Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2016 / 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    machine gun Volt vwt , cake twee geen leaves
    Inderdaad, de mijne ook niet!!

    Comment


      #17
      Hff hardstyle box twee x cake nummer 4 erin. Verder de evolution spectacle show 120 bouwjaar 2015 boeketten kwamen te laag

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
        Enige puntje van kritiek was dat mijn detonation box bij Cake 4 ineens heel langzaam ging. Maar na rij 3 liep die weer als een trein door.
        Dat had ik ook met de detonation box, vond sommige bombettes ook laag klappen net zoals de HFF crackling fan 2.0.

        Comment


          #19
          Counts revenge witte vuurwerk, alles ineens eruit geknalt
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            #20
            Wolff Strike Force pijl die direct uit elkaar klapte zonder op te stijgen (leek geen stijglading te hebben).

            Een Wolff Viking vloog in de brand, maar daar moet bijgezegd worden dat deze doorgelont was in een project. Kan dus een ander probleem hebben gehad.

            Een Evolution Wall of Silver (2014) had een beschemhoesje om de hoofdlont. Echter bij het (toch relatief voorzichtig) beschermhoesje eraf te trekken, kwam de hele lont mee.

            Wolff Crazy Tails, vooral de crackling wolk ging soms veel te laag af, gewoon op de grond.

            Wolff Howling Wolf, stond stevig, viel alsnog om. Leek ook vrij hees te zijn, amper fluit gehoord.

            Wolff Triple Trouble. Op zich kan dit ook wel onder een productie 'fout', want door de indeling van hoofdlont en reservelont is deze nagenoeg niet fatsoenlijk door te lonten. Hoofdlont begint altijd rechtsonder, reservelont linksboven. Met als resultaat dat cake C hier niet af ging (uiteraard door matig doorlontwerk). Cakes hadden ook roze reservelont, wat een indicatie is voor snellont. Bij cake C (die niet af ging) is er daardoorvoor de zekerheid een normaal viscolontje aan het roze reservelont gehangen, maar achteraf bleek het roze lontje toch gewoon normaal lont te zijn. Verwarrend en gevaarlijk, hou het gewoon bij groen lont.

            Tevens dus door VWBE al aangegeven Visions of Ecstacy cake 3 die dus halverwege er mee nokte.

            Oja, en had nog wat romeinse kaarsjes uit een heel oud pakket liggen (Fantastic Candle Vulcan/Schuurmans). De lontjes waren wel zo dun, broos en slecht, dat ze er soms halverwege mee ophielden.

            Comment


              #21
              Red Ghosts van Evlolution knalde in 1 keer uit elkaar. Veder alles goed verlopen.

              Comment


                #22
                Be-roertjes: andere effecten, blink, en erg laag, lagen door de hele straat blinkers op straat.
                Heavy legend16: stopte halverwege
                Heavy 3: een van deze klapte bij derde schot uit elkaar.

                Verder alles helemaal goed gegaan!

                Comment


                  #23
                  Zena cakebox met nummer 4015 daarvan ging cake 3 veel te laag af. Leek bij sommige bombettes wel geen stijglading in te zitten. Voor de rest enkele thunderkings klapte in de buis.
                  ook bekend op avp met de zelfde naam

                  Comment


                    #24
                    Giant blast: eerste paar bombettes schoten niet echt uit elkaar.

                    1 welkoop, airninja's : 1 pijl ging met een "floep" uit elkaar in de lucht. Geen goeie burst dus.

                    Comment


                      #25
                      Tsja... Gaan we weer. Gelukkig viel het nog mee dit jaar.

                      De kleine cakes van Rubro Blitz (The Hoax, Insomnia, Anaconda, Mastadon)
                      Klappen soms vrij laag. Eentje hietvan (ik geloof Anaconda) lagen de bombettes bijna op de grond. Ik sla deze budgetpotjes volgend jaar over.

                      Boef (Lesli, Old Dutch)
                      Compleet andere andere effecten dan in de productvideo. Jammer. Dat was juist de reden hem te kopen.

                      Lesli Black Bears
                      Stopte na 3 schoten. Daar kunnen we kort over zijn.

                      Rubro Signal Lights
                      1 weigeraar en 1 verre onderprestatie. Bagger.

                      Sick Six 6 box
                      Had 2 maal cake C en geen D. Bij de dealer wel om kunnen ruilen gelukkig.
                      Laatst aangepast door kamikaze; 1 January 2017, 13:07.
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        #26
                        Gevaarlijk topic in mij ogen....voor de niet vuurwerkvriendelijke meekijkers onder ons....
                        Dit geeft weer voer tot negatieve discussie.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                          Gevaarlijk topic in mij ogen....voor de niet vuurwerkvriendelijke meekijkers onder ons....
                          Dit geeft weer voer tot negatieve discussie.
                          Onzin, die discussie is er ieder jaar weer. Ook wij zijn gebaat bij veilig vuurwerk. Je kop in het zand steken of wegkijken lijkt mij eerder voer tot een negatieve discussie.

                          Comment


                            #28
                            Alles was perfect bij mij dit jaar

                            Comment


                              #29
                              Splitonium ging veel sneller dan gepland.
                              Jammer want zo kwamen de crosettes niet goed uit de verf.
                              En zat er een kleine pauze in de "show"
                              Transbomber top cake wat een geweld.
                              Helaas niet af gegaan zoals gepland.
                              Er moest zo nodig een auto langs (voor de show) die over de cake heen reed.
                              Die bleef hangen onder de bumper en daardoor lag hij in 3 stukken.
                              Na het samen drukken waren de lonten los gegaan en wist ik niet meer goed wat cake 1 was enz.

                              Comment


                                #30
                                Bij de Zena Ball Rockets ging er 1 niet omhoog, lont was wel opgebrand, een andere pijl schoot wel omhoog maar knalde niet
                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X