Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vanmorgen zijn er mooie producten van Pangu toegevoegd aan de webshop zag ik. Direct maar even de box On The Beat besteld
    Wie zoekt zal vinden

    Comment


      Lekker bezig Patrick, zitten weer een aantal toppers bij tegen goede prijzen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Ik heb gisteren een klein deel van Pangu en Evolution op de site geplaatst.
        En daarna hebben we ons assortiment bepaalt, morgen ga ik proberen weer een en ander online te zetten.
        Heb je tot die tijd vragen over oms assortiment,prijzen of dat we bepaalde artikelen kunnen leveren stel ze gerust hier of per mail/pm
        Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

        Comment


          Eerste serie artikelen zijn erbij op de site geplaatst.
          Ik zal proberen morgen weer het een en ander erbij te zetten.
          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

          Comment


            Misschien moet ik aan de bril, maar welke site staat het haha

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
              Misschien moet ik aan de bril, maar welke site staat het haha

              Comment


                Idd dat is hem avalanche.
                Morgen zal ik proberen de nieuwe producten van Wolff die we opnemen aan te maken
                Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                Comment


                  Lekker bezig Patrick!
                  Wie zoekt zal vinden

                  Comment


                    De website begint al aardig vorm te krijgen. De prijzen zijn weer interessant. Nu nog wachten op de laatste dingen en dan kunnen we weer gaan bestellen.
                    Top dat de Grand Crown van Wolff er bij zit!!

                    Comment


                      Zag de Crank ook al

                      Comment


                        Zoals een aantal hadden gezien ben ik inderdaad druk met aanvullen van de shop.

                        Ik heb net ook de Stars over Vienna aangemaakt, deze cake zullen we alleen in een ander jasje verkopen namelijk de Stars over Huizen.
                        Mijn vader is dit jaar 50 jaar werkzaam bij de zaak en dat wilden we niet zomaar voorbij laten gaan.
                        Hij heeft inmiddels al zijn feestje al gehad en denkt dus dat er niets meer komt.
                        Maar vuurwerk is pa zijn kindje en het leek ons leuk om hem hiermee nog eens extra in het zonnetje te zetten

                        Ps: Hij weet hier nog niks van, dus graag niks hier over benoemen mochten jullie mij over de Vienna mailen
                        www.vuurwerkhuizen.nl

                        Comment


                          Ontzettend leuk gebaar naar je vader toe Patrick. En met de Stars over Huizen heb je een topper in huis!! Nu maar hopen dat je vader niet mee leest.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Ontzettend leuk gebaar naar je vader toe Patrick. En met de Stars over Huizen heb je een topper in huis!! Nu maar hopen dat je vader niet mee leest.
                            Nee dat doet ie niet, alleen per mail.
                            Maar wordt nog een uitdaging om hem totdat de folder op de mat valt niks te laten zien
                            www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
                              Zoals een aantal hadden gezien ben ik inderdaad druk met aanvullen van de shop.

                              Ik heb net ook de Stars over Vienna aangemaakt, deze cake zullen we alleen in een ander jasje verkopen namelijk de Stars over Huizen.
                              Mijn vader is dit jaar 50 jaar werkzaam bij de zaak en dat wilden we niet zomaar voorbij laten gaan.
                              Hij heeft inmiddels al zijn feestje al gehad en denkt dus dat er niets meer komt.
                              Maar vuurwerk is pa zijn kindje en het leek ons leuk om hem hiermee nog eens extra in het zonnetje te zetten

                              Ps: Hij weet hier nog niks van, dus graag niks hier over benoemen mochten jullie mij over de Vienna mailen
                              Super gebaar Patrick!! Hartstikke mooi en leuk voor je vader...

                              Comment


                                Prachtig ! Wat een heerlijkheid, 50 jaar man das een halve eeuw hahahaha.

                                Comment

                                Working...
                                X