Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Achja je moet maar denken dat het al een wonder was dat je ze anno 2016 nog in jeb collectie kon krijgen. Al was het trouwens wel ironisch dat juist Vulcan met zulke gruwelijke knalcakes kwam!

    Gelukkig heeft Gerrit meer leuke spullen zoals de Colorful city, die is ook best uniek qua prestaties tegenover andere cakeboxen. Ik heb zelden consumentenvuurwerk gezien dat zo dicht bij prof komt.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Achja je moet maar denken dat het al een wonder was dat je ze anno 2016 nog in jeb collectie kon krijgen. Al was het trouwens wel ironisch dat juist Vulcan met zulke gruwelijke knalcakes kwam!

      Gelukkig heeft Gerrit meer leuke spullen zoals de Colorful city, die is ook best uniek qua prestaties tegenover andere cakeboxen. Ik heb zelden consumentenvuurwerk gezien dat zo dicht bij prof komt.
      Klopt helemaal. En daarom gaan we die ook 2x bestellen
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #63
        BIEMMM zeiden ze die salute cake 2.erg tof ze nog een keer gehad te hebben en zoals master al zegt... erg grappig dat dit juist uit de vulcan schuur komt.

        mijn vrouw gaat echt balistic als ik deze maand vuurwerk ga bestellen maar mwhaaaaaa februari maart kan ik wel weer een potje breken denk ik. hahahaha

        Comment


          #64
          Aj, die foto's, blijven geweldig om te zien. Kom maar op met die site, koop drank is enorm hier.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Aj, die foto's, blijven geweldig om te zien. Kom maar op met die site, koop drank is enorm hier.
            Kunnen we mooi carpoolen

            Comment


              #66
              Dat doen we dan zeker. Dit jaar die kant maar eens op.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Elke keer als ik een bericht zie hoop ik dat er staat de site is open..

                Comment


                  #68
                  Hallo,

                  Ik wacht nog op enkele importeurs wat zij over hebben, en als dat wat is voor op de site.
                  Ondertussen al een aardig lijstje met evolution minimaal 25 items.
                  Van Pangu minimaal 10 items, van Royal 10 items, van mania minimaal 10 en nog wat van Katan.
                  Wat hierboven staat is ook binnen in mijn bunkers.
                  Aantal van deze items zijn eind 2016 al ingekocht.
                  Als we online gaan meld ik dat op dit forum minimaal een dag van tevoren.

                  Met knallende groet,

                  Gerrit

                  Comment


                    #69
                    Schitterend hoe het sfeertje er al weer in zit hier. Beetje spanning opbouwen. Doe je leuk Gerrit.
                    Ik lees dat er zelfs mensen van de andere kant van Nederland naar je toekomen. Geweldig toch?
                    Ik ben reuze benieuwd naar je opening. Veel succes.!!

                    Comment


                      #70
                      Gewoon niet melden. ... zit iedereen ermee dag f5 te bashen op jullie site..
                      Zonder gekheid:top dat je hey zo doet. Voelt alsof het december is. ...
                      Greetzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #71
                        Dat is al een behoorlijke lijst gerrit genoeg keuze dus !

                        Comment


                          #72
                          Hou op... zo blijf ik deze pagina checken... dit is niet goed voor mijn portemonnee.
                          Laatst aangepast door jrvuurwerk; 6 January 2017, 10:49. Reden: niet volledige zin

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door jrvuurwerk Bekijk bericht
                            Hou op... zo blijf ik deze pagina checken... dit is niet goed voor mijn portemonnee.
                            nee voor de mijne ook niet maar toch wat geld apart gezet voor als de site open gaat , gelukkig kunnen we heel het jaar bestellen

                            Comment


                              #74
                              Oehh... het begint te kriebelen. Almere-Leeuwarden is een eind, maar het zijn wel zo'n beetje al mijn plannen voor 2017 die ik voorbij zie komen. Is er voor deze actioe een vaste ophaaldag, of kan dat ook op bijvoorbeeld de 29e of 30e?

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                                Oehh... het begint te kriebelen. Almere-Leeuwarden is een eind, maar het zijn wel zo'n beetje al mijn plannen voor 2017 die ik voorbij zie komen. Is er voor deze actioe een vaste ophaaldag, of kan dat ook op bijvoorbeeld de 29e of 30e?
                                Vorig jaar was het de 29e van 06:00 tot 10:00. Maar Gerrit is de moeilijkste niet. Alles kan geregeld worden!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X