Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2016?

Aantal stemmers
520. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    1 0,19%
  • Broekhoff Vuurwerk

    8 1,54%
  • Burn It

    8 1,54%
  • Cafferata Vuurwerk

    12 2,31%
  • China Red

    37 7,12%
  • Evolution Fireworks

    167 32,12%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    13 2,50%
  • Haokan Vuurwerk

    2 0,38%
  • Heron Fireworks

    2 0,38%
  • Katan Vuurwerk

    12 2,31%
  • Lesli Vuurwerk

    14 2,69%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    67 12,88%
  • Pronk Vuurwerk

    4 0,77%
  • Pyrostar NL

    0 0%
  • Royal Fireworks

    6 1,15%
  • Rubro Fireworks

    200 38,46%
  • Vulcan Europe

    5 0,96%
  • Vuurwerkmania

    84 16,15%
  • Vuurwerktotaal

    130 25,00%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,19%
  • Witte Vuurwerk

    19 3,65%
  • Wolff Vuurwerk

    112 21,54%
  • Zena Vuurwerk Nederland

    78 15,00%
  • Vuurwerkhal

    4 0,77%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 243
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2016
    Locatie
    Noorden van Nederland
    Berichten
    44
    Thanks
    13
    7 waarderingen in 6 posts
    1. Vuurwerktotaal de nieuwe producten deden het super
    2. Wolff word volgend jaar nummer 1 maar altijd mooi spul
    3. Cafferata Vuurwerk leuke acties
    4. Rubro cakeboxen waren gewoon super voor een goede prijs
    5. Vuurwerkmania de goedkope cakes zijn gewoon een bang for the buck. Vrienden die nooit vuurwerk afsteken overgehaald voor paar tientjes wat te kopen. En na resultaat. (Monster Ride en Fast Riot) hebben ze nu zin om volgend jaar meer te kopen. Echter hoop ik gewoon dat ze volgend jaar meer productie video's laten zien ipv samples. Want dat was dit jaar wel erg overdreven.

  2. #47
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Mijn stem is toch weer naar vuurwerktotaal gegaan.
    Evolution en Marijn vind ik super goed bezig, vooral voor freaks. Maar niet alle producten hebben nog de constante kwaliteit die ik zoek.
    Bij vuurwerktotaal heb je altijd gewoon goede producten voor een goede prijs.
    Groeten...:)

  3. Deze gebruiker waardeert Golddigger voor het bericht:


  4. #48
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ook ik ben voor Evo gegaan, mooie producten die goed presteerden, alleen mag de prijs wat mij betreft wel een paar euro's per cake naar beneden
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    822 waarderingen in 293 posts
    Zag hellaas te laat dat je meerdere importeurs kon kiezen.
    Ik heb voor zena gestemt maar wolff en vuurwerk totaal horen ook tot mijn favorieten.
    Alle 3 gewoon goed vuurwerk voor een goeie prijs.
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  7. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Berichten
    155
    Thanks
    174
    272 waarderingen in 80 posts
    Mijn nummer 1 is vuurwerkmania. Dit mede door alle goede acties vanaf september waardoor veel dure boxen opeens betaalbaar werden. De spinning tail to multicolor was geweldig. De escape from hell heb ik nog staan maar die schijnt ook erg goed te zijn!
    Ook heb ik gestemd op Katan, China Red en Vuurwerktotaal.
    Op Katan door de mooie fanstyle serie, op China Red door de vergoeding van de Six Best Possible (die nu ook super presteert). En ten slotte op Vuurwerktotaal door de mooie nieuwe producten en de goede afwerking van alle producten.

  8. #51
    VWC-Lid Ruben67's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    741
    337 waarderingen in 207 posts
    Evolution Fireworks, vernieuwend, constante kwaliteit en veel keuze in diverse budgetten.

    Ben nu alweer benieuwd naar de nieuwe ideeën
    Aftellen naar .....

  9. Deze gebruiker waardeert Ruben67 voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    Rubro.

    Heb al jaren de 6 elements + daarbij de 4 seasons of de Immortal gold aangevuld met nog meer Cakeboxen.
    ze zijn vaste prik geworden omdat ze al vanaf het begin qua kwaliteit gewoon heel constant zijn. Je krijgt altijd waar voor je geld. Grote volle boeketten met harde burst en vaak nog een mooie mine erbij.

    Daarom vertrouw ik ook Rubro's nieuwe producten zoals de Transbomber of de Crash box. Het zit gewoon goed bij ze. Ik heb ook nog nooit een weigeraar of een grote productiefout gehad van Rubro.

    En de nieuwkomers dit jaar zijn gewoon steengoed, die Transbomber blies gewoon alles en iedereen weg haha.

    Kritiek puntjes heb ik wel, Rubro's doorlont systeem kun je niet altijd blind op vertrouwen, altijd ff voor de zekerheid doorknopen die handel.
    En moet dat nou die Cakes vastplakken in de doos? wat een onzin zeg! Nergens voor nodig.

    Toch ook shout out naar de Zena en vuurwerktotaal. die zijn allebei nog steeds goed bezig! Mooi vuurwerk voor een mooie prijs. Ook daar kun je moeilijk een miskoop doen.

  11. Deze gebruiker waardeert GTRulez voor het bericht:


  12. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Gekozen voor evolution en wolff

    Alles van evolution ging goed af en niks viel tegen. Van 2 stuks had ik niet iets anders verwacht maar de meeste was ik nog positiever over dan daarvoor. Als ze zo doorgaan blijf ik erbij. Hoop dat er een paar dealers bij komen voor evolution. Vooral op plekken die minder goed gedekt zijn. Maar ik ga aankomend jaar weer voor aardig veel evolution denk ik zo

    voor wolff gekozen omdat de enkle producent daarvan ook goed presteerde

    twijfelde ook aan rubro en vuurwerk mania. Maar dit producten deden het ook goed. Maar teveel leverings problemen gehad met dit bedrijf bij alle 2 de dealers.
    En hoewel dat bij orthen achter af heel net is opgelost.
    Blijf ik het hele verhaal bij de andere winkel de pick up point te veel gedoe vinden om deze bedrijf een goede beoordeling te geven. Ze horen dit beter met dealers te bespreken.

  13. Deze gebruiker waardeert fernando93 voor het bericht:


  14. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Heb dit jaar gekozen voor Zena NL, de cakebox is er al jaren maar zelf voor de 1e keer gehad de nieuwe versie knalt ook lekker door. Vond deze zelf nog beter dan de CT, dikke burst voor 25 mm en effect grootte ook meer dan prima, qua prijs onderscheiden ze zich ook van de rest.

    Heb ook gestemd op Katan, niet om de ultimate collection (al is dit zeer zeker een leuke collectie voor de mensen met een lager budget. De freak producten waren dit jaar gewoon super, full traction had ik mijn twijfels bij, maar wat een beest. Immortal Special was iets minder maar voor 55 euro echt een top blok. Zahna replica was weinig over bekend dus op de gok gekocht, maar knalde alles eruit en vond dat hij ook zeker kon tippen aan de cakebox van zena zelf 55 euro ook zeer netjes, mocht hij er volgend jaar weer zijn voor die prijs pak ik hem zeker mee. Om 12 uur afgestoken en knalde alles eruit op dat moment (niet verwacht)

    Laatste stem naar Rubro gegaan, jaren lang in mijn collectie gezeten en stellen nooit teleur. Crashbox was 1 van me favorieten (al knalde hij met 30 seconden leeg) Die spinning tails blijven leuk en de burst was daarintegen ook zeer goed.

  15. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Berichten
    120
    Thanks
    47
    77 waarderingen in 32 posts
    Evolution en Pangu. Had nog producten van Rubro, Zena, VWT, Wolff, Witte/Marijn, Lesli dus kon goed vergelijken. Maar wat betreft kwaliteit stegen deze 2 er toch echt bovenuit voor mij.

    Evolution om zijn vernieuwende producten van hoge kwaliteit.

    Pangu om zijn producten met constante ronde boeketten en harde burst.

  16. Deze gebruiker waardeert vipers voor het bericht:


  17. #56
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Waarom staat fireworks4all hier niet tussen in deze poll

  18. #57
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Ik heb gekozen voor:

    Evolution Fireworks.
    Hele mooie cakeboxen en cakes! Maar ook de aanwezigheid van Evolution Fireworks hier op het forum vind ik erg goed!

    Wolff vuurwerk.
    Elk jaar weer mooie producten zoals Viking, Final Fate en de Cruelty.

    Vuurwerkmania.
    Dit was de eerste jaar dat ik een cakebox (Bad #ss Box) van ze had en was hier erg blij mee!

  19. Deze gebruiker waardeert ivivuurwerk voor het bericht:


  20. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    1. Rubro. Prijs kwaliteit niets op aan te merken, meestal scherp geprijsd voor kwalitatieve producten (transbomber) en daarmee ook direct een innoverend product genoemd. Ook de hoge kwaliteit van de cakeboxen jaar na jaar vind ik erg fijn om te zien samen met hun handig doorlontsysteem. Klein puntje is dat op de transbomber dit systeem miste waar het er wel hoort, maar ik zie dit systeem als een extra'tje van hen uit. Verkrijgbaarheid is zowat overal dus erg goed.

    2. Zena. Erg constant, geven mij een 'what you see is what you get' gevoel. Mooie labels en innoverende producten. Favoriete nieuwkomers dit jaar Crackling shape box en Red to blue uit de original lijn. Ook de titanium whistle cloud is een uniek product. Tevens een enorme verkrijgbaarheid.

    3. Vuurwerktotaal. Tja naar mijn idee nog steeds erg vergelijkbaar met Zena en daarmee top.

    4. Evo. Unieke en kwalitatieve producten met prachtige labels. Tikkeltje duurder maar dat is redelijk logisch vergeleken met de bovenstaande (nu nog) veel grotere importeurs. Helaas hier in de regio nog lastig aan de gehele lijn te komen en daarmee kon ik ze niet bovenaan zetten.

    Verder hadden wij ook veel van Vuurwerkmania die over echte toppers beschikken. Helaas kan ik ze alleen niet als beste aanprijzen omdat ze het ieder jaar weer voor elkaar krijgen tussen hun toppers door ook floppers aan te bieden. Hierdoor houd ik altijd een teruggehouden gevoel bij hun producten.

    Helaas hier in de buurt ook vrijwel niets van Pangu te verkrijgen, de paar producten die wij van hun gehad hebben waren altijd erg goed. Zou mooi zijn als ze een grotere afzetmarkt kunnen realiseren.

  21. Deze gebruiker waardeert TLVD(G) voor het bericht:


  22. #59
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    1. Evolution Fireworks. Niet alleen vanwege de mooie producten maar voornamelijk vanwege de communicatie. Er is geen enkele andere importeur die zo open en eerlijk communiceert naar de liefhebbers en klanten. Ze durven hun fouten toe te geven en luisteren daadwerkelijk naar de feedback.
    Nu sommige prijzen nog iets omlaag brengen maar dat gaat vast goed komen.

    2. Rubro/Vuurwerkmania. In mijn ogen nog steeds heer en meester wat betreft de (grote) collectie boxen. Samenstelling van de boxen is altijd super en de kwaliteit ook.

    3. Wolff. Ieder jaar heb ik Wolff producten en het valt nooit tegen. De kwaliteit is over het algemeen erg constant. Daarnaast is hetgeen wat je in de straat krijgt exact hetgeen wat op de demo's getoond wordt.
    Dikke pluspunten ook voor het brengen van mooie heldere kleuren!
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  23. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  24. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    134
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 34 posts
    1 Rubro. Geweldig mooie boxen met de transbomber dit jaar voor mij als hoogtepunt. Wat een mooie box was dat. Maar ook de crash box, immortal gold en 4 seasons zijn geweldige blokken.
    2 Vuurwerktotaal. Hebben echt mooie producten. Vond de voltfather echt een leuke cakebox alleen de prijs?!?. De reboundbox was zeker goed, detonationbox ook een toppertje en de extreme salutes waren ook weer geweldig. Tja blijf echter wel ontzettend balen van die 2016 versie van de gangsterbox. Was echt niet om aan te zien. Een andere reden waarom ik hiervan baal is dat ik deze box heb aanbevolen bij veel bekenden van mij vanwege de topkwaliteit van vorig jaar. Had ik dat maar niet gedaan.

    Gezien alle reacties wil ik volgend jaar echt producten van evolution gaan bestellen. Ben echt benieuwd. Was ook echt onder de indruk van de twee boxen van evolution tijdens de demo van Valk. Had echter toen mijn budget er al op.

Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •