Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 65 van 66 EersteEerste ... 155563646566 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 961 t/m 975 van 990
  1. #961
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Zo, we zijn weer thuis! 2 uur heen en 2 uur terug! Leuk je even gesproken te hebben Gerrit! Helaas was de 3x Heaven er niet (natuurlijk) en de Serenity ook niet dus nu de Pangu Mega Box 1 genomen. Op de gok, maar vertrouw op de kwaliteit van Pangu!

    Goede zaak, vriendelijk personeel en lekkere koffie. Wat wil een mens nog meer? Oh ja, goede prijzen, en ook dat is geregeld! Top!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  2. Deze gebruiker waardeert RaideR voor het bericht:


  3. #962
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Dit jaar voor het 3e achtereen volgende jaar naar Leeuwarden afgereisd. Niet voor niets natuurlijk want de service en de prijzen zijn perfect.

    Twee dingen wil ik expliciet benadrukken:
    1. Ten opzichte van vorig jaar was er veel meer structuur bij het verkooppunt. Nauwelijks wachttijden en er was overzicht. TOP!
    2. Mijn bestellingen zaten door elkaar heen en werden praktisch naast mijn auto aan mij uitgeleverd. Omdat het nog erg donker buiten was, heb ik mijn bestelling niet helemaal goed kunnen controleren. Toen ik later op de dag thuis was en mijn auto had leeggehaald bleek dat er één product uit mijn bestelling ontbrak. Ik heb getwijfeld om Gerrit hiervan op de hoogte te brengen en heb dit uiteindelijk toch gedaan. Niet zozeer om een oplossing hiervoor te vinden maar meer om hem op de hoogte te brengen dat er toch een besteld product ontbrak.
    Gerrit reageerde later op de dag op mijn bericht en kwam zelf al met de tegemoetkoming dat we het na de jaarwisseling even met elkaar in orde gaan maken (in de vorm aankoopbedrag retour).
    Dit is in mijn ogen service en dat is nu precies de reden dat ik de aankomende jaren vaste klant zal blijven!
    Gerrit en team; nogmaals bedankt!
    No Pyro no Party

  4. Deze gebruiker waardeert Stief voor het bericht:


  5. #963
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    14
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
    Had dit zelfde ook in Lemmer, wordt hopelijk nog wel opgelost. Zou jammer vinden als ik mijn maniaboxen niet krijg, verheugde mij er zeer op.
    Dit probleem is gelukkig opgelost, spullen als nog geleverd gekregen!

  6. #964
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    967
    Thanks
    146
    420 waarderingen in 237 posts
    Megavuurwerk is Top. Was er de 29ste. om 08:30 om mijn bestelling op te halen.
    Direct aan de beurt en na 2 minuten mijn bestelling in de auto, had nog even de tijd om wat los spul erbij te halen ook nu geen wachttijden en na 2 minuten in de auto.

    Op de gladde oprit na (wat bijna een enkelzijdige aanrijding met een geparkeerde auto opleverde )een dikke 10.

  7. #965
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Haha ja die oprit.. Blijf een dingetje. Ik had geen andere optie om de bus gelijk rechts neer te zetten op het gras. Daar was het al een modderpoel geworden. Links is alles netjes geasfalteerd dus later maar daar neer gezet zodat de steekwagen er naast kon. Verder is en blijf Gerrit een geweldige kerel!

  8. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  9. #966
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    967
    Thanks
    146
    420 waarderingen in 237 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Haha ja die oprit.. Blijf een dingetje. Ik had geen andere optie om de bus gelijk rechts neer te zetten op het gras. Daar was het al een modderpoel geworden. Links is alles netjes geasfalteerd dus later maar daar neer gezet zodat de steekwagen er naast kon. Verder is en blijf Gerrit een geweldige kerel!
    Haha ja en dan te bedenken dat ze er ook strooizout verkopen 😂.
    Maar snap dat ze met deze drukke dagen een detail over het hoofd kunnen zien.

  10. #967
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Haha ja die oprit.. Blijf een dingetje. Ik had geen andere optie om de bus gelijk rechts neer te zetten op het gras. Daar was het al een modderpoel geworden. Links is alles netjes geasfalteerd dus later maar daar neer gezet zodat de steekwagen er naast kon. Verder is en blijf Gerrit een geweldige kerel!
    Ik had ook het geweldige idee om mijn bus op het gebroken puin te zetten. Tot ik uitstapte en in de modder kwam! Echter waren alle parkeerplaatsen al bezet haha. Aankomend jaar samen maar dichtleggen die vlek?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #968
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik had ook het geweldige idee om mijn bus op het gebroken puin te zetten. Tot ik uitstapte en in de modder kwam! Echter waren alle parkeerplaatsen al bezet haha. Aankomend jaar samen maar dichtleggen die vlek?
    Haha ja joh laten we dat doen..

  12. #969
    VWC-Lid nout's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 januari 2016
    Locatie
    058
    Berichten
    99
    Thanks
    69
    24 waarderingen in 20 posts
    Donderdagochtend met de kleine jongen bestelling opgehaald.
    Alles compleet en snel geholpen.

    Tot volgend jaar!!

  13. #970
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    er valt weinig nog te zeggen hier over wat een top service is het toch weer in leeuwarden gerrit en de boys bedankt ervoor en we zien elkaar weer eind 2018 !voor jullie allen de beste wensen alvast .

  14. Deze gebruiker waardeert gold-member voor het bericht:


  15. #971
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Haha ja joh laten we dat doen..
    Deal! Hahaha
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #972
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Hallo,

    Bedankt voor de fantastische reacties op het vwc forum.
    Ondanks gigantische problemen met leveringen van enkele importeurs hebben wij de meeste mensen toch kunnen helpen aan het vuurwerk wat besteld was.In de nacht van 27 op 28 december hebben wij 2 bestelbussen laten rijden naar Duitsland om de ontbrekende items van Mania en Rubro op te halen.Dit is voor het grootste deel goed gegaan, op een enkel item na de Sodom and Gomorrah ontbrak. Na een telefoontje van onze kant zou het worden uitgezocht. Na uiteindelijk 6 telefoontjes van mij naar de leverancier konden ze nog geen opheldering geven over dit item. Uiteindelijk maar besloten om de backorder die nog open stond te annuleren.Rubro/Mania konden niet zeggen wanneer de backorder zou worden uitgeleverd Hierdoor een enkeling niet kunnen geven wat ze besteld hadden. daardoor geen Gomorrah gehad en te weinig Tournament en sensation boxen gehad.Voor de meeste mensen een passende oplossing kunnen vinden,op een enkeling na.
    Overigens nemen wij Rubro/Mania niets kwalijk over het gene wat is gebeurd, dit is onmacht als een boot tot 3 keer aan toe met vertraging krijgt te maken.
    Ik wens iedereen een mooie avond en nacht en veel stook plezier,en hopelijk een beetje redelijk weer.

    Met knallende groet,
    Gerrit en zijn mega vuurwerk team.
    Laatst gewijzigd door geerit999; 31 december 2017 om 12:13

  17. Deze 17 gebruikers waarderen geerit999 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  18. #973
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Jij ook bedankt Gerrit. Gisteravond vlak voor sluiting toch nog effe 2 dozen meegenomen. Ik wens jou ook een fijne dag en avond en we horen graag van je in het nieuwe jaar

  19. #974
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Jij ook bedankt Gerrit. Gisteravond vlak voor sluiting toch nog effe 2 dozen meegenomen. Ik wens jou ook een fijne dag en avond en we horen graag van je in het nieuwe jaar
    Hallo,

    Dacht al je hebt vast niet genoeg.

    Gerrit

  20. #975
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2017
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Gerrit,

    Graag wil ik voor volgend jaar weer een Osiris reserveren

    Mvg.

Pagina 65 van 66 EersteEerste ... 155563646566 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •