Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2016 / 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Evolution - Happy Thunder Q

    Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Inspectie voltooid. Zestien van de 25 tubes zijn nog gevuld ...

    Wel blij om te lezen dat de cake op zich niet veranderd is. Vind het een prachtproduct.
    Evolution - Red Ghosts.... brandwonden

    Oorspronkelijk geplaatst door harco30 Bekijk bericht
    Prachtig effect, alleen jammer dat de pot aan de zijkant knalde en tussen het publiek terecht kwam.. 3 mensen met een brandwondje naar binnen

    Comment


      #62
      Color strike wolff wel
      Doorgelont maar deze klapte alle cakes leeg
      In nog geen 10 seconden ging helemaal
      Nergens meer
      Over alles
      Ging door elkaar

      Comment


        #63
        lesli brutus (pyromould) is uit elkaar geklapt, en een valk big19 is uit elkaar geklapt.

        Comment


          #64
          Rubro meteor rain. Prachtige bak met beste crackling mines. Zelf met kartonnen plaatje eronder compleet over de kop na het laatste salvo. Gelukkig dat deze toen al leeg geschoten was.
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #65
            Mijn Double Fury knapte volledig uit elkaar halverwege. Schoot zijn laatste schoten door de straat heen. Gelukkig geen erge ongelukken gebeurt, maar dat ding heeft wel gelijk zijn stempel gezet.
            >0597<

            Comment


              #66
              Crackling Chry 2.0 viel om en schoot alles er in 1x uit; hele vonkenregen in de straat. Volgende Crackling Chry schoot alles er in 8 seconden uit. Dat was wel erg vet!
              Zonder respect geen vuurwerk.

              Comment


                #67
                Familiespectacle Sensator:
                Wat ik dacht dat een leuke cake zou zijn voor mijn zoontje van 10 om 18:00 uur, bleek een gevaar voor ons leven! Het blokje knalde na het eerste shot uit elkaar en spuugde alle bombettes er in diverse richtingen uit. Gelukkig hielden we voldoende afstand, maar het had anders kunnen aflopen...

                Comment


                  #68
                  Bizar hoeveel blokken er uit elkaar knallen. Zou dat te maken hebben met een gebrek aan stijglading, ingedeukte tubes of geen goede vertraging aan de bombettes?

                  Comment


                    #69
                    Fairytail assortiment.. (2015)

                    ik wist dat ze soms geen goede stijghoogte hadden dus voldoende afstand genomen..
                    Echter bij Cake 1 kwamen de bombettes niet hoger als een paar meter.. en na 3 of 4 klapt hij uitelkaar..Dat was schrikken want alles vloog in het rond.. (de volgende dag nog onontstoken tubes op straat gevonden)

                    de volgende Cake ging goed maar was extreem laag.. kwamen niet hoger als de dakgoot.. en je snapt wel dat alles gewoon brandend en gloeiend op de grond terecht kwam.. (niet fijn in een straat)

                    De volgende ging wel goed..

                    Daarna ging het weer mis.. (zie filmpje..) Ze stijgen niet en de bombettes knallen niet.. en dan knalt alles weer uitklaar.. Gelukkig is door de knal alles gedoofd en ging er nu niks in het rond..

                    De 2 cakes die ik nog heb die heb ik niet meer geschoten.. want dat durfde ik niet meer..
                    Van de 6 g\klapte er 2 uit elkaar en een was veel te laag..

                    Ik vroeg me af hoe het kan dat 2 cakes klappen.. Want 1 kan altijd maar 2 niet.
                    De volgende dag schoot het me te binnen. Toen ik het assortiment uitpakte (zat nog in een kooi)
                    stonden alle cakes op zn kop in de doos.. Maar ik dacht dat dat geen kwaad kon..

                    Anyway.. wel een fabrieksfoutje.. en het gaat over batch 2015
                    Als iemand nog 2 cakes wil hebben of weet wat ik er mee moet? ik hoor het wel..


                    Comment


                      #70
                      De way of the dragon van haokan had als reserve lont dat roze snel lont. Dit lijkt mij niet zo veilig als iemand de box los afsteekt en er een cake weigert. Als iemand dan de reserve lont aansteekt gaat de cake direct verder..

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                        Red Ghost (Evolution) viel om
                        Heavy Legend 16 (Rubro) knalde in de tube.
                        Goed vast zetten kan ook bleef hier perfect staan beide. En stonden niet gek strak of zo. Gewoon tegen een grote cake aan.

                        Verder moet je doorlont boxen zelf door lonten mensen Dat Rubro bij een aantal en mania het dochter merk klosjes er naast hebben waardoor ze vaak wel door gaan. Regelmatig zelfs te veel. Is dit bij evo en veel andere merken niet van zelf sprekend.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door ImmSamuel Bekijk bericht
                          Crackling Chry 2.0 viel om en schoot alles er in 1x uit; hele vonkenregen in de straat. Volgende Crackling Chry schoot alles er in 8 seconden uit. Dat was wel erg vet!
                          Same here, kwaliteit was dit jaar niet goed dus

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                            Bizar hoeveel blokken er uit elkaar knallen. Zou dat te maken hebben met een gebrek aan stijglading, ingedeukte tubes of geen goede vertraging aan de bombettes?
                            Alles moet goedkoper, dus we doen alles minimaal. Van (iets) minder stijglading tot misschien wel minder kwaliteitschecks. Het is iig een slechte ontwikkeling
                            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                              Fairytail assortiment.. (2015)

                              ik wist dat ze soms geen goede stijghoogte hadden dus voldoende afstand genomen..
                              Echter bij Cake 1 kwamen de bombettes niet hoger als een paar meter.. en na 3 of 4 klapt hij uitelkaar..Dat was schrikken want alles vloog in het rond.. (de volgende dag nog onontstoken tubes op straat gevonden)

                              de volgende Cake ging goed maar was extreem laag.. kwamen niet hoger als de dakgoot.. en je snapt wel dat alles gewoon brandend en gloeiend op de grond terecht kwam.. (niet fijn in een straat)

                              De volgende ging wel goed..

                              Daarna ging het weer mis.. (zie filmpje..) Ze stijgen niet en de bombettes knallen niet.. en dan knalt alles weer uitklaar.. Gelukkig is door de knal alles gedoofd en ging er nu niks in het rond..

                              De 2 cakes die ik nog heb die heb ik niet meer geschoten.. want dat durfde ik niet meer..
                              Van de 6 g\klapte er 2 uit elkaar en een was veel te laag..

                              Ik vroeg me af hoe het kan dat 2 cakes klappen.. Want 1 kan altijd maar 2 niet.
                              De volgende dag schoot het me te binnen. Toen ik het assortiment uitpakte (zat nog in een kooi)
                              stonden alle cakes op zn kop in de doos.. Maar ik dacht dat dat geen kwaad kon..

                              Anyway.. wel een fabrieksfoutje.. en het gaat over batch 2015
                              Als iemand nog 2 cakes wil hebben of weet wat ik er mee moet? ik hoor het wel..


                              Oke dan lijp hoor. Dit wordt zeker mee genomen naar china.. inclusief filmpje!!!
                              Schrikken wij echt van.. ookal treft het de 2015 badge.

                              Comment


                                #75
                                Bij mij ging bij de valk big 19 vaak het eerste schot niet hoog genoeg waardoor het effect tussen het publiek kwam

                                Comment

                                Working...
                                X