardoor ik niet kan afrekenen. Is het tevens mogelijk om een vol karton Cafferata 2" Mines te bestellen via jullie?
                          Is het inmiddels wel gelukt? Wil je ons een mail of pm sturen om welke mine het precies gaat. Dan check ik 't voor je.

                          Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                          Zou misschien het burning king knalpakket toegevoegd kunnen worden aan de freaksite?
                          Anders moet ik op de normale site extra dingen bijbestellen om aan het bestelbedrag te komen.

                          Zou fijn zijn mocht het mogelijk zijn !
                          Staan erop!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                          Mijn bestelling kunnen maken, top! Moet er wel bij zeggen, ik vind de aanpak in 2017 niet echt prettig en dan doel ik vooral op artikelen die zomaar ineens duurder zijn. Daarmee doel ik niet op de 'black friday' kortingsactie, daar is het immers gelijk duidelijk tot wanneer de aanbieding geldt. Echter de artikelen die zomaar ineens hun korting verliezen of een aardige klap duurder worden vind ik geen fijne opzet.

                          Toen ik twee weken klaar zat om mijn bestelling te maken waren de prijzen van een aantal artikelen op mijn lijst ineens verhoogd. Als ik dat had geweten dan had ik mijn bestelling eerder gemaakt, nu sla ik deze artikelen over. Dus een tip/wens van mijn kant, geef duidelijk aan tot wanneer een bepaalde prijs geldig is. Ik ervaar de onduidelijkheid en spontane prijsveranderingen (die je tegenwoordig wel vaker in non vuurwerk webshops ziet) niet als een fijne manier van aankopen. Krijg je als consument een opgejaagd gevoel van.
                          Top dat je weer een bestelling hebt geplaatst! Ik stuur je zo een PM, waarschijnlijk begrijp je dan ook de reden waarom de prijzen ineens worden aangepast.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nuevitas Bekijk bericht
                          Voor wie nog niet van de Black Friday actie heeft geprofiteerd, doe het nu. De producten staan nog steeds met dezelfde korting online. Had gisteren laatste mogelijkheid moeten zijn, maar denk dat ze nog liggen te slapen. Maak ze niet wakker en grijp je kans!

                          Omdat het zo hard ging en de blokken vol zaten, hebben we het nog een dag door laten lopen. Om jouw vorige vraag ook maar direct te beantwoorden; het betreffen voornamelijk batches van 2016. Misschien zit er er ook wat 2015 tussen, voor deze knalprijzen gaan we hier overigens geen rekening mee houden.

                          Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
                          Wanneer komen alle reclame spullen weer buiten te staan? Krijg altijd een goed gevoel dat het bijna zo ver is als ik de vuurpijl en dergelijke buiten zie staan wanneer ik langs rij.
                          Herkenbaar gevoel, dat krijgen wij ook! Ik denk dat de versiering net voor of na 5 december op hun plek zullen staan en/ of hangen.

                          Comment


                            Zou er op mails oid gereageerd kunnen worden ?
                            Graag zou ik een freakbestelling plaatsen, alleen ik wil dit contant afrekenen.
                            Is het mogelijk of gaat dit niet ?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Steppa Bekijk bericht
                              Zou er op mails oid gereageerd kunnen worden ?
                              Graag zou ik een freakbestelling plaatsen, alleen ik wil dit contant afrekenen.
                              Is het mogelijk of gaat dit niet ?
                              Je hebt een PM!

                              Comment


                                Is het mogelijk om meer Witte vuurwerk spullen te leveren? Ik zag dat hun eigen webshop online staat en dat er wat spullen online staan die ze vorig jaar nog niet binnen hadden gekregen. Ik zoek dan specifiek:

                                - 4 Stories of Whistle
                                - Screamer

                                En er zijn nog wel leuke spullen die ze leveren!

                                En is het ook mogelijk om Heron te verkopen? Zij hebben ook echt top spul te koop en blijkbaar al hun spullen al op voorraad. Met name de Professional powerbox 3 is echt een dikke topper. De ander 2 ook hoor! Ik denk dat hier grote animo voor is.

                                Comment

                                Working...
                                X