Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seizoen 2016- 2017 komt tot een eind, blijf jij rondhangen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Het zal inderdaad eind van deze maand wat rustiger worden maar door de diverse members die naar het buitenland gaan voor shows/ festivals, importeurs bezoeken, freakacties etc zal er genoeg over blijven om over te ouwehoeren. En liefhebber ben je inderdaad het gehele jaar door. Helaas moet ik dit jaar Fallas missen maar met zoveel mensen die wel weer gaan moet het zeker goed komen qua verslaggeving.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Ja hoor ik blijf zeker rondhangen. Vuurwerk he mijn lust en mijn leven. Zal wel iets minder frequent zijn,maar als de R weer in de maand is neemt dat weer toe.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #48
        februari, maart, april?
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #49
          Haha ja daar zit ie ook in
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #50
            Ik blijf altijd rondhangen. Ben vuurwerk verslaafd.
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              #51
              Ja blijf hangen maar het is misschien niet goed voor mij word er een beetje gefrustreerd van.als we dan toch bezig zijn even een dr phil momentje,mijn hang naar het verleden dmv mijn hervonden liefde voor old school knal aanbod.wist niet dat ed zoveel aanbod is(buiten Nederland)ik word er vek van op vwc en youtube en het is pas half januari.

              Comment


                #52
                Natuurlijk ! dit gaat het hele jaar door , shows bezoeken ! meetings ! info en ga zo maar door. zit wel wat vaker op fpm natuurlijk , maar ook hier kom ik soms ff buurten ;-)
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  #53
                  Hele jaar door present al is het in de zomer wel wat minder. Vuurwerk junk 4 life.
                  They tried to make me go to rehab but I said NO NO NO

                  Comment


                    #54
                    Hoe leuker de feestdagen hoe vele malen groter de januari dip gatfer blehhh ik ben bijna in staat om naar een afgelegen bos te gaan om opnieuw oud jaar uit te knallen. Misschien moet ik maar de rest van de maand in me nest blijven liggen.

                    Comment


                      #55
                      Tuurlijk blijven we rondhangen
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #56
                        Blijf het hele jaar door rondhangen, zal rond de vakantieperiode ff wat minder zijn i.v.m. drukte op het werk. Kijk nu al uit naar het nieuwe beeldmateriaal van de winkeliers demo's, ben nieuwsgierig welke nieuwe pareltjes in 2017 op de markt komen

                        Comment


                          #57
                          Uiteraard blijf ik hier rondhangen! Zonder vuurwerk kan ik niet leven :P
                          Wie zoekt zal vinden

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                            Hoe leuker de feestdagen hoe vele malen groter de januari dip gatfer blehhh ik ben bijna in staat om naar een afgelegen bos te gaan om opnieuw oud jaar uit te knallen. Misschien moet ik maar de rest van de maand in me nest blijven liggen.
                            Och, je bent niet de enige die nog even moet 'na stoken' hoor.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              #59
                              Alleen op vwc in december natuurlijk :')

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door waaskaas Bekijk bericht
                                Alleen op vwc in december natuurlijk :')
                                En laat het nou altijd december bij jou zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X