Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 54 van 54
  1. #46
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Ik zou me 3x bedenken voordat je hieraan begint, je haalt Fallas erbij in een eerdere post maar dat is niet te vergelijken met dit wat je nu wil regelen. Ik was daar ook bij en ken de gene die het geregeld heeft goed als ik je zeg dat het grootste probleem was om het geld bij elkaar te krijgen was bij al die mensen die toegezegd hadden dat ze mee deden, en er zaten er bij waar je het echt niet van zou verwachten die duizenden euro's de lucht in schieten met oud op nieuw maar betalen ho maar.

    Met dat gezegd moet je je voorstellen dat je dadelijk alles gaat regelen en je er vanuit gaat dat er een x aantal mensen komen en dat je een x bedrach bij elkaar zou moeten hebben, jij bent de geen die het regelt dus als er niet genoeg geld komt doordat er niet op komen dagen ben jij de lul.
    Vooraf betalen ?? ja dat was bij fallas ook, op de avond zelf moesten er nog mensen betalen.

    Maar ik denk dat je moet kijken wat wil je ?? met vuurwerk liefhebbers gezellig een biertje drinken bbq erbij en vuurwerk ?? waarom ga je niet naar een al georganiseerde show in Duitsland daar heb je plek zat om met 100 man te gaan zitten met zoveel bbq als je maar wil en je neemt een pallet bier mee en je bent klaar. Het gaat toch om de gezelligheid ? het kletsen ontmoeten enz enz
    Zo heb je geen problemen met het regelen van een vuurwerk show punt een, je krijgt een 100x betere show als dat je zelf kan regelen met consumenten, je hebt geen inleg van 150 euro, niet zo veel geregel, enz en als je het goed wil regelen regel je een paar bussen die iedereen naar stadions terug brengt door Nederland heen want rijden is niet echt een optie als er bier gedronken word.

  2. Deze gebruiker waardeert nismo voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ik blijf het apart vinden dat men de ene na de andere doorlontbox de lucht in jast maar als je hiervoor een hele avond kan eten en drinken met als toetje een vuurwerkshow dan is het ineens veel geld.

    Mijn voorgevoel zegt dat de zena trophy weer niet doorgaat en daarnaast vind ik dat persoonlijk een beetje te massaal.

    Een aantal jaar terug is er met een groep nederlandse freaks een kei dikke show geschoten in valencia en dat ging wel ff om meer dan 100 euries pp.
    Ik denk dat velen het hele jaar sparen om een paar van die boxen te kunnen kopen, en wellicht dat dat de reden is van de weerstand op de prijs. Hee en wat voor de ene niet zo veel is...

    Ik vind het een goed idee, al zou ik het ook simpeler houden. Laagdrempeliger vooral. Dan maak je de meeste kans op een hoge opkomst.

  4. #48
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
    Ik zou me 3x bedenken voordat je hieraan begint, je haalt Fallas erbij in een eerdere post maar dat is niet te vergelijken met dit wat je nu wil regelen. Ik was daar ook bij en ken de gene die het geregeld heeft goed als ik je zeg dat het grootste probleem was om het geld bij elkaar te krijgen was bij al die mensen die toegezegd hadden dat ze mee deden, en er zaten er bij waar je het echt niet van zou verwachten die duizenden euro's de lucht in schieten met oud op nieuw maar betalen ho maar.

    Met dat gezegd moet je je voorstellen dat je dadelijk alles gaat regelen en je er vanuit gaat dat er een x aantal mensen komen en dat je een x bedrach bij elkaar zou moeten hebben, jij bent de geen die het regelt dus als er niet genoeg geld komt doordat er niet op komen dagen ben jij de lul.
    Vooraf betalen ?? ja dat was bij fallas ook, op de avond zelf moesten er nog mensen betalen.

    Maar ik denk dat je moet kijken wat wil je ?? met vuurwerk liefhebbers gezellig een biertje drinken bbq erbij en vuurwerk ?? waarom ga je niet naar een al georganiseerde show in Duitsland daar heb je plek zat om met 100 man te gaan zitten met zoveel bbq als je maar wil en je neemt een pallet bier mee en je bent klaar. Het gaat toch om de gezelligheid ? het kletsen ontmoeten enz enz
    Zo heb je geen problemen met het regelen van een vuurwerk show punt een, je krijgt een 100x betere show als dat je zelf kan regelen met consumenten, je hebt geen inleg van 150 euro, niet zo veel geregel, enz en als je het goed wil regelen regel je een paar bussen die iedereen naar stadions terug brengt door Nederland heen want rijden is niet echt een optie als er bier gedronken word.
    Dat is een veel beter idee ja! Met een groep freaks een meeting bij een Duitse show, lekker een biertje erbij. Misschien leuk om in de loop van het jaar een topic te openen om zoiets 'te organiseren'.

  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
    Hallo,

    Zoek een paar grote winkels die mee willen doen.
    Ben je minder kwijt aan degene die de show zal schieten.
    Heb je alleen de pyrotechnische man nodig en zijn verzekering.
    Ik sponsor € 1000,- vuurwerk.
    Namens mega-vuurwerk en megavuurwerkfreaks.nl

    Gerrit
    Kijk Gerrit, thats the spirit!

    Ik zag het topic al langzaam doodbloeden, dit had ik ff nodig!

  6. #50
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Dat is een veel beter idee ja! Met een groep freaks een meeting bij een Duitse show, lekker een biertje erbij. Misschien leuk om in de loop van het jaar een topic te openen om zoiets 'te organiseren'.
    Japantag is sowieso wel een goede optie veel ruimte en gaan altijd veel freaks heen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  8. #51
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Japantag is sowieso wel een goede optie veel ruimte en gaan altijd veel freaks heen.
    Japantag is inderdaad erg gezellig.
    Ik vind het een erg leuk initiatief echter zit ik voor €150,= de hele dag in Düsseldorf aan het bier, kan ik lekker eten, een dikke show kijken en slaap ik lekker in een fatsoenlijk hotel.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  9. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Heel leuk idee! Voor een leuke dag inclusief bbq en vuurwerkshow heb ik wel wat over. Om de kosten te drukken is het wellicht een idee om iets te regelen met een importeur? Dit combineren met een dealerdemo bijvoorbeeld?
    Wie zoekt zal vinden

  10. #53
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Misschien kun je dit combineren met een demo.Rubro heeft ook elk jaar een Demo met alles erop en eraan
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  11. #54
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
    Misschien kun je dit combineren met een demo.Rubro heeft ook elk jaar een Demo met alles erop en eraan
    Moet je wel uitgenodigd zijn
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  12. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •