Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2016?

Aantal stemmers
520. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    1 0,19%
  • Broekhoff Vuurwerk

    8 1,54%
  • Burn It

    8 1,54%
  • Cafferata Vuurwerk

    12 2,31%
  • China Red

    37 7,12%
  • Evolution Fireworks

    167 32,12%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    13 2,50%
  • Haokan Vuurwerk

    2 0,38%
  • Heron Fireworks

    2 0,38%
  • Katan Vuurwerk

    12 2,31%
  • Lesli Vuurwerk

    14 2,69%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    67 12,88%
  • Pronk Vuurwerk

    4 0,77%
  • Pyrostar NL

    0 0%
  • Royal Fireworks

    6 1,15%
  • Rubro Fireworks

    200 38,46%
  • Vulcan Europe

    5 0,96%
  • Vuurwerkmania

    84 16,15%
  • Vuurwerktotaal

    130 25,00%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,19%
  • Witte Vuurwerk

    19 3,65%
  • Wolff Vuurwerk

    112 21,54%
  • Zena Vuurwerk Nederland

    78 15,00%
  • Vuurwerkhal

    4 0,77%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 243
  1. #61
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    1 Vuurwerkmania, echt gewoon allemaal topspul voor mooie prijzen!
    2 Rubro, cakeboxen zijn echt subliem!
    3 Wolff, prachtige cakes en labels.
    4 Zena, mooie cakes voor goedkope prijzen.
    5 Evolution, hele mooie cakes.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  2. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Berichten
    188
    Thanks
    58
    296 waarderingen in 98 posts
    Wolff, Pangu, Evolution en Rubro!

  4. Deze gebruiker waardeert PatrickM voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Rubro : blijft mooi kwaliteit leveren, ieder jaar toch weer een paar nieuwe toppers
    Vuurwerktotaal : kwaliteit, mooie kleuren en veel nieuwe producten waarbij de meeste echt boven verwachting presteerde.

    China red : voor het eerst groot aanwezig in me assortiment en geen 1 viel tegen.

    Wolf : blijf al vele jaren achter elkaar toppers leveren

  6. #64
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Heb op Rubro gestemd. Hun grote verkrijgbaarheid, grote aantal top boxen en veel toppers qua cake maakt het voor mij weer de beste.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Ik ga dit jaar voor drie importeurs die voor mijn doen in aanmerking komen voor de beste importeur van 2016.

    China Red, welke importeur komt de consument tegemoet om een slecht presterende cake box vrijwillig te vergoeden, Ze hebben het beloofd en ook woord gehouden. Een nieuwkomer op vuurwerkgebied maar 1 die al gauw een naam heeft gekregen.

    Lesli Vuurwerk, een importeur die ook elk jaar bezig is om zijn producten te verbeteren, Ook een importeur die de freaks een kijkje in de keuken geeft en een heus vuurwerkmuseum heeft, Vindt dat deze importeur teveel wordt onderschat.

    Witte vuurwerk, een vrouw aan het roer die altijd het randje op zoek en ook vaak wordt onderschat in het vuurwerkwereldje. Een familie met een vuurwerkhart en passie.

    Deze drie importeurs verdienen voor mij de titel. Men kijkt teveel naar de producten, maar ik kijk naar wat deze importeurs doen voor de consument.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  8. Deze 2 gebruikers waarderen ylke voor het bericht:


  9. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 april 2014
    Berichten
    65
    Thanks
    24
    34 waarderingen in 16 posts
    Vuurwerk outlet gronningen staat er niet bij. Deze kwam dit jaar met o.a. air damage en dreamland

  10. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    23
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 8 posts
    Volg Vuurwerkcrew al jaren en zal dit jaar ook eens mijn stem laten gelden. Elk jaar schroef ik mijn budget lekker op. Stook al jaren voornamelijk Vuurwerktotaal producten en verrast mij elk jaar weer. Vandaar mijn stem voor Vuurwerktotaal!

  11. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Berichten
    79
    Thanks
    29
    27 waarderingen in 17 posts
    Heb op Rubro gestemd. Ik heb elk jaar een aantal boxen van Rubro. Dit jaar 4-seaons en Transbomber en dit waren allebei topboxen. Goede tweede is Evolution. Vond de Spectacle 120 (versie 2015) die ik had ook een geweldige box. en niet te vergeten de Sunbeam cakes ,prachtig. Komende jaarwisseling hier zeker meerdere van.

  12. Deze gebruiker waardeert swift voor het bericht:


  13. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Ik ga toch voor rubro. Op de een of andere manier associeer ik dit merk merk samples vooral vanwege de vaak onwaarschijnlijke winkeliersdemo filmpjes, maar dit jaar echt volledig waargemaakt. Ga zo door!

  14. #70
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik heb zelfs 4 stemmen uitgebracht;

    China Red: de actie om als importeur een product te vergoeden omdat hij niet presteerde zoals beloofd was, is al een unieke actie. Daarnaast hebben ze de productie verbeterd, dit was ook echt het geval en was ik erg blij met de kwaliteit, vooral die van de Intoxicated, wat een feest!

    Rubro Fireworks: ze hebben het dit jaar toch weer geflikt, gewoon een dikke uitbreiding met cakeboxen, iets waar ze in mijn ogen niet echt aan hebben voldaan sinds de komst van de 4 Seasons en de Immortal Gold. De Transbomber is de topper, maar ik was verbaasd over de Flash of the Gods, wat een mooie bak. Ze hebben echt een goede stap gemaakt, een stem waard!

    GBV-WECO: al jaren vragen we om andere kwaliteit en met de Sterling Thunder in 2015 was er goede hoop. Na het zeer geslaagde event Fireval was de verwachting hoog t.o.v. de kwaliteit en met Oud&Nieuw hebben ze mij bewezen dat er een grote stap is gemaakt. Mooie items gezien met prima kwaliteit, grote boeketten en mooie mix van effecten. Hopelijk zetten ze dit goed door!

    Vuurwerktotaal: qua uitbreiding lag het in lijn met wat ze eerdere jaren hebben getoond, goede kwaliteit voor een goede prijs. De stem krijgen ze dit jaar specifiek voor de innovatie, want ze komen toch met items en effecten die we niet eerder zagen in consumentenvuurwerk. Hulde voor de innovatie, hopelijk blijven we dat zien!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    1.wolf
    altijd top spul met harde burst altijd doen ze mee met freakacties.

    2.rubro/mania 1 pot nat.
    goede producten harde burst mooie prijzen.
    zeker de shadana rockets hebben mij verbaast van rubro en de escape van hell van mania was een prachtbak.
    ook zeker de double demoltion een topper

    evolution.
    dit jaar helaas geen spul van vorig jaar wel.
    afgaande op filmpjes etc en de communicatie hier opt forum.
    denk ik dat evolution op hoog niveau blijft.
    mooi uitvewerkte producten net wat netter en mooier dan andere importeurs.

  16. Deze gebruiker waardeert lawinebom voor het bericht:


  17. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    Pangu, Wolff, Zena en Evolution steken er bovenuit. Het is jammer dat Pangu nog niet mainstream voorradig is, anders zou er niet zoveel discussie zijn.

  18. Deze gebruiker waardeert maximaal30euro voor het bericht:


  19. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2015
    Berichten
    133
    Thanks
    57
    20 waarderingen in 16 posts
    Voor mij staat Rubro op nummer 1. Groot assortiment aan goede cakeboxen die stuk voor stuk top zijn.
    Daarnaast ook goede cakes zoals Daisy beam en Gravity. En natuurlijk de klapper van 2017.... de Transbomber, wat een bruut geweld in de straat. Voor mij is Rubro een zekerheid.

  20. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Heb Evolution Fireworks en Vuurwerkmania gestemd.

    Evolution, mooie vernieuwende effecten. Is echt een merk van liefhebbers voor liefhebers. Erg actief en met kritiek/ideeen wordt echt wat gedaan!

    Vuurwerkmania, Mooi spul en goede acties. Veder erg actief via social media.

    Rubro, niet op gestemd maar blijft mooi spul alleen van mij zouden ze wel met wat nieuwe eventboxen op de markt mogen komen. Kwaliteit van de bestaande boxen blijft wel constant goed!

  21. Deze 2 gebruikers waarderen *kevin* voor het bericht:


  22. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    hier stem ik al jaren steenvast alleen op wolff, ieder jaar goed, en altijd alles gewoon geleverd. Betrouwbare kwaliteit, veel goede producten en een top service voor zowel consument als winkelier. En dat laatste vind ik zeker ook belangrijk, zij zorgen namelijk voor onze spulletjes.

    Dit jaar voor het eerst meerdere stemmen uitgebracht.. ik heb ook nog gestemd op Vuurwerkmania en Pangu.

    Vuurwerkmania, om hun ontzettend goede budgettoppers en hun open communicatie met ons als freaks en consument. Tevens doen ze vele leuke acties.

    Pangu omdat zij de laatste jaren stabiele kwaliteit laten zien, goede producten hebben en betaalbaar.

    Niet op gestemd, wel nieuw voor mij en zeer goed bevallen, Evolution. Man wat een pure kwaliteit was dat... betaal je ook voor, maar krijg je echt wat voor.

  23. Deze 2 gebruikers waarderen jrvuurwerk voor het bericht:


Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •