Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 54
  1. #31
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zoiets werkt waarschijnlijk alleen als het al geregeld is en je kunt aanschuiven en daarbij een gift doet aan de organisatie. Blikje drinken erbij zou al voldoende moeten zijn voor een leuke avond, het gaat om het vuurwerk tenslotte.

    Maar lastig is het zeker, animo zal op voorhand altijd lager zijn dan wanneer het daadwerkelijk georganiseerd is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2012
    Berichten
    292
    Thanks
    8
    139 waarderingen in 63 posts
    Gezellig! Zo ergens aan het begin van het seizoen lijkt me leuk. Wellicht kunnen een paar handelaren een paar freakacties opzetten op de avond? Dan kan je de inleg wellicht weer een beetje terug verdienen.

  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2016
    Berichten
    305
    Thanks
    1.316
    134 waarderingen in 76 posts
    Zou meerdere importeurs de kans geven een donatie te doen in de vorm van een paar cakes die als demo afgeschoten worden. Meer dan 1 mag ook (volle doos).
    Die komen dan in de show terecht.

  5. Deze gebruiker waardeert Screaming Girl voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sparkle Bekijk bericht
    Gezellig! Zo ergens aan het begin van het seizoen lijkt me leuk. Wellicht kunnen een paar handelaren een paar freakacties opzetten op de avond? Dan kan je de inleg wellicht weer een beetje terug verdienen.
    Ik wil dit organiseren omdat ik het leuk vind, non profit dus!

  7. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Word nog echt een gigantische klus lijkt mij om dit te regelen.

    Eerst moet je een gemeente vinden, van de 400, die jou de "vergunning" wilt geven. Wat vaak meer tijd/energie/moeite enzovoorts kost dan uberhaupt ALLES wat er verder is. Bureaucratie is echt ver***** in dit land namelijk. Zie serieus een 99% kans dat er geen "vergunning" word afgegeven.

    Al vraag ik me dan af, heb je persee een nodig als het op privé terrein is? Aangezien de "wet" je dan vrij moet laten om te doen wat je maar wilt, zolang je maar geen overlast veroorzaakt of dit echt iets illegaals is...

    Daarnaast moet je nog van alles regelen rondom de beveiliging. Niet alleen tegen terroristische aanslagen, waardoor t sowieso al zowat onmogelijk is om grote evenementen te plannen, maar ook vanwege brand en ander gevaar. Dit kost best veel geld en/of, kan nogal wat gezeik/gezeur opleveren. Al denk ik dat het vinden van beveiligers etc best makkelijk kan zijn met de miljoenen bedrijfjes die er tegenwoordig zijn.

    Verder is er nog het vervoer. WAAR moeten mensen hun voertuigen neerzetten? Regeltjes zijn strikt en op privé terrein kan er wel wat geregeld worden, verkeersregelaars genoeg tevens. Maar ook dit vereist weer de nodige vrijstellingen en kosten. Daarnaast, is het parkeerterrein wel groot genoeg en zorgen al die auto's niet voor overlast. En wie betaald de kosten voor t openbaar vervoer? Zijn er mensen die BOB spelen? Of zijn er mensen bereid anderen mee te nemen na dit evenement? (Carpoolen). (Ik zelf heb wel een rijbewijs, maar als t overdag is, geen auto. Verder rijd ik met alle plezier 3 mensen naast mij naar alles.)

    Dan is er nog het vuurwerk zelf. Ga je het zelf LEGAAL of ILLEGAAL stoken? Of laat je een bedrijf het werk doen. Daarbij, laat je t een simpele show zijn van een paar minuten, of ga je ons dan echt een ECHTE show gunnen...

    Hapjes en drankjes lijkt mij een stuk slimmer als je gewoon iedereen vraagt om deze zelf mee te nemen. Alsin, 150 euro is ERG veel. En als je dan nog iedereen zijn/haar wens moet accepteren, word t simpelweg een onmogelijke klus. Dus misschien, zoals meer in dit land gebeurt, ieder zijn eigen voedsel meenemen, natuurlijk ook om te delen. Is sowieso veel leuker. Geeft wel wat regelen op de dag zelf.

    En dan, wat gaan we de rest van de dag doen? Bedoel, alleen na een vuurwerkshow even kijken en wat vreten/drinken, is een beetje saai. Je kan er n simpele avond van maken met lekkere muziek erbij, discoparty of zo. Misschien zelfs echte artiesten inhuren. Anders kan t nogal saai worden. Zeker als je wilt dat we 150 euro neerleggen.

    Ook wil ik toch wel ff reageren op die mensen die zeggen "We hebben toch al Zena Trophy"...NIET iedereen heeft de mogelijkheden helemaal daarnatoe te reizen. Daarbij is dit dan echt gerelateerd aan ONS allen en niet aan een stel onbekenden die onze passie alleen delen omdat er te zuipen valt en/of men 1x per jaar t miss ff leuk vind n uitstapje te houden. Dit is dan echt een show, voor ONS, echt VUURWERK gerelateerd. Met alleen mensen die van dit forum (of AVP/FPM) komen...Geen onbekenden.

    Persoonlijk zie ik wel interesse in iets als dit. Laat me dan ook AUB weten of t doorgaat. Waar/wanneer en wat ik moet meenemen/doen...(Sociale stuff is niet mijn ding eigenlijk).

    Maar proficiat als je dit lukt.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  9. Deze gebruiker waardeert herdervriend voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Ik ben er voor in. Alleen voor 150pp, ofwel 300 met zen 2e moet er wel echt een goed verhaal zijn..

  11. #37
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Prima idee. Er komt idd wel erg veel bij kijken. Mocht dit doorgang vinden heb ik er wel 150 eurie voor over, en ben ik van de partij. Dan maar een doos minder op de dag der dagen.
    December Will Be Magic Again!!

  12. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Het idee is goed, het bedrag wel te doen, mits er natuurlijk de juiste voorwaarden tegenover staan.. Ik ben zeker geinteresseerd.

    Wat betreft je idee, is dit natuurlijk een goed/leuk idee, maar nog wat vaag en niet tastbaar voor vele mensen hier(denk ik).

    Om het wat concreter te maken of richting te geven kun je misschien met het volgende wat.

    Mocht je het inleg bedrag(150€) willen drukken en iets is het misschien een idee om een offerte voor een show op te vragen en je idee vast neer te leggen bij een bedrijf. Dan heb je een richtprijs. Wanneer je dit bedrag hebt, zou ik een minimaal aantal aanmeldingen benoemen hier op het forum voor het doorgaat. Dan weten deze mensen het bedrag p.p. voor in ieder geval het vuurwerk.

    Mocht je deze vuurwerkshow kunnen garanderen in dat geval zou ik gaan kijken naar de catering/eten & drinken. Om jezelf het meest te ontlasten en om ieder zijn of haar eigen keuzes te laten maken wat betreft het bedrag wat zij kwijt willen aan drinken & eten zou ik eens gaan praten met een locale cateraar of snackwagen o.i.d.... je kan hen dan vertellen dat er minimaal X-aantal man is. En deze komen voor een meeting/gezelligheid en een show. Je spreekt alleen een locatie en tijd met hen af en verder heb je er geen omkijken meer naar. Daarnaast verplicht je niemand tot een bepaald bedrag. En wanneer zij niet komen opdagen, kost het je ook niets.(minder risico voor jou)

    (voorbeeld hier in Nijkerk: er rijd een oud hollandse snackwagen rond alle bouwlocaties, staat dus maar tijdelijk op deze plekken, zorgt voor eten en drinken tegen lage tarieven, deze mensen zijn dus gewend om eten en drinken te leveren aan relatief weinig mensen en daarbij kiest elke bouwvakker(lees vuurwerkliefhebber dan) hoeveel die wil eten en drinken tegen zijn gewenste bedrag.

    Om bovenstaande tekst misschien iets te verduidelijken een voorbeeld. (gebaseerd op aannames, dus weet niet of het realistisch is)

    Offerte show: 7500€
    Minimale aanmeldingen/doel aantal mensen: 100

    Inleg pp in ieder geval, 7500/100 is 75€ pp.

    Cateraar weet dat er 100 man komt en vind dit interessant, komt dus langs.

    Je eet een broodje bal(3€), patatje (2€) en drinkt 5 biertjes en een cola (6x 2,5€) is 20€ tezamen.. Ben je 95€ voor de totale avond kwijt.

    Wat je ook nog kan doen, wanneer je weet hoeveel man er komt/bereid is mee te betalen aan de show... is zelf eten en drinken regelen bij bijv. een sligro en dan 1€ (of meer)per drankje/hapje vragen. Dan maak je er iets winst op en hiermee kan je bijv. de huur van een tent dekken. En win je er iets op.. (gefeliciteerd)

    Goed, ik hoop dat je aan dit lange verhaal iets hebt. ;)

  13. Deze 4 gebruikers waarderen jrvuurwerk voor het bericht:


  14. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    ik ben voor, 150 pp voor mij geen probleem

  15. #40
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.641 waarderingen in 659 posts
    Houd wel ff rekening met je show, dat een grote aanvraag minimaal 14 weken van te voren moet ;)
    --> Vuurwerkevents.nl <--

  16. Deze 2 gebruikers waarderen chromeeh voor het bericht:


  17. #41
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Goed dat je eerst een Animo-check doet.
    Persoonlijk denk ik dat je nog geen 20 man bij elkaar kan krijgen, dan wordt het wel heel duur/onhaalbaar.

    In het verleden is dit al (vaak) geprobeerd en het is er nooit van gekomen.

    Door het jaar heen zijn er diverse Meetings, bij shows, Mei-Meeting, bij Duitse shows etc.
    Veel leden doen dat op die manier om elkaar weer eens ff te zien/spreken.

    Tevens is 150 euro veel geld.

  18. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Goed dat je eerst een Animo-check doet.
    Persoonlijk denk ik dat je nog geen 20 man bij elkaar kan krijgen, dan wordt het wel heel duur/onhaalbaar.

    In het verleden is dit al (vaak) geprobeerd en het is er nooit van gekomen.

    Door het jaar heen zijn er diverse Meetings, bij shows, Mei-Meeting, bij Duitse shows etc.
    Veel leden doen dat op die manier om elkaar weer eens ff te zien/spreken.

    Tevens is 150 euro veel geld.
    Hallo,

    Zoek een paar grote winkels die mee willen doen.
    Ben je minder kwijt aan degene die de show zal schieten.
    Heb je alleen de pyrotechnische man nodig en zijn verzekering.
    Ik sponsor € 1000,- vuurwerk.
    Namens mega-vuurwerk en megavuurwerkfreaks.nl

    Gerrit

  19. Deze 9 gebruikers waarderen geerit999 voor het bericht:


  20. #43
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Ik leg zo 300 eurootjes neer voor mij en mn vrouw maar dan verwacht ik wel een perfect geregelde avond met een hele dikke show

    Voor 300 euro heb ik ook een ticket naar Malta bijvoorbeeld...

  21. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 mei 2015
    Locatie
    NLD
    Berichten
    250
    Thanks
    112
    178 waarderingen in 82 posts
    Indien goed geregeld, kom ik ook !

  22. #45
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Leuk idee inderdaad maar het kan ook gewoon zoals TB aangeeft een meeting bij een show houden (japantag,Duren,Duisburg bijvoorbeeld)Dat is ook altijd gezellig moet ik zeggen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •