Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flopper van het jaar 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door EdHengelo Bekijk bericht
    Voor mij was er 1 giga tegenvaller. Dat was de Gangsterbox van vwt om onderstaande redenen:

    In 2015 was dit echt een geweldig goede cakebox. De 2016 versie leek er niet eens meer op. Effectgrootte was slecht, slechte klappen en soms zelfs geen klap, slecht ritme. Volgens mij was de doos ook 5 kilo lichter dan de 2015 versie. Mijn buurman stak op hetzelfde moment een potje van 20,- van de Aldi in Duitsland, die knalde de gangsterbox er gewoon uit. Als je een box voor 199,- verkoopt op je site vindt ik dat je de kwaliteit moet kunnen garanderen. Heb ook voldoende vergelijkingsmateriaal gehad want we hebben om twaalf uur tien boxen aangestoken.
    Moet er wel bij vermelden dat overige artikel van vwt wel dik in orde waren.

    Comment


      #62
      De Event Signal lights. 2 stukd voor € 7,50. Ik stak ze aan, er kwamen 4 flitsjes vanaf en klaar. Wat een rommel. Kwam totaal niet overeen met eerdere filmpjes, dus ik denk een slechte batch?

      EDIT: Ohja en de Outblast 2.0 van Geisha. Veel te kleine boeketjes en hij schoot te hoog. Geen 40 euro waard!
      Laatst aangepast door MGMT; 7 January 2017, 08:19.
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #63
        Mythos fontijn van lesli zelfs voor 5 euro niks waard. Ging een halve meter hoog en stopte eral mee. Ook de tank deed niet wat die moest doen. Alleen spitfire ging vrij goed.

        Qua cakés viel eigenlijk niks echt tegen. Eerder alles mee. Maar dat heb je met Veel Evolution.

        Ook wolff Rubro en mania deden wat het moest doen. Op 1 Creulty na. Die wat lager ging uit 2015. De 2013 versie Top.

        Comment


          #64
          Rubro bomber rockets, geen knal!?

          Comment


            #65
            Frigg van Zena, ik bedoel, leuke zeer leuke, lange cake met spinners, maar de boeketten vielen tegen.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
              De Event Signal lights. 2 stukd voor € 7,50. Ik stak ze aan, er kwamen 4 flitsjes vanaf en klaar. Wat een rommel. Kwam totaal niet overeen met eerdere filmpjes, dus ik denk een slechte batch?
              Ik had deze ook (in de aanbieding €3,75 per 2 bij Haokan Pijnacker). Had dit probleem ook, maar was simpel opgelost door even flink te schudden voordat je ze aansteekt

              Jwtjuh
              [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

              Comment


                #67
                De Final Fate. Pauzes tussen de rijen haalt de magie weg en knallen stelden niet veel meer voor. Vorig jaar vond ik dit nog de beste cake (2014-versie). Als klap op de vuurpijl ging er eentje bij mij na de eerste rij in één keer en brandde daarna af. Dat in één keer gaan stelde nog niet eens veel voor qua effect. Bij deze hernoem ik deze cake tot de Final Flop.

                Comment


                  #68
                  Spring Fairyland - Witte vuurwerk: Gewoon totaal andere cake en slap ook
                  Be-roertjes - Witte vuurwerk: knalcake toch?
                  Double Gold Box 2.0 - Vuurwerktotaal: Kon mij niet bekoren vond het een beetje slapjes maar kan aan mij liggen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    Zena Nr.1. Was zo veel beter vroeger!

                    Comment


                      #70
                      Voor mij was het de Gangsterbox, zeer kleine boeketten en kwam niet bepaald overeen met de product filmpjes, erg jammer zeker omdat ie me 145 euro heeft gekost.

                      Comment


                        #71
                        Voor mij helaas ook de Gangsterbox.
                        Had van dat geld liever 2 x de Cruel Traction er extra bij genomen....
                        No Pyro no Party

                        Comment


                          #72
                          Zena Nr 1 - 2016 versie kan er inderdaad bij

                          Comment

                          Working...
                          X