Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spectacle 120(visions of ecxtacy)
    Laatst aangepast door vincmeister; 18 January 2017, 13:05.
    Youtube: Fuse & Cues

    Comment


      Original's finest

      Comment


        Italy Fan Style van Katan
        Voor het eerst zelf gehad en erg indrukwekkend zo in je eigen straatje vlak voor je neus! Ging mooi af zonder pauzes precies zoals bedoeld. Kort maar heel krachtig. Andere combiboxen die ik had die goed bevielen waren toch weer de Immortal Gold en Rage.

        Comment


          Pangu - Colorful City! Wat een kleuren :-D

          Comment


            Nog niet gestemd?! Doe dit dan snel, want je hebt nog maar 10 dagen!
            En nįįst de kans op een mooie vuurwerkprijs, verloten wij óók een T-shirt per poll! Je maakt 4x kans op een tof shirt dus!

            Stem mee!


            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Transbomber

              Comment


                Best for last - Witte Vuurwerk
                Ik houd van oude vuurwerkjes

                Comment


                  Colorstrike van Wolff groot , kleurrijk ,overzichtelijk en een mooi tempo.

                  Comment


                    Ik heb hier toch wel even over nagedacht. Maar mijn stem gaat uit naar de Spectacle Show 120 (batch 2015) van Evolution Fireworks. Enig minpuntje was dat de cakes in de verkeerde volgorde waren gestickerd. Mijn Spectacle Show 120 begon dus bij de finale. Desondanks heb ik hier toch erg van genoten. Prima burst, grote diversiteit aan (unieke) effecten, tempowisselingen en dan ook nog een geweldige spreiding van de effecten. Mijn eervolle vermelding gaat naar de Spectacle Show 100. Eveneens een geweldige cakebox.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Voor mij de 4seasons. Wat een rambak

                      Comment


                        De Immortal Gold van Rubro. Blijft elk jaar weer dezelfde kwalitert leveren.

                        Comment


                          Transbomber van Rubro de absolute topper van 2016. Prima prijs kwaliteitsverhouding.

                          Comment


                            Ik oordeel alleen over de boxen die ik zelf hier in de straat heb gezien. eigenlijk vond ik alle cakeboxen die ik gezien heb ik de straat qua kwaliteit erg goed, maar mijn favoriet was toch wel de Colorful City van Pangu. deze ging hoog, had enorme boeketten, super felle kleuren met een lekker tempo.

                            Comment


                              De Transbomber van Rubro. Fantastische cake met een mooie opbouw.

                              Comment


                                Bad-ass box van Vuurwerkmania

                                Comment

                                Working...
                                X