Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 18
  1. #1
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts

    Beste sier Single Shot

    Omdat het "Beste single shot" topic zo goed als gebruikt wordt voor de beste thunderkings, wil ik graag hier enkel meningen over sier single shots, zoals de Decibull Single Shot, Snapshot, Kung Fu etc.

    Momenteel heb ik weinig tot geen ervaring met deze categorie, maar omdat ik druk ben met een schietkist project wil ik volgend O&N waarschijnlijk veel met Sier single shots gaan doen.

    De Fuego vindt ik een hele goede mine single shot en ik ben bekend met de Snapshot, die vindt ik eerlijk gezegd oke, maar niet bijzonder. Echter kon ik deze vorig jaar voor een zeer leuke prijs inkopen, dus klagen doe ik niet.

    Ik heb de Kung Fu van Pangu gezien, maar die vond ik wel erg prijzig voor 3 stuks.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Berichten
    120
    Thanks
    47
    77 waarderingen in 32 posts
    Ik vond de crazy tails van Wolff dit jaar best leuk. Pakje van 5 voor 3 euro ofzo. Leuke tail met redelijk agressieve crackling, leuk voor projectjes!

  3. #3
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    ik vond de colour thunderkings erg leuk!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    De fuegos waren weer top dit jaar. Heerlijke vol en felle kleuren. Beste single shots naar mijn mening

  5. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  6. #5
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Duidelijk de Sky Hunter van Broekhoff ;).

    Man man, wat een ding. Echt een goeie 2 incher met een soort timerain willow. Echt gaaf!

    Hier in een showtje een karton ervan de lucht in zien gaan, erg gaaf effect.

  7. #6
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    De kung fu van pangu was erg goed. ook de Thunderking special van China red heeft een mooi en groot effect en ook nog eens een harde knal.

  8. #7
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik had de Thunder Tail (Mad Dog - Cafferata) die was super fel maar de stijghoogte ontbrak. De Junk was ook gewoon onwijs goed hoor, maar een ander effect dan verwacht. Maar wel een goed en zeer groot effect.

  9. #8
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Al eerder genoemd, maar de Sky Hunter en Kung Fu zijn echt toppers, ondanks de hoge prijs.
    Work is the curse of the drinking class

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Berichten
    38
    Thanks
    5
    12 waarderingen in 5 posts
    Ik heb dit jaar de Sky hunter, Big Shots (katan), The Junk en Kung Fu geschoten maar de Sky Hunter steekt daar toch echt wel met kop en schouders bovenuit. Diepe dreun bij de lancering en prachtig groot en mooi rond uitgewerkt effect. Vond Kung-Fu nogal tegenvallen, effecten rommelig en kleiner dan die van een gemiddelde cake... Misschien is de 2015 versie gewoon niet zo super, leek in ieder geval niet echt op sommige fimpljes die ik hier heb gezien.

  11. Deze gebruiker waardeert Phyrex voor het bericht:


  12. #10
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Ik heb vorig jaar de single three van cafferata gehad. Deze zijn mijn goed bevallen. Ik zal vanavond mijn filmpje hiervan uploaden.
    Knaap!

  13. #11
    VWC-Lid R O B Z's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    Capelle aan den IJssel
    Berichten
    84
    Thanks
    2
    25 waarderingen in 18 posts
    Ik ben niet heel erg thuis in de single shots moet ik vooraf bekennen. Ik heb vroegâh wel vaak Shocks, Thunder Kings, e.d. gehad, maar sinds een aantal jaar koop ik die niet meer.
    Afgelopen jaarwisseling had mijn neef de Decibull Single Shot; een vergrootte versie van de Shock met 25 gram kruit per shot. Ik vond 'm heel erg mee vallen! Ik dacht in eerste instantie bij "vergrootte shock" aan een shock met wat hardere kan, maar hier zit een heus boeket bij. Erg leuk voor de prijs die je er voor betaald! 10 euro voor 4 stuks. Zie hier het filmpje ervan:



    Dus terugkomend op de vraag van de TS; dit is dan mijn favoriete single shot van 2016, waar het niet dat dit de enige is geweest die ik gezien heb
    "Eind goed, knal goed."

  14. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R O B Z Bekijk bericht
    Ik ben niet heel erg thuis in de single shots moet ik vooraf bekennen. Ik heb vroegâh wel vaak Shocks, Thunder Kings, e.d. gehad, maar sinds een aantal jaar koop ik die niet meer.
    Afgelopen jaarwisseling had mijn neef de Decibull Single Shot; een vergrootte versie van de Shock met 25 gram kruit per shot. Ik vond 'm heel erg mee vallen! Ik dacht in eerste instantie bij "vergrootte shock" aan een shock met wat hardere kan, maar hier zit een heus boeket bij. Erg leuk voor de prijs die je er voor betaald! 10 euro voor 4 stuks. Zie hier het filmpje ervan:



    Dus terugkomend op de vraag van de TS; dit is dan mijn favoriete single shot van 2016, waar het niet dat dit de enige is geweest die ik gezien heb
    Daar zou ik geen tientje voor betalen. Ik heb ze voor €5,60 nog laten liggen

  15. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  16. #13
    VWC-Lid R O B Z's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    Capelle aan den IJssel
    Berichten
    84
    Thanks
    2
    25 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Daar zou ik geen tientje voor betalen. Ik heb ze voor €5,60 nog laten liggen
    Smaken verschillen natuurlijk. Wat is volgens jou de beste van 2016?
    "Eind goed, knal goed."

  17. #14
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    de blue star van diamond feuerwerk

  18. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R O B Z Bekijk bericht
    Smaken verschillen natuurlijk. Wat is volgens jou de beste van 2016?
    Gestoorde prijs

    Crazy Tails is een goeie als sier.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •