Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We zijn nog open tot 22:00 !!!!

    Happy hour is nu gestart we hebben nog boxen van evolution en Pangu op is op

    Dennis

    Comment


      Via deze weg wil ik Dennis nogmaals bedanken voor het aanbod en de service. Top winkel die ik iedereen zal aanraden. Tot volgend jaar!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
        We zijn nog open tot 22:00 !!!!

        Happy hour is nu gestart we hebben nog boxen van evolution en Pangu op is op

        Dennis
        Bewaar die maar voor de uitverkoop over een paar weken!

        Comment


          Was een van mijn orders vergeten op te halen. Gelukkig kon ik gewoon nog vandaag langskomen en heeft Dennis alles keurig klaar gezet.

          Goede service, ook vriendelijke hulp om alles naar de auto te brengen.

          Makkelijk bereikbaar vanaf de A6 en ziet er gewoon keurig uit!

          Dank Dennis!

          Comment


            Zo het zit erop voor dit jaar !!!
            Wij zijn blij verrast met alle top berichten en wensen iedereen veel plezier met het vuurwerk.

            Team vuurwerk almere haven

            Comment


              Top winkel met een uitstekend assortiment voor de liefhebber met goede acties. Ontzettend goede service en er wordt zeer snel gereageerd op e-mails (zelfs in de avond). Die gaan mij volgend jaar zeker terugzien!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Bewaar die maar voor de uitverkoop over een paar weken!
                Dat gaat zeker goed komen weer ruben aankomend jaar.

                Comment


                  Kom maar op met de mooie aanbiedingen
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    Wacht nog maar een paar weken. Kan ik nog een beetje extra sparen

                    Comment


                      Iedereen de beste wensen voor 2018..

                      Van het totale team van vuurwerk almere haven.

                      We zullen de aankomende week eerst even alles opruimen in de showroom.
                      Tevens gaan we even een extra telling in de bunkers doen van wat er nog precies staat en dit aanpassen in het voorraad systeem als dit nodig is.
                      Want dit jaar hebben we gewoon geleverd wat er was allemaal behalve de 2 afkeur artikelen helaas en dit willen we graag zo houden.

                      Daarna zullen we weer terug komem net zo als vorig jaar met de webshop.
                      Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 1 January 2018, 15:48.

                      Comment


                        Nogmaals bedankt Dennis.

                        De Rambam 2.0 staat nog steeds te drogen hier.
                        Maar de overige spullen van Export waren erg vermakelijk bij de kleine stokers hier!

                        Comment

                        Working...
                        X