Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

    Hierbij open ik het topic voor Megavuurwerkfreaks.nl namens Gerrit.


    Hallo,

    Eerst een ieder de beste wensen voor 2017 en natuurlijk een gezond en veilig 2017.
    Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de fantastische reacties via dit forum,sms en app.
    Wij hebben fantastische dagen gehad, giga druk en veel nieuwe mensen de hand kunnen schudden. Zelfs mensen die meer dan drie uren heen en drie uren terug moesten rijden.Natuurlijk zijn er een aantal verbeter puntjes voor 2017, waar wij aan gaan werken.
    Ook een groot woord van dank naar alle medewerkers en familie , waarvan sommige nog geen drie uren hun bed hebben gezien van 28 op 29 december.

    Tevens zijn we al weer een klein beetje bezig met Megavuurwerfreaks 2017, deze gaat binnenkort live.
    We hebben nog Fairytale 2015 en de Visions of Ectacy, Happy Hardcore, van Pangu On the Beat, Colorful City en Horn Whistler.
    Ook dit weer voor mooie prijzen, binnenkort hoor je er meer over!

    Met knallende groet,

    Gerrit
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Kom maar op met die fantastische acties!
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #3
      Gerrit, wat doe je me aan?

      Comment


        #4
        Hallo,

        Tevens hebben we nog een aantal Transbombers, Tsunamiboxen staan van Rubro.


        Gerrit

        Comment


          #5
          We zien elkaar dit jaar weer als ik dit zo lees
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Wat een top nieuws dit jongens , ik zit alweer op het puntje van mn stoel te wachten tot dat we kunnen bestellen!

            Comment


              #7
              Het ritje Leeuwarden is prima bevallen, ondanks de dikke mist, dus kom maar weer op met die acties!
              Well, that depends...

              Comment


                #8
                Blijft te ver fietsen

                Comment


                  #9
                  Het is wel een eind rijden maar wie weet dit jaar ga het in iedergeval in de gaten houden.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Beste Gerrit,

                    Bedankt voor het goede contact dit jaar en de geweldige service die je geboden hebt. De communicatie was top, de producten goed en de prijzen meer dan prima!

                    Mijn bankrekening is nu heeeelemaal leeg, dus wat mij betreft mogen de aanbiedingen nog eventjes wachten...Zeker wanneer de transbomber er op komt.

                    Comment


                      #11
                      Word weer gekkenhuis!

                      Comment


                        #12
                        Ik denk dat ik het busje maar weer vast laat leggen voor 29 december....
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          #13
                          Blij dat deze website weer online zal komen, ben benieuwd naar het assortiment!

                          Comment


                            #14
                            Dit jaar hier maar eens bedtellen denk ik. Mooi assortiment. Is er ook een freak ophaal-moment om 00:00 's nachts?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                              Dit jaar hier maar eens bedtellen denk ik. Mooi assortiment. Is er ook een freak ophaal-moment om 00:00 's nachts?
                              Nee daar had Gerrit geen ontheffing voor gekregen. De verkoop begon dit jaar om 06.00.

                              Gerrit nogmaals onwijs bedankt voor de goede service, het geweldige contact, het prachtige vuurwerk en een waanzinnige jaarwisseling! Afgelopen jaarwisseling was mijn eerste keer naar het hoge noorden maar ook zeker niet de laatste keer wanneer het budget het weer toe laat.

                              Ik ben benieuwd welke producten er nog over zijn. Ongetwijfeld komen er dit jaar weer geweldige acties online.

                              Comment

                              Working...
                              X