Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Tsja Martijn Fokker heb samen met VWC aandelen in VW Almere Haven...
    Haha dat valt wel mee hoor. Maar ik haal ongeveer 50% van mijn collectie hier inderdaad.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Haha dat valt wel mee hoor. Maar ik haal ongeveer 50% van mijn collectie hier inderdaad.
      Ah mooi man, zeer goede keuze missch komen we elkaar tegen..

      Comment


        Toffe plaatjes hoor. Echt mooi om te zien die bunker foto's. Inmiddels al een 6tal boxen besteld dus heb ook wel een torentje dozen in jullie bunker haha.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          Prachtige foto's weer. Blijft genieten en zijn altijd sfeer verhogend!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
            Rocketfreak

            Ik zou het niet weten sorry ik zou het even voor je na moeten kijken volgende week ?

            Dennis
            Ja hoor, is prima!

            Comment


              Heerlijke foto's inderdaad, bedankt voor het delen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Aangevuld in de shop en staat weer vrij voor verkoop:



                Pangu


                Smash Box 2
                Silver box
                Platinum Box
                Piranha
                Colorful city
                Rumba ( uitverkocht inmiddels )

                Dennis
                Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 21 October 2017, 13:17.

                Comment


                  Mooie sfeerfoto's, genieten! Lekker bezig daar en tof om te zien hoeveel VWC-bestellers er zijn, het staat op iedere box.

                  Comment


                    Vandaag gaat de laatste week in van de freak actie op onze site.

                    Hierna zullen de prijzen aangepast gaan worden naar de verkoopdagen.

                    Wil je nog profiteren dan kan dit nog een week.



                    Dennis

                    Comment


                      Prachtig al die bestellingen zeg! Neem aan dat het VWC op de doos staat voor een lid die vanuit de forum actie heeft besteld? Mooi om te zien!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        Prachtig al die bestellingen zeg! Neem aan dat het VWC op de doos staat voor een lid die vanuit de forum actie heeft besteld? Mooi om te zien!
                        Klopt dit is voor ons voor controle!
                        Maar zijn van diversen orders vanuit crew

                        Dennis

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          Prachtig al die bestellingen zeg! Neem aan dat het VWC op de doos staat voor een lid die vanuit de forum actie heeft besteld? Mooi om te zien!
                          Forum actie?
                          @Dennis: Al iets bekend over de Ladycrackers, hebben ze zilverkruit?
                          Laatst aangepast door Rocketfreak; 23 October 2017, 18:04.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                            Forum actie?
                            @Dennis: Al iets bekend over de Ladycrackers, hebben ze zilverkruit?
                            Ja inniddels wel helaas niet Rocketfreak.

                            Dennis

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                              Vandaag gaat de laatste week in van de freak actie op onze site.

                              Hierna zullen de prijzen aangepast gaan worden naar de verkoopdagen.

                              Wil je nog profiteren dan kan dit nog een week.



                              Dennis
                              Tevens heb ik nog wat extra aangekocht en vrijgezet in de voorraad ook nog wat Evolution en Pangu.

                              Dennis
                              Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 23 October 2017, 18:36.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                                Tevens heb ik nog wat extra aangekocht en vrijgezet in de voorraad ook nog wat Evolution en Pangu.

                                Dennis
                                Bij de double gold en coco blue staat er een spelfout in de titels.

                                Blijven mooie aanbiedingen Dennis!

                                Comment

                                Working...
                                X