Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 142
    VWC-Lid Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    1.932
    Thanked 1.578 Times in 795 Posts
    Zo, tijd voor een update in dit topic. We rammen het weekend uit, een nieuwe week staat weer voor de deur. Dat gaan we doen met The Intimidator van Lesli, een prachtige ramcake. Grote effecten, goede burst, lekker tempo, een topper van Lesli.

Het mooiste werk, is vuurwerk!

2. The Following 8 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

VWC-Lid FlashGordon's schermafbeelding
    Thanks
    11
    Net dit topic effe doorgekeken, mijn complimenten ziet er super uit!!
    Mooi om te zien hoeveel passie iemand voor vuurwerk kan hebben.
    Blijf dit topic zeker volgen, beter dan de kermis

4. The Following User Says Thank You to FlashGordon For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlashGordon Bekijk bericht
    Net dit topic effe doorgekeken, mijn complimenten ziet er super uit!!
    Mooi om te zien hoeveel passie iemand voor vuurwerk kan hebben.
    Blijf dit topic zeker volgen, beter dan de kermis
    Bedankt FlashGordon! Aan passie geen gebrek bij ons, we ademen vuurwerk. Heerlijk toch?

VWC-Lid FlashGordon's schermafbeelding
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Bedankt FlashGordon! Aan passie geen gebrek bij ons, we ademen vuurwerk. Heerlijk toch?
    Nu de dagen korter worden en de avonden langer dan wordt het weer de hoogste tijd om te kijken wat voor project er dit jaar weer gemaakt moet worden. Probeer er zelf ook elk jaar weer eentje uit te vogelen en dan daar de effecten bij te zoeken met een mooie finale uiteraard!
    Pyro zit nu eenmaal in je bloed, dat krijg je van jongs af aan al mee.
    Ben zelf rond 1980 besmet geraakt en sindsdien komen de kriebels meestal rond deze dagen alweer een beetje op

7. The Following 2 Users Say Thank You to FlashGordon For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlashGordon Bekijk bericht
    Nu de dagen korter worden en de avonden langer dan wordt het weer de hoogste tijd om te kijken wat voor project er dit jaar weer gemaakt moet worden. Probeer er zelf ook elk jaar weer eentje uit te vogelen en dan daar de effecten bij te zoeken met een mooie finale uiteraard!
    Pyro zit nu eenmaal in je bloed, dat krijg je van jongs af aan al mee.
    Ben zelf rond 1980 besmet geraakt en sindsdien komen de kriebels meestal rond deze dagen alweer een beetje op
    Zo is dat! De sfeer komt er al aardig in, ook hier. Vroeger donker, heerlijk, ik houd er van! Zelf hebben we onze show allang klaar, maar deze vermelden we na oud & nieuw op het forum. Alles zal worden gefilmd met, zoals het er nu naar uit ziet, 3 cameras. 2 voor in de lucht en 1 om de ''grond'' te filmen en het fakkelen. 1980 was ik nog vloeibaar, ik ben vanaf de 00's pas echte Pyro!

Thanks
    1.932
    Omdat we een tijdje niet heel veel hebben gepost door drukte, vandaag maar twee films. Om te beginnen; de Porto Alegre van het Brasilian Assortiment van Pangu. Een 19 shots cake met grote effecten, maar ook echt groot, prachtige rode blinkers en gouden effecten. Zeker een van de betere cakes uit het assortiment.

De volgende cake is de Hallucinator van Vuurwerktotaal. Een 25shots cake, 500 gram kruit. Had hem gewonnen en moet zeggen, dat het een prima cake was! Goeie effecten, mooi effect. Een leuke cake die te verkrijgen is voor een prima prijs, of tijdens de winactie van VWT.

10. The Following 6 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Thanks
    1.145
    Thanked 1.305 Times in 736 Posts
    Complimenten, duidelijk te zien dat jullie echt wel weten waar je mee bezig bent.
    Wat ik me dan af vraag en dat geldt ook voor mijzelf, is waarom we niet meer voor 00.00 uur afsteken.
    Ik bedoel, er hangt rond 00.00 uur zoveel rook in de lucht dat je veel effecten niet goed kan zien.
    terwijl als je om 22:00 uur afsteekt je echt nog een krachtige heldere lucht hebt.
    Dit is iets waar ik toch zelf aan ga denken, het meeste bewaar je om 00:00 uur maar dit jaar ga ik het toch anders doen.
    Hadden jullie de straat afgelint of is het niet zo'n drukke straat.

12. The Following User Says Thank You to Pyroboy26 For This Useful Post:

VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Thanks
    682
    Nice! Wat een heerlijke bak zeg, die Porto Alegre!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Omdat we een tijdje niet heel veel hebben gepost door drukte, vandaag maar twee films. Om te beginnen; de Porto Alegre van het Brasilian Assortiment van Pangu. Een 19 shots cake met grote effecten, maar ook echt groot, prachtige rode blinkers en gouden effecten. Zeker een van de betere cakes uit het assortiment.

De volgende cake is de Hallucinator van Vuurwerktotaal. Een 25shots cake, 500 gram kruit. Had hem gewonnen en moet zeggen, dat het een prima cake was! Goeie effecten, mooi effect. Een leuke cake die te verkrijgen is voor een prima prijs, of tijdens de winactie van VWT.
    Work is the curse of the drinking class

14. The Following User Says Thank You to SQUEAK! For This Useful Post:

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    6.156
    Thanked 4.458 Times in 2.448 Posts
    Wat een heerlijke cake zeg die van Pangu, top ding. Bedankt voor de films.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

16. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Complimenten, duidelijk te zien dat jullie echt wel weten waar je mee bezig bent.
    Wat ik me dan af vraag en dat geldt ook voor mijzelf, is waarom we niet meer voor 00.00 uur afsteken.
    Ik bedoel, er hangt rond 00.00 uur zoveel rook in de lucht dat je veel effecten niet goed kan zien.
    terwijl als je om 22:00 uur afsteekt je echt nog een krachtige heldere lucht hebt.
    Dit is iets waar ik toch zelf aan ga denken, het meeste bewaar je om 00:00 uur maar dit jaar ga ik het toch anders doen.
    Hadden jullie de straat afgelint of is het niet zo'n drukke straat.
    Bedankt voor je complimenten! Wij hebben een groot gedeelte voor 0:00 afgestoken, wij moesten van 18:00 tot 0:00 flink tempo maken om alles op te krijgen. We zaten geloof ik op een gemiddelde van 15/20 cakes per uur, anders kregen we het niet op. Ook de films hierboven zijn gemaakt voor 0:00. Echter was het in onze regio, vanaf 20:00/21:00, vrij mistig aan het worden. Voor de 0:00 show hebben we ook geprobeerd hierop te wachten, zodat het zou wegtrekken. Dat lukte helaas niet, 's-morgens vroeg was de mist pas opgetrokken, helaas.

De straat was erg rustig, dus we hebben niks afgelint. Er kwamen hooguit een paar fietsers voorbij, geen auto's. Uiteraard hebben we wel elke keer de afgestoken cakes netjes aan de kant geschoven, tegen de stoeprand aan. Mochten er mensen doorheen willen, was hier ook de ruimte voor.

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
    Nice! Wat een heerlijke bak zeg, die Porto Alegre!
    Hij is fijn hé? Wij hadden hem gescoord in de Kuiper 50% kortingsactie als losse bak. Zijn bijna allemaal topcakes uit het Brasilian Assortiment!

19. The Following User Says Thank You to Djaimy For This Useful Post:

Thanks
    1.932
    Pfoe, door drukte al even niets meer gepost hier. Daarom vanavond 3 films!

Te beginnen met de Capital van Vuurwerktotaal. Uitgeroepen tot cake van het jaar en presteerde bij mij in de straat ook erg goed. Mooie, grote uitgewerkt effecten.

Dan een tegenvaller; de Spring Fairyland van Witte. Kijk de film en oordeel zelf, erg triest product.

Maaaaar, we sluiten omdat wij een x-treme fan van kleuren zijn, af met de x-treme fan waaier van Vuurwerktotaal. Prachtige kleuren, wel een wat rommelig schiettempo. Effecten zijn echter prima!

21. The Following 4 Users Say Thank You to Djaimy For This Useful Post:

Thanks
    6.156
    Die cake van witte had ik ook, een karton vol ook nog helaas. Dat was inderdaad een flinke tegenvaller, zelfs per 4. Capital is leuk, maar begrijp nog steeds niet goed dat die vorig jaar heeft gewonnen. Maar smaken verschillen gelukkig.

Thanks
    1.932
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Die cake van witte had ik ook, een karton vol ook nog helaas. Dat was inderdaad een flinke tegenvaller, zelfs per 4. Capital is leuk, maar begrijp nog steeds niet goed dat die vorig jaar heeft gewonnen. Maar smaken verschillen gelukkig.
    Inderdaad Wesley. Met die cake van Witte zat je dus mooi te kloten, zeker met een karton. Was veelbelovend op de demofilms, maar helaas. De Capital vind ik ook zeker niet de meest spectaculaire cake van Nederland, begreep die hype ook niet. Denk door de winacties van VWT, dat mensen hem gratis kregen. Zelf heb ik gestemd voor de Daisy Beam, die 2e is geworden!

24. The Following User Says Thank You to Djaimy For This Useful Post:

Thanks
    6.156
    Hier precies zo, ook gestemd op de Daisy Beam.
    En ag, ik vind dat nooit zon ramp om eens een tegenvaller te hebben, hoort er een beetje bij zeg maar.

Hopelijk dit jaar veel foto's/film van de afhaal momenten?

26. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten