Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] RamBam

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Green flashing purple haze en die andere 2 moet ok ff na vragen aan Gilbert maandag...
    Hij weet utvwel.

    Comment


      #17
      dammed leek o0 het filmpje minder maar met alleen die 2 cakes. ben ik al overtuigd. hopelijk opent die freak site snel en is de box dit jaar weer rond de 75a90

      Comment


        #18
        Kan hem verder ook nergens te koop vinden... hopelijk heeft orthen er nog wat. Zou er heeeel graag een stuk of 8 willen!

        Comment


          #19
          Marchel....lees even mee, en breng deze parel a.u.b onder de spectacle boxen vlag uit!!! Wat een topper van een box.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
            Marchel....lees even mee, en breng deze parel a.u.b onder de spectacle boxen vlag uit!!! Wat een topper van een box.
            jaaaaaaaaaaaa

            Comment


              #21
              Die laatste cake met groen wat een pareltje iemand een idee welke dat is

              Comment


                #22
                Zijn blijkbaar cakes uit de profire lijn...dus even zoeken.

                Comment


                  #23
                  de Green flashing en purple haze zitten er in maar de andere 2 zou ik echt niet weten.

                  Comment


                    #24
                    De purple haze zie ik er wel in terug maar de green flashing?Zie alleen witte blinker met rode dahlia of niet?
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      De purple haze zie ik er wel in terug maar de green flashing?Zie alleen witte blinker met rode dahlia of niet?
                      op 0.35 is die te zien.

                      Comment


                        #26
                        Die 2 effecten kon ik plaatsen alleen aan het eind met die cake met groen niet

                        Comment


                          #27
                          Dat ziet er wel heel goed uit hoor, lekker tempo met aansprekende effecten.
                          Raaddebom.nl

                          Comment


                            #28
                            Blijkbaar is er inmiddels ook de 2.0 versie op beeld te zien....ik vind hem mooi met de wisselingen in tempo en effect.

                            Comment


                              #29
                              Zooo zeg prachtbak zo te zien...

                              Comment


                                #30
                                Zo, dat is niet verkeerd inderdaad. Mooi die brede blinker boeketten met heldere kleuren!

                                Comment

                                Working...
                                X