Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 142
    VWC-Lid Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    1.932
    Thanked 1.575 Times in 792 Posts

De mooiste dag van je leven - Djaimy & Kevinvw3

31 december 18:00 - het begin van de mooiste dag van je leven. Het begin van oud & nieuw 2016/2017. Het begin van een té gekke avond met vuurwerk. Veel vuurwerk.

Al vroeg in het jaar waren er plannen op tafel gekomen; dit jaar moest het maar eens groots worden aangepakt. Vorige oud & nieuw was erg goed bevallen, dat moest dit jaar maar eens overtroffen worden. En dus kwam er een hoop pen & papier werk aan te pas; shows en ideëen werden uitgeschreven. Al vroeg in het jaar werd er het een en ander besteld; de reis ging naar Kuiper Koekange, Mega vuurwerkfreaks Leeuwarden, Huisman Huissen en nog wat overige, plaatselijke dealers. Nog een bedankje naar alle winkels; alles was keurig geregeld en wat vervangen moest worden, was goed gegaan!

De dagen duurden lang, september, oktober en november gingen maar langzaam voorbij... De shows stonden al op papier, er waren grote gedeelten besteld, niets stond iets in de weg. Maar gaande weg december vorderde, viel de zin voor de show te schieten ietwat weg. Zó veel vuurwerk, maar er dan zo weinig van zien door het fakkelen, dat wilden we eigenlijk niet. Dus werd alles anders aangepakt tijdens de laatste 2/3 weken.

De 18:00 show werd iets uitgebreid, er kwamen wat projecten om 20:00 & 22:00 en er kwam een schietlijst voor 0:00, een soort versnelde demo. Deze werd wel gefakkeld, met als voordeel dat er tijdens de grote boxen wel gekeken kon worden naar het vuurwerk. En zo ging het.

In dit topic nemen wij, Djaimy & Kevinvw3 jullie mee in onze reis naar onze mooiste dag ooit. We plaatsen films van losse producten, de shows, de projecten, wat tripverslagen en overige foto's. Wij wensen jullie heel veel plezier. Hier alvast een 1e collectiefoto: Naam: Collectiefoto 2016-2017.jpg
Bekeken: 604
Grootte: 89,4 KB
    Het mooiste werk, is vuurwerk!

2. The Following 60 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    6.143
    Thanked 4.457 Times in 2.447 Posts
    Wat een enorme collectie zeg. Ben zeer benieuwd naar dit topic.
    Afgelopen jaar met erg veel plezier gelezen, en als er tripverslagen bij komen en sfeer foto's dan helemaal.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

4. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Thanks
    2.262
    Ik kijk er naar uit

6. The Following User Says Thank You to emieloss For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    324
    Zo dan........ beste collectie zeg! Dus jij was diegene die de mist veroorzaakte in het land.. hahaha

8. The Following User Says Thank You to pyromaniac For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Vandaag weer even een update in dit topic. We trappen het topic af met een tripreport naar Leeuwarden & Kuiper. Medefreaks Kevinvw3 & LFVDK waren mee.

28 december 16:30 - de reis naar Leeuwarden begint. Vanuit omgeving Arnhem is dit toch een kleine 2 uur enkele reis, en omdat de 29e al vermoeiend genoeg is, gekozen om te verblijven in Leeuwarden in het Campanile hotel. Leuke bijkomstigheid; potige_smurf verbleef hier ook! Nadat ik LFVDK op had gehaald, de weg naar Leeuwarden ingezet. Na een goede uur en 3 kwartier rijden aangekomen bij het hotel. Spullen neergezet, ontbijtje voor de volgende ochtend gehaald bij de AH en wat bier voor op de kamer. Tussendoor wat CAT1 stoken om in de sfeer te komen. 's Avonds samen met potige_smurf in de hotelbar een biertje gepakt, om goed te kunnen slapen, was het plan... Nadat de bar dicht ging even het darten op de kamer afgekeken, jammer van Van der Pas maar mooi resultaat voor Barney! Om 01:00 het plan om te slapen. Een plan wat de 28e altijd slecht uitpakt, ook met een paar biertjes op. Na amper slaap te hebben gepakt, ging 04:40 de wekker.

Naam: Leeuwarden ophalen.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 83,0 KB
    29 december - 05:15 moest er worden weggereden naar Megavuurwerkfreaks te Leeuwarden, omdat om 07:00 de volgende winkel, Kuiper Koekange, op de planning stond. Na wat gezoek (onjuiste route Tom-Tom) naar de winkel, aangekomen iets na 05:30. Eenmaal daar gelijk geholpen door het enthiousaste personeel, eventjes rondgekeken en een praatje met Gerrit gemaakt. Die bood ons een kop koffie aan, wat welkom was zo vroeg. Na wat gepraat te hebben was de bestelling bij de auto. Deze werd door het personeel samen met mij gecontroleerd en in de auto gezet (topservice mannen!). Ik zag dat er van de 2 kartons In Shock 2 eentje 2012 versie was en een 2013 versie. Nadat ik dit had aangegeven bij Gerrit heeft die hem binnen de minuut omgeruild; top! Ondertussen stond naast mij al een mooie bus welke volgeladen werd met een bestelling; ik was niet de enige vroege vogel.
    Naam: Leeuwarden.jpg
Bekeken: 324
Grootte: 128,5 KB
    Naam: Ophalen Leeuwarden.jpg
Bekeken: 326
Grootte: 84,4 KB
    Naam: Ophalen Leeuwarden 2.jpg
Bekeken: 311
Grootte: 100,7 KB

Iets na 06:00 vervolgden we onze weg naar Kuiper. Ik had al bericht gehad van Kevinvw3 dat hij ook onderweg was, we kwamen elkaar zelfs tegen onderweg. Mooi tegelijk bij Kuiper dus. Hier aangekomen, iets voor 7, gelijk naar de mannen van Kuiper gelopen en mijn bonnen afgegeven. Toen bleek dat er 1 kar al buiten stond te wachten op mij, helemaal top dus. Deze snel naar de auto gereden, maar aangezien deze al aardig vol zat even gewacht op de rest om het over 2 auto's te kunnen verdelen. Toen alles er eenmaal was, de bestellingen van mij, kevinvw3 en LFVDK, drong het tot ons door dat we moesten puzzelen; we hadden veel. Heel veel.
    Naam: Ophalen Kuiper 4 - bewerkt.jpg
Bekeken: 342
Grootte: 59,9 KB
    Naam: Ophalen Kuiper.jpg
Bekeken: 293
Grootte: 84,7 KB

Na enig gepuzzel is het ons toch gelukt om, afgeladen vol, weer af te reizen naar regio Arnhem. Na onderweg wat gladheid te hebben meegemaakt, rustig aangekomen om vervolgens alles weer uit te kunnen pakken. Zo zagen de auto's eruit:
    Naam: Ophalen Kuiper 5.jpg
Bekeken: 312
Grootte: 111,2 KB
    Naam: Ophalen Kuiper 3.jpg
Bekeken: 304
Grootte: 111,1 KB

Zo zag het eruit thuis:
    Naam: Collectie 5.jpg
Bekeken: 336
Grootte: 177,8 KB

Nadat we alles hadden uitgepakt, foto's gemaakt, muurtjes gemaakt, door hadden gelont vervolgden we onze weg naar de lokale winkels. Omdat we al zoveel hadden, maar niet afgereisd naar Duitsland. De 29e dan... Want we zagen op internet wel heel leuke pijlen bij de Kaufland, namelijk de GoldRausch van Weco. Nadat we een aantal producten niet geleverd kregen, met het teruggenomen geld naar Duitsland gegaan om een aantal pijlen te halen, de 30e. Nadat we in 4 Kaufland's waren geweest, 1 Aldi en 1 Trinkgut waar nergens de producten waren wat we wilden (we zijn niet een winkel uit gegaan met lege handen...), even doorgereden naar Goch. Daar lagen nog 5 pakken welke gelijk in beslag zijn genomen door ons. Toch weer een aardige score in Duitsland, naast o.a. 36 Reno's. Deze staan echter niet op de foto in de beginpost, evenals wat andere Duitse cakes.

Tot zover dit tripreport. We vervolgen ons topic binnenkort met diverse productfilms, de 18:00 show, het 22:00 project en de 0:00 show welke een bak geweld was!

10. The Following 26 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Thanks
    2.262
    Hahahahaha, die 'biemer'

12. The Following User Says Thank You to emieloss For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    172
    Het was een leuke avond en morgen.
    Was gezellig mannen!
    Ben benieuwd naar de filmpjes.Maar dat moet wel goed komen,gezien de collectiefoto .

14. The Following User Says Thank You to Potige_smurf For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Hahahahaha, die 'biemer'
    Daar was het mij om te doen inderdaad haha

VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Thanks
    473
    Mondeju vette collectie hoor !! Heb je niet gezien in leeuwarden wij waren er om 6 uur

17. The Following User Says Thank You to vuurwerkduiven For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    434
    Thanked 1.180 Times in 306 Posts
    Hallo,

Leuk verhaal om dit achteraf te lezen.
    Ik moet volgend jaar maar een mini camping bij mij achter realiseren.

Groetjes Gerrit

19. The Following 6 Users Say Thank You to geerit999 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Hallelujah wat een collectie en een leuk verhaal om te lezen. Een goed begin van de ochtend

21. The Following User Says Thank You to XVIII For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Mondeju vette collectie hoor !! Heb je niet gezien in leeuwarden wij waren er om 6 uur
    Kan kloppen. Wij reden tegen 6 uur weer weg. Zijn elkaar misschien net misgelopen dan. Misschien dat je mijn auto wel gezien hebt?

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
    Hallo,

Leuk verhaal om dit achteraf te lezen.
    Ik moet volgend jaar maar een mini camping bij mij achter realiseren.

Groetjes Gerrit
    Hoi Gerrit,

ik vind het leuk om te schrijven en het is ook een soort van waardering naar jullie winkel toe. Mooi groot, prachtig aangekleed, goede service en prijzen; dat mag vermeld worden hier. Die camping is geen slecht idee, in de bunker misschien? Tot aankomend jaar!!

24. The Following 2 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    192
    Images
    1
    Gaaf topic, ben benieuwd naar wat nog komen gaat!!
    Groetjes ddfirework.

26. The Following User Says Thank You to ddfirework For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    645
    mag ik mijn waardering uitsprekn voor dit prachtige topic Djaimy. complimenten

28. The Following User Says Thank You to syndikaat For This Useful Post:

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten