Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 66
  1. #46
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Wat een idiote aktie, laat ze het lekker zelf opzoeken. We geven ze alleen maar voeding voor een verbod.

  2. #47
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Het ophalen is voor mij ook al mooi.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #48
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
    Vraag me altijd een beetje af welk belang er gediend wordt. Ons belang als liefhebber of de geldmachine van de verkopende kant. Lijkt me een idee om het bunkerpersoneel heel de maand januari achter youtube te zetten, goed betaald, door de winkeliers. Hun zijn tenslotte de gene die het meeste profiteren van het in stand houden van de traditie. Zijn buiten de winkels hier zat kanalen om aan mooi vuurwerk te komen. Kunnen nog zoveel verbieden, maar heeft geen enkele zijn als het niet te handhaven is.
    Je doet je naam eer aan, jij bent echt de weg kwijt.

  4. Deze 4 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Wat een idiote aktie, laat ze het lekker zelf opzoeken. We geven ze alleen maar voeding voor een verbod.
    Dit topic is allang doorgestuurd naar de lobby om al die kinderachtige 10-uurs projectjes te 'flaggen'. We mogen immers zelf uitmaken wat we niet vinden kunnen.

  6. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
    Alleen wel weer jammer dat iedereen het "wat een bommen" "nitraatBOM" "biem brug weg" etc overneemt van Koetje..
    Het zou fijn zijn als je die lul, Ruben Koet, gewoon bij zijn naam noemt.

    Niet de eerste keer dat ik met die lapswans wordt geassocieerd.

  7. Deze 7 gebruikers waarderen AtaiLo voor het bericht:


  8. #51
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Het zou fijn zijn als je die lul, Ruben Koet, gewoon bij zijn naam noemt.

    Niet de eerste keer dat ik met die lapswans wordt geassocieerd.
    Wie zegt dat jij niet Ruben bent undercover

    OT: Het idee is goed, vraag me alleen af hoe serieus YouTube het rapporteren neemt van video's, iemand ervaring?

  9. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
    Wie zegt dat jij niet Ruben bent undercover

    OT: Het idee is goed, vraag me alleen af hoe serieus YouTube het rapporteren neemt van video's, iemand ervaring?
    Ja man, dat zal het zijn. Simpele.

  10. Deze gebruiker waardeert AtaiLo voor het bericht:


  11. #53
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Ruben koet zit hier echt wel op het forum onder een fake naam

  12. #54
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik heb persoonlijk niets met de harde knallen, kan er geen voldoening uithalen.
    Ik wel, het liefst een mascletá in een klein straatje waar we zo dicht mogelijk op kunnen staan. Dat je het niet hoort, maar voelt

    Ik vind dit maar een rare zet van de BCN. Dus nu moeten we alle filmpjes van cobra's, cipolla's, salutes en salutepijlen maar gaan rapporteren en verwijderen? Wat is de volgende stap, consumentenvuurwerk uit België uitbannen op youtube omdat dit niet mag volgens onze idiote wetten? En dan daarna ook maar filmpjes van babypijlen en romeinse kaarsen uitbannen? Want dat is volgens onze wet ook verboden vuurwerk....

    Ik snap het niet we worden in Nederland steeds harder erbij genaaid met die nieuwe wetjes, verkorting van onze afsteektijden, babypijlen en kaarsen verboden, en toch zijn er freaks die het blijkbaar eens zijn met de overheid en al het buitenlands vuurwerk criminaliseren?

    Weetje ook hier op dit soort forums word er door sommige leden buitenlands vuurwerk steeds meer gedemoniseerd met als gevolg dat er andere forums ontstaan waar geen regels zijn en er zelfs verkocht mag worden...

    Uiteraard is het slopen van andermans eigendommen te idioot voor woorden, en het maken van bommen met benzine enzo is ook een zeer slechte zaak, maar we kunnen ook te ver door schieten. We moeten niet vergeten wie we zijn...

    Alles censureren wat niet volgens onze Nederlandse wetten mag gaat mij echt veel te ver.
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  13. Deze 5 gebruikers waarderen -Ghost- voor het bericht:


  14. #55
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
    Ik wel, het liefst een mascletá in een klein straatje waar we zo dicht mogelijk op kunnen staan. Dat je het niet hoort, maar voelt

    Ik vind dit maar een rare zet van de BCN. Dus nu moeten we alle filmpjes van cobra's, cipolla's, salutes en salutepijlen maar gaan rapporteren en verwijderen? Wat is de volgende stap, consumentenvuurwerk uit België uitbannen op youtube omdat dit niet mag volgens onze idiote wetten? En dan daarna ook maar filmpjes van babypijlen en romeinse kaarsen uitbannen? Want dat is volgens onze wet ook verboden vuurwerk....

    Ik snap het niet we worden in Nederland steeds harder erbij genaaid met die nieuwe wetjes, verkorting van onze afsteektijden, babypijlen en kaarsen verboden, en toch zijn er freaks die het blijkbaar eens zijn met de overheid en al het buitenlands vuurwerk criminaliseren?

    Weetje ook hier op dit soort forums word er door sommige leden buitenlands vuurwerk steeds meer gedemoniseerd met als gevolg dat er andere forums ontstaan waar geen regels zijn en er zelfs verkocht mag worden...

    Uiteraard is het slopen van andermans eigendommen te idioot voor woorden, en het maken van bommen met benzine enzo is ook een zeer slechte zaak, maar we kunnen ook te ver door schieten. We moeten niet vergeten wie we zijn...

    Alles censureren wat niet volgens onze Nederlandse wetten mag gaat mij echt veel te ver.
    YouTube staat vol met filmpjes waarop tuig te zien is dat onze mooie vuurwerktraditie schade berokkent, door willens en wetens gemeenschapsgoederen op te blazen of te beschadigen

    Dit is de essentie van het verhaal. Niet zo moeilijk toch?

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Fegefeuer voor het bericht:


  16. #56
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Vrienden vergeet het nou eens dat jullie zo heilig overtuigd zijn dat de vuurwerktraditie verboden wordt!!!

    68miljoen euro!!! Verbieden vergeet het maar.

    Ik ga volgende week een topic starten. En de titel zal zijn 5jaar later vuurwerk traditie verboden of niet?.

    puur en alleen om te kijken of jullie 5jaar later gelijk hadden.. Of al die tijd voor niks aan het doemdenken waren... Shit!

  17. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Berichten
    240
    Thanks
    115
    126 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Vrienden vergeet het nou eens dat jullie zo heilig overtuigd zijn dat de vuurwerktraditie verboden wordt!!!

    68miljoen euro!!! Verbieden vergeet het maar.

    Ik ga volgende week een topic starten. En de titel zal zijn 5jaar later vuurwerk traditie verboden of niet?.

    puur en alleen om te kijken of jullie 5jaar later gelijk hadden.. Of al die tijd voor niks aan het doemdenken waren... Shit!
    Dat zijn geen grote bedragen voor onze regering. Roken levert meer op, en ook dat zijn ze hard aan het aanpakken. De btw over die 68 miljoen zal niet hetgene zijn wat een verbod in de weg staat.

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Hairy Harry voor het bericht:


  19. #58
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Dat zijn geen grote bedragen voor onze regering. Roken levert meer op, en ook dat zijn ze hard aan het aanpakken. De btw over die 68 miljoen zal niet hetgene zijn wat een verbod in de weg staat.
    En dan heb ik nog niet eens gesproken over de werkgelegenheid wat het bied.

  20. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Berichten
    240
    Thanks
    115
    126 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    En dan heb ik nog niet eens gesproken over de werkgelegenheid wat het bied.
    Ook dat is geen reden om iets niet te verbieden...

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Hairy Harry voor het bericht:


  22. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Als iedereen nou zijn eigen troep opruimt en iedereen die met oud&nieuw buitenkomt een vuurwerkbril opzet hebben we een stuk minder gezeik

  23. Deze 3 gebruikers waarderen fascinating voor het bericht:


Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •