Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2016?

Aantal stemmers
520. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    1 0,19%
  • Broekhoff Vuurwerk

    8 1,54%
  • Burn It

    8 1,54%
  • Cafferata Vuurwerk

    12 2,31%
  • China Red

    37 7,12%
  • Evolution Fireworks

    167 32,12%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    13 2,50%
  • Haokan Vuurwerk

    2 0,38%
  • Heron Fireworks

    2 0,38%
  • Katan Vuurwerk

    12 2,31%
  • Lesli Vuurwerk

    14 2,69%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    67 12,88%
  • Pronk Vuurwerk

    4 0,77%
  • Pyrostar NL

    0 0%
  • Royal Fireworks

    6 1,15%
  • Rubro Fireworks

    200 38,46%
  • Vulcan Europe

    5 0,96%
  • Vuurwerkmania

    84 16,15%
  • Vuurwerktotaal

    130 25,00%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,19%
  • Witte Vuurwerk

    19 3,65%
  • Wolff Vuurwerk

    112 21,54%
  • Zena Vuurwerk Nederland

    78 15,00%
  • Vuurwerkhal

    4 0,77%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 614151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 240 van 243
  1. #226
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Hey Gizmo.
    Dat is het zeker.
    En ik bedoel het ook zeker niet verkeerd en een discussie over wel of niet eens met de uitslag is ook zeker niet aan de orde.
    Maar door mijn enthousiasme was de verwachting waarschijnlijk te hoog
    Dit had ook te maken met het aantal reacties welke voor Evolution-Fireworks stemden.

    Maar back on topic en wij gaan druk verder voor het nieuwe seizoen.

    Gr
    Marchel
    Nou Evo is voor mij wel m'n favo importeur had er bijna alles van met Pangu en enkele toppers van Wolff maar wat een topvuurwerk van Evo zeg kwaliteitsspul en geen enkele weigeringen of id, maar Evo ga zo door en dan ben ik ervan overtuigd dat het erepredicaat no.1 Importeur komend jaar bij jullie op de schoorsteen prijkt. Ga zo door!

  2. Deze 3 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  3. #227
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Gefeliciteerd Rubro en Evolution! Alles wat ik van deze twee importeurs had was wonderschoon. Ik denk alleen dat Rubro een stuk beter verkrijgbaar is en daarom meer mensen deze producten gehad hebben. Daarom vind ik het ook een hele prestatie dat Evolution op de 2e plek is geëindigd. Petje af. Rubro moet goed haar best doen om volgend jaar de plek te behouden.

    Sowieso wil ik even gezegd hebben dat de meeste importeurs een pluim verdienen! De kwaliteit is in mijn ogen een stuk omhoog gegaan en er zijn veel nieuwe verrassende innovatieve producten op de markt bij gekomen. Waar mijn lijstje vroeger uit een aantal must-have's bestond, bestaat die bij sommige importeurs uit bijna hele assortimenten. De keuze-stress wordt alsmaar erger, maar dat maakt de hobby stiekem ook zo leuk! Importeurs en VWC bedankt!

  4. Deze 7 gebruikers waarderen TryMike voor het bericht:


  5. #228
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Helemaal mee een TryMike, daarom denk ik dat polls als deze alleen maar in ons voordeel werken. Reken er maar op dat vuurwerktotaal sterk terug gaat komen, Rubro zal hun uiterste best gaan doen om de prijs volgend jaar ook te winnen. Een importeurs als Evo en Wolff zullen nog een stapje verder gaan wellicht. Kortom, goed voor ons.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  7. #229
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Ja wat een geleuter over wel of niet terecht, percentages, manier van stemmen...

    Rubro heeft gewoon gewonnen, gefeliciteerd! Knap hoe ze met iets vernieuwend als de Transbomber op de markt komen. Daarnaast knap hoe ze alle scepsis en klachten tot aan 1 januari 0.00 uur in één keer hebben weggeblazen met dit ding.

    Bijna alle freaks hebben een zwak voor Evolution, niet alleen om de topkwaliteit, maar ook zeker hoe zij zich manifesteren (bijna als enige importeur) op dit forum. Dat wordt zeker gewaardeerd en kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

    Wel verrassend om te zien hoe VWT (toch een beetje de gedoodverfde favoriet) is 'afgestraft'. Tekenend vind ik de Gangster Box, twee jaar geleden nog één van de nederlandse topboxen, het jaar erop erg, maar dan ook erg teleurstellend. Dit zie je meteen terug in de eindstand.

  8. #230
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Wat is het toch een rare tendens tegenwoordig om stemgedrag beschamend te vinden en uitslagen ter discussie te stellen. Stemming is geweest en de uitslag is bekend, klaar.

    Accepteer dat je eigen stem wellicht anders was en respecteer dat een ander er wellicht anders over denkt. Hier wordt de schuld alweer gezocht in mindere bereikbaarheid etc. Want anders.... Dan had de winnaar het niet gered, want eigenlijk zijn ze minder. Gewoon mazzel dat ze meer verkooppunten hebben. Wat een flauwekul.

    Rubro, gefeliciteerd met deze welverdiende 1e plek. Al jaren spectaculaire boxen, uitstekende pijlenpakketten en een goed assortiment in elke prijsklasse. Nieuwe, gedurfde artikelen in de Blitz serie, waar pagina's vol over worden geschreven op het forum. En dat bewerkstelligen ze al vele jaren. Wordt er niet gesproken over de Secret Salute als ultieme knalbak jaren geleden, dan is het wel de Immortal Gold als eerste geweldige show box. En nu weer met de Transbomber. Vaak veel argwaan, maar in de straat nooit teleurstellend.

    Evolution gefeliciteerd met deze prachtige tweede plek. Chapeau! De ultieme aanmoedigingsprijs die goed zal doen. Waardering voor de hoge kwaliteit. Vrij nieuw in de markt en neem ik aan nog volop in ontwikkeling. Nu komt het moeilijkste... Aan de top blijven.

    VWT heeft zich in de top drie kunnen handhaven. Geen gemakkelijke opgave als je al enkele jaren aan de top staat. Ik ben zelf niet zo bekend met hun. Bij onze buren komen ze helemaal niet voor in de top, maar hier blijkbaar wel redelijk wat aanhangers.

    VWC weer bedankt voor de poll's. Blijft altijd leuk om te volgen.
    Vier veilig, vier legaal!

  9. Deze 3 gebruikers waarderen MichelAngelo voor het bericht:


  10. #231
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn vind ik de uitslag wel prima hoor. Alle importeurs in de top3 hebben in meer of mindere mate kwaliteitsproblemen gekent. Dit jaar was het rubro die zijn zaakjes goed voor elkaar had en dat zie je terug in de stemmen. Evo vind ik een goede tweede, zeker als je kijkt naar de verkrijgbaarheid doen ze het supergoed. Vuurwerkvisie heeft dit jaar een minder jaar in de kwaliteit. Direct zie je dat ook terug in de poll. Denk dat die volgend jaar keihard terugkomen heb ik het vermoeden. Daarnaast vond ik persoonlijk wolff dit jaar ook erg sterk, wat ook direct de top4 compleet maakt

    Wat het volgend jaar zal worden?.....de tijd zal het leren!
    Amen... ik vind persoonlijk ook dat de importeur van het jaar een compleet assortiment moet hebben en men kijkt nu vaak te veel naar 1 top product ipv dat men kijkt naar de kwaliteit / orginaliteit en het hele assortiment aan producten van klein vuurwerk tot aan cakeboxen..
    Nu zitten er importeurs tussen die eigenlijk maar een heel klein assorti hebben.
    Dus ik ben blij met Rubro als winnaar.. Compleet assortiment en al jaren goed bezig.

    Gefeliciteerd Rubro
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  11. Deze 2 gebruikers waarderen bakero1973 voor het bericht:


  12. #232
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Wetende dat de smaak van de massa niet de beste is (b.v Mc Donalds, Heineken, grootste politieke partij enz.) ben ik tevreden met de uitslag.

  13. Deze gebruiker waardeert San71 voor het bericht:


  14. #233
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Prima uitslag, wanneer van de 500+ mensen er 200 op je stemmen doe je als importeur meer dan iets goed. Komend jaar voor iedereen weer nieuwe kansen maar voor nu, Rubro, gefeliciteerd met de eerste plek.

  15. Deze gebruiker waardeert PieterV voor het bericht:


  16. #234
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Prima uitslag in mijn opzicht. Rubro heeft gewoon een steengoed assortiment met veel toppers. Ja, ze hebben de laatste jaren wat kritiek gehad op verschillende boxen en losse cakes, maar hebben ook gewoon erg veel toppers (Daisy Beam, Gravity, alle boxen). Evolution een meer dan terechte 2e plek, dit wordt een zekerheidje in de top 3 de komende jaren. En Vuurwerktotaal, die hebben gewoon altijd leuk spul voor een goede prijs!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #235
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    We mogen bij deze poll nog 2 leden blij maken als winnaars van een vuurwerkprijs of een VWC T-shirt!
    De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug.

    Winnaar vuurwerkprijs: Campie
    Winnaar VWC T-shirt: Vlinderbommetje

    Gefeliciteerd! Wij nemen contact met jullie op over de gewonnen prijs.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze 8 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  19. #236
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Haha geweldig dit! Komt echt totaal als een verrassing! Ik win namelijk nooit als het om loterijen gaat. Vorig jaar na al die prijsvragen ook geen geluk aan mijn zijde gehad helaas. Zo zie je maar, de aanhouder wint haha!

    Heel erg bedankt voor het mogelijk maken van de prijzen. Ik ben er blij mee!

  20. Deze 4 gebruikers waarderen Vlinderbommetje voor het bericht:


  21. #237
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Haha mooie reactie. Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  23. #238
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Haha mooi man! Van harte met de gewonnen prijzen !

  24. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  25. #239
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Mooi dat het dan nu wel is gelukt Vlinderbommetje. Veel plezier met de prijzen heren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  26. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  27. #240
    VWC-Lid Campie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    216
    Thanks
    534
    761 waarderingen in 163 posts
    Beetje late reactie maar erg blij dat ik gewonnen heb thanks
    http://www.campievuurwerk.nl

  28. Deze 4 gebruikers waarderen Campie voor het bericht:


Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 614151617 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •