Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seizoen 2016- 2017 komt tot een eind, blijf jij rondhangen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Seizoen 2016- 2017 komt tot een eind, blijf jij rondhangen?

    Misschien een iets countdown gerelateerd topic maar vond hem de vraag wel waard! Ondertussen zijn de laatste kruitdampen weer naar beneden gekomen en zijn er weer genoeg ervaringen gedeeld over de afgelopen jaarwisseling. Het weer speelde een rol, veel nieuwe en prachtige producten zijn er op de markt gekomen en het forum was weer als vanouds gezellig.

    Maar nu zijn we ruim een week verder. Het normale leven gaat weer gewoon verder. Voor velen was vandaag de eerste normale werkdag van 2017. Laat je deze hobby weer even voor wat het is, of blijf je het hele jaar rond hangen op het forum?

    #2
    ik blijf! Het is veels te leuk!!!

    Comment


      #3
      Uiteraard blijf ik het hele jaar rondhangen Ruben, ook om de shows weer te vinden die in Nederland plaatsvinden en om zo nu en dan eens wat oud en nieuw films te droppen! En om vanaf augustus weer als eerste de nieuwe producten te checken uiteraard! En jij zelf?
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Nee ik denk niet dat ik het hele seizoen rond blijf hangen. In de zomer staat mijn hooft er niet naar, dan ben ik weer met andere dingen bezig. Maar wie weet, het is wel erg gezellig geweest het afgelopen seizoen. Als er veel mensen blijven hangen dan zal ik er ook nog zijn.

        Comment


          #5
          Ik merk dat ik ondanks andere hobby's toch altijd een paar keer per week het forum Check voor de laatste info en de mooiste Koopjes !
          Fuochi D'Artificio!

          Comment


            #6
            Nee, nu nog ff de Haokan sale in de gaten houden. En daarna wordt het steeds minder.

            Comment


              #7
              Ik blijf wel hangen elke dag check ik t forum ff op wat nieuws of leuke filmpjes en weetjes van importeurs...

              Comment


                #8
                Dit jaar zal ik waarschijnlijk wat meer blijven hangen dan voorgaande jaren aangezien ik 2 knie operaties voor de boeg heb waarbij de revalidatie/hersteltijd ongeveer 3 maanden per stuk is en dan toch veel meer thuis kom te zitten.

                Comment


                  #9
                  Ja ik blijf zeker het hele jaar rondhangen. Maar niet zoals vroeger,elke dag en constant. Kan ook niet op de chat,scheelt weer een stukje. Ben nog steeds super verliefd op deze hobby. Maar ben een nog grotere muziekliefhebber. Ook een film op zijn tijd kan ik erg waarderen. Kijk ook diverse anime's. Ook is er nog een kookclub,waar ik weer werk van moet maken. En natuurlijk gewoon werken. En heel veel andere dingen,die ook gewoon leuk zijn. Als er weer nieuws is,van de importeurs. Dan begint de voorpret weer voor mij. En natuurlijk kijken we wel vuurwerkfilmpjes tussendoor.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #10
                    ik heb een rare tik, maar ik kijk elke dag op het forum. Altijd de nieuwe berichten eens doorspitten of producten kijken die ik nooit eerder heb gezien. Ergens ben je toch wel een beetje gek.... Maargoed. Ik vind het nog steeds leuk.
                    greetzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #11
                      Blijf wel hangen gekke is dat ik al jaren op dit forum zat alleen dan als'gast' en dus enkel topics las. Met vuurwerk ben ik al heel mn leven bezig is bij mij niet echt seizoena gebonden, alhoewel het in de laatste maanden natuurlijk wel meer leeft. Verder altijd druk met werk mijn drie kinderen en andere hobbys, kwestie van combineren.

                      Comment


                        #12
                        Ik blijf lekker plakken. Lees in ieder geval alle nieuwe berichten even. Het is allemaal veel te leuk

                        Comment


                          #13
                          Zal zo nu-en-dan wel weer eens langswippen, maar zeker niet zo frequent als in de maanden september/oktober/november/december...

                          Comment


                            #14
                            zal zeker het hele jaar actief blijven, naar mate zal het wel wat minder worden dan af en toe ff kijken of er wat nieuwtjes zijn maar vanaf augustus weer vol actief !!

                            Comment


                              #15
                              Blijf altijd wel hangen hier en op fpm. Ga naar heel veel shows het hele jaar door. Maart staat Valencia alweer voor de deur, dus altijd leuk en handig om het forum te volgen.

                              Comment

                              Working...
                              X