Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 133
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Berichten
    160
    Thanks
    0
    47 waarderingen in 39 posts
    een genot om naar te kijken

  2. Deze 2 gebruikers waarderen vvw voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Weer 2 filmpjes van onze kant

    Oud & Nieuw 16/17
    Onbekende Cake



    Oud & Nieuw 16/17
    Thriller



    Misschien dat iemand de onbekende cake herkend ;)
    Knaap!

  4. Deze gebruiker waardeert Jean-Paul_* voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Je onbekende cake is volgens mij de Super Blinking Willows van Rubro
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  6. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  7. #34
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Goedemiddag het is weer een tijd geleden. Hier een paar films van klein tot groot

    Oud & Nieuw 16/17
    Cake + Fontein



    Oud & Nieuw 16/17
    We Like It



    Oud & Nieuw 16/17
    Fontein



    Oud & Nieuw 16/17
    Crackling Fan 2.0



    Oud & Nieuw 16/17
    Bermuda Thunder 100sh



    De Bermuda Thunder 100sh had ik als secret box gekocht bij haokan in Pijnacker. Helaas staan alleen de eerste 75 shots erop. De camera stopte er ineens mee. De laatste 25 schoten zijn ongeveer hetzelfde.

    Veel kijk plezier
    Knaap!

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Het is een tijdje stil geweest maar we hebben niet stil gezeten.
    Ik heb voor het eerst een compilatie in elkaar geflanst met een trial van sony vegas.
    Helaas doordat het een trial is zie je constant het watermark in beeld komen.

    Door de jaren heen


    Laat me weten wat jullie er van vinden
    Knaap!

  10. Deze 4 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  11. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Dat filmpje met die twee light year pijlen en de Duitse cake:

    Enig idee nog hoe die cake heette. Ik ben gek op boeketten die blauw zijn. Bruut potje!

  12. #37
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Heb het even nagevraagd. Dat moet de dr.pyro zijn.
    Knaap!

  13. Deze gebruiker waardeert Jean-Paul_* voor het bericht:


  14. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2016
    Berichten
    165
    Thanks
    32
    92 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
    Heb het even nagevraagd. Dat moet de dr.pyro zijn.
    Bedankt, hopelijk ga ik deze vinden in Duitsland. Heb hem op mijn lijstje gezet!

  15. #39
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Hoihoi hierbij nog even 2 filmpjes. enjoy !

    Oud & Nieuw 16/17
    Massive & Revelation



    Oud & Nieuw 16/17
    5x Venom & 3x ROTP



    Ook aankomend oud en nieuw zal er uiteraard weer gefilmd worden.
    De collecties zijn compleet, al word er hier en daar nog wat besteld ghehe
    Het zijn iedergeval mooie lijstjes en we kijken er naar uit !
    Knaap!

  16. Deze 3 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  17. #40
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Zo dat was het dan..

    Wat een ongelofelijke kl*te oud en nieuw heb ik meegemaakt. De verkoopdagen liepen prima en waren erg sfeervol. Die dagen heb ik het enorm naar me zin gehad. Helaas was dit gevoel niet te bekennen op oud en nieuw zelf. De weersomstandigheden waren zo dusdanig vervelend dat ik er niet optimaal van heb kunnen genieten. Filmen ging ook bijna niet tot dat het droog werd. Het begon allemaal de 27ste van December.
    Pyrolunatic010, Mafkeez en ik hadden s'avonds bij mij thuis afgesproken om iets tegen 12e s'nachts te vertrekken naar Breda. Met wat vuurwerk en darten op tv kwamen we prima de avond door. Eindelijk was het zover we konden ons eerste vuurwerk gaan halen. Wat geeft dat toch een heerlijk gevoel als je jou eerste pareltjes mag begroeten om vervolgens een warm plekje thuis te geven .
    Aangekomen in Breda was het hek nog dicht. Het was dan ook net voor 12e dus het kon bijna open gaan met wat lekkere hardcore klappers kwamen we de tijd wel door . Eenmaal open was het gelijk al goed druk. Veel klanten werd vertelt dat sommige producten van Vuurwerkmania en Rubro vertraagd waren en dat ze die niet konden uitleveren. Dus we hielden onze hart vast maar tot onze verbazing was van ons gelukkig alles er. We werden naar buiten gestuurd en om de hoek konden we onze auto's voor rijden om vervolgens alles te controleren en in te laden.
    Bijlage 37174

    Het duurde even voor dat het er was maar dan heb je ook wel wat. We waren erg blij dat alles er was en we vonden het alle 3 ook een hele fijne winkel. Ons zie je dit jaar zeker terug. Snel naar huis om alles uit te laden en proberen wat slaap te pakken want om 09:00 moesten we alweer in Steenbergen staan. De wekker ging.. We hadden alle 3 wel last van wat opstart problemen maar we waren er mooi op tijd. Tijdens de jaarwisseling van 2016/2017 hadden wij hier ook besteld alleen afgehaald in Rotterdam. Dat was ideaal, helaas kon het niet dit jaar dus wij moesten naar Steenbergen om het vuurwerk te halen. Ik kwam binnen en vond dit een erg fijne winkel. Klein maar georganiseerd. Jezelf aanmelden en wachten tot je word omgeroepen. Je had de mogelijkheid voor een bakje koffie, de showroom was leuk ingedeeld dus heb daar nog wat beelden van geschoten welke ik later dit jaar wel online zal zetten. Uiteindelijk werden we omgeroepen, vuurwerk gecontroleerd, dozen naar de auto gebracht en hop weer terug naar huis. Even nog langs de mac voor ontbijtje en we konden ons gaan klaarmaken om de laatste 2 winkels te bezoeken van vandaag. Vuurwerkmagazijn7kamp was de eerst volgende winkel. Gelukkig was dit halverwege de middag dus toen we thuis kwamen van Steenbergen hadden we nog even de tijd om dozen uit te pakken en wat hier en daar al wat te lonten . Aangekomen bij Vuurwerkmagazijn7kamp zag ik dat het weer leuk was neergezet. Zoals altijd was het weer perfect geregeld bij Edwin. Ook hier waren de spullen op orde voor ons en deze konden ook een warm plekje verwachten thuis voor de komende dagen ghehe. De laatste winkel van vandaag was Haokan in Pijnacker. We waren toch wel aardig gesloopt van zo'n dag vuurwerk halen maar we moesten nog even volhouden haha. Aangekomen bij Haokan was het behoorlijk rustig wat ook wel logisch was na de drama verkoopdagen van het jaar daarvoor. The golem was helaas afgekeurd en hier mocht ik iets nieuws voor uitkiezen. Helaas was een hoop al op en heb ik er voor gekozen om me geld terug te krijgen. Pyrolunatic010 vertelde dat hier ook een Intratuin was die vuurwerk verkocht en zijn we toch maar nog even daar langs gegaan. Leuke winkel al duurde het wel behoorlijk lang voordat we ons vuurwerk kregen.
    Uiteindelijk het vuurwerk gehad en we konden terug kijken op een geslaagde dag waarbij we bijna al ons vuurwerk hebben gehad. Maar dat was nog niet alles want 30 december stond nog voor Pyrolunatic010 en Mafkeez een tripje naar Orthen waar ze de rest van ons vuurwerk zouden halen. Helaas moest ik zelf werken dus kon ik niet mee. Donderdag avond na het eten begonnen om de eerste dozen door te lonten en ook als een kind van 5 nog even voor de raam al het vuurwerk te bekijken wat al werd afgestoken. Want dat is namelijk prima te zien vanaf de 10e verdieping. IDE-AAL . Zoals gezegd wachten er de 30ste nog een tripje voor de boys. Na werk gelijk geraced naar Mafkeez zijn huis om daar mijn spullen op te halen. Helaas konden ze de Crown Mix van Evo en de Beijing van Pangu niet leveren en hebben de jongens voor mij de Double gold colour en de Cruelty gekozen. Dikke Prima . Bestel ik volgend jaar deze kanjers wel weer ghehe. Al het vuurwerk was dus binnen en konden we beginnen aan een mooie collectie foto.
    Naam: DSC05365.jpg
Bekeken: 447
Grootte: 211,0 KB
    Naam: IMG-20171230-WA0025.jpg
Bekeken: 422
Grootte: 133,1 KB
    Naam: IMG-20171230-WA0049.jpg
Bekeken: 423
Grootte: 144,5 KB
    Man man man.. Dit moest echt onwijs kick gaan worden.
    De 31ste s'ochtends. Vroeg wakker. Lijf vol spanning haha want de dag der dagen was aangebroken. De wind was pittig maar de weermannen van het forum gaven me hoop op een mooie dag. S'ochtends hadden we nog met andere freaks afgesproken om overdag ergens in Zuid-Holland te gaan stoken. Onderweg daar naar toe begon het te regenen. Oke dat was verwacht maar toen ik keek op buienradar dacht ik hoelaat gaat dit stoppen ??? Dit was uiteindelijk heel laat. Goed het mocht de pret niet drukken en dacht toen nog dit stopt rond een uur of 3. Het stoken was echt gezellig heb een paar leuke filmpjes geschoten. Helaas werd de regen steeds erger en besloten we maar om te stoppen. Maar kan ik hier wel met een goed gevoel naar terug kijken en is zeker voor herhaling vatbaar. Was gezellig gasten. Door naar de volgende stooklocatie ook hier regende het.. af en toe rustig en dan ineens weer hard. Ook wat gestookt en ook hiervan wat films gemaakt. Vervolgens even snel naar huis om een hapje te eten en me vuurwerk in te laden voor alweer een stooksessie met ze 3e. Deze zal weer plaatsvinden tussen de flats wat vorig jaar echt heel goed bevallen was. Helaas het regende nog steeds.. Het veld was nat/modderig. Het zou even na 6e droog worden werd gezegd. 3 winkelwagens vol met vuilniszakken en lakens erover heen. Auto nog vol ingeladen. We waren er klaar voor en gingen er maar gewoon voor. Iets langer als een half uur kwamen hier op terug. Mafkeez had een Zena waaier klaargemaakt om te stoken. Lontje ging aan... uit, nog een keer aangestoken aan... uit. Klaar we gaan naar binnen.. Winkelwagens naar binnen gereden en wachten tot het droog werd. Werd het niet.. publiek wat er op af was gekomen werd ongeduldig en vroegen telkens of er nog wat werd afgestoken. Af en toe pakte Mafkeez en Pyrolunatic010 wat en staken het af waarbij ik maar baalde en baalde. Primal instinct gefilmd maar de lens werd alleen maar natter en natter. Cruel traction hetzelfde verhaal. Ik was er klaar mee en ging maar op huis af. Helaas... de projecten gingen niet door. De bedoeling zou zijn dat we tot ongeveer 21:00 a 21:30 zouden gaan stoken samen en onwijs kicke projecten zouden schieten maar om half 8 stapte ik teleurgesteld al de wagen in. Op deze manier ga ik niet 100% kunnen genieten van mijn vuurwerk en onze projecten. Helaas vierde we het ook niet met elkaar afgelopen jaarwisseling waardoor ik een hoop van hun pareltjes heb gemist en andersom. Na 21:00 werd het ongeveer droog en heb ik 75% van mijn vuurwerk afgestoken. De wind was niet vriendelijk en veel cakes/cakeboxen en pijlen vond ik niet tot hun recht komen. Erg jammer.. De dagen begonnen heel leuk maar waar het echt om draaide kan ik niet met een goed gevoel op terug kijken.
    Ik moet nog even goed kijken wat ik precies online ga gooien dit jaar maar het zal in ieder geval in mindere getalen zijn dan afgelopen jaar.

    Wij wensen jullie allemaal het beste voor 2018
    Knaap!

  18. Deze 5 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  19. #41
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Hierbij de eerste filmpjes van de jaarwisseling.
    De matrix uit 2016 die prima knalde, een massive ook uit 2016 die gelukkig nog het groen had wat ik op de demo bij Lopik miste en de radical power die echt ongelofelijk goed weer was.







    Groeten !
    Knaap!

  20. Deze 4 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  21. #42
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Weer even een update van mijn kant.
    De Garden Party 3. Wat een mooie box was dit zeg. Hij heeft wat moeite met de wind.
    De effecten kom hierdoor niet helemaal uit de verf vind ik. Heb filmpjes gezien waarbij hij beter presteerde.
    Het effect in ik denk de 3e cake. Zo aggresief, zo lekker. Daarna volgt er een effect met blink die ik dan wel weer wat karig vind.

    De afstand bedraagt ongeveer 20 meter.
    Knaap!

  22. Deze 4 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  23. #43
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Zo weer een filmpje van mijn kant. De white red rebel !
    De gewonnen cake van de 1e prijsvraag die mede mogelijk werd gemaakt door vuurwerktotaal en vuurwerkcrew. Waarvoor dank ! Vond hem erg vet. Heerlijke blink misschien dit jaar een karton ?
    Hierbij het filmpje !

    Knaap!

  24. Deze 3 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  25. #44
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Zo weer even een update dames














    Dag he
    Knaap!

  26. Deze 2 gebruikers waarderen Jean-Paul_* voor het bericht:


  27. #45
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Wat een fijne video's zeg, zitten erg leuke producten tussen.
    Hopelijk heb je nog wat meer beelden voor ons allemaal.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •