Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 66
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Berichten
    240
    Thanks
    115
    126 waarderingen in 61 posts
    Toch jammer dat zo'n beetje de enige die wat probeert te bereiken in de strijd tegen een vuurwerkverbod zo afgebrand word door sommige mensen die het probleem niet zien of snappen. Een harde knal moet kunnen? Voor ons wel, voor een groot deel van de bevolking niet, wat weer leid tot een nog grotere afkeer tegen vuurwerk. Om wat te bereiken zal er wat moeten gebeuren!

  2. Deze 7 gebruikers waarderen Hairy Harry voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Toch jammer dat zo'n beetje de enige die wat probeert te bereiken in de strijd tegen een vuurwerkverbod zo afgebrand word door sommige mensen die het probleem niet zien of snappen. Een harde knal moet kunnen? Voor ons wel, voor een groot deel van de bevolking niet, wat weer leid tot een nog grotere afkeer tegen vuurwerk. Om wat te bereiken zal er wat moeten gebeuren!
    Als ik zo mensen er bij moet naaien heb ik liever een ALGEHEEL VUURWERKVERBOD. Daar kan ik dan beter mee leven.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  4. Deze gebruiker waardeert Reverser voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Toch jammer dat zo'n beetje de enige die wat probeert te bereiken in de strijd tegen een vuurwerkverbod zo afgebrand word door sommige mensen die het probleem niet zien of snappen. Een harde knal moet kunnen? Voor ons wel, voor een groot deel van de bevolking niet, wat weer leid tot een nog grotere afkeer tegen vuurwerk. Om wat te bereiken zal er wat moeten gebeuren!
    Ja maar weet je wat het is, die harde knallen ga je toch niet stoppen met een verbod. Dus of de bevolking het nou leuk vindt of niet... persoonlijk vind ik dat we een beetje doorgeslagen zijn zoals hierboven al gezegd met het vuurwerkbesluit. En daarbij ook nog eens de zeik cultuur die er ingeslopen is de afgelopen jaren. Iedereen is ineens door vanalles gekwetst en niks kan en mag meer en ooh! Kijk eens wat hij doet dat kan niet hoor meteen de politie bellen...

  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Berichten
    240
    Thanks
    115
    126 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Als ik zo mensen er bij moet naaien heb ik liever een ALGEHEEL VUURWERKVERBOD. Daar kan ik dan beter mee leven.
    Met zo'n instelling draag je er zeker aan bij. Het is alleen oproep om filmpjes die de vuurwerktraditie beschadigen te melden bij YouTube. Als je dat wil zien als naaien, moet je dat vooral doen, je kan ook meewerken aan het in stand houden van de traditie.

  7. Deze 4 gebruikers waarderen Hairy Harry voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Toch jammer dat zo'n beetje de enige die wat probeert te bereiken in de strijd tegen een vuurwerkverbod zo afgebrand word door sommige mensen die het probleem niet zien of snappen. Een harde knal moet kunnen? Voor ons wel, voor een groot deel van de bevolking niet, wat weer leid tot een nog grotere afkeer tegen vuurwerk. Om wat te bereiken zal er wat moeten gebeuren!
    Hier sluit ik me volledig bij aan. Hoewel ik denk dat dit initiatief weinig effect gaat sorteren is het goed om te zien dat er freaks zijn die actief actie ondernemen om een uiteindelijk totaalverbod te voorkomen. De vuurwerktraditie brokkelt toch in recordtempo af: zware eisen aan bunkers, kortere afsteektijden, vuurwerkvrije zones, een verbod op babypijlen en romeinse kaarsen. We zijn stapsgewijs op weg naar een totaalverbod.

    Gefilmde vernielingen geven de tegenstanders van consumentenvuurwerk gewoon munitie om die klaagzang kracht bij te zetten en dat lijkt me niet de bedoeling. En de gemiddelde tegenstander van consumentenvuurwerk denkt er niet over na dat de vernielingen met illegaal vuurwerk waarschijnlijk enorm zullen toenemen als al het vuurwerk in de illegaliteit verdwijnt. Dan wordt er in totaal minder, maar wel veel zwaarder vuurwerk afgestoken.

    Goed initiatief, de uitvoering lijkt me lastig.

  9. Deze 6 gebruikers waarderen vuurwerk-isz-flex voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hairy Harry Bekijk bericht
    Met zo'n instelling draag je er zeker aan bij. Het is alleen oproep om filmpjes die de vuurwerktraditie beschadigen te melden bij YouTube. Als je dat wil zien als naaien, moet je dat vooral doen, je kan ook meewerken aan het in stand houden van de traditie.
    1) Zoek filmpjes waarop activiteiten met vuurwerk te zien zijn die a) schadelijk zijn voor de vuurwerktraditie en b) schadelijk kunnen zijn voor jeugdige kijkers. Wat jij "niet vindt kunnen" laten we geheel aan jou over.
    Dat in deze uitspraak van hun wel heel breed kerel. Wat is het tolerantie nivo dan. Dan kan voor de 1 al een muggescheet zijn op YT. Dan zullen ze ook alle grote doorlont projecten moeten gaan rapporteren. Want dat mag natuurlijk ook niet en beschadigd het imago ook vind ik. Huiskamers vol met consuspul van de freaks die zo nodig moeten laten zien hoe groot hun geslachtsdeel is. 18:00 uur projecten die aan elkaar geknutseld worden. Nee, dat is niet gevaarlijk. Ze krijgen het vast druk bij BCN. Wat ik al gezegd heb, dit kan ook negatief uitvallen voor ons. Als de media hier lucht van krijgt, krijgen ze niet alleen mail ons maar ook van alle Nederlanders die tegen vuurwerk zijn. Hoe gaat BCN hier mee om. Gaan hun bepalen wat er op YT komt. Dacht ut niet
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  12. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Berichten
    240
    Thanks
    115
    126 waarderingen in 61 posts
    Je weet waar BCN voor staat, toch?

  13. Deze gebruiker waardeert Hairy Harry voor het bericht:


  14. #23
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Heren heren....laat dit even goed bezinken, want die reacties slaan natuurlijk kant nog wal..

    An sich vind ik dit een prima initiatief, zeker omdat het gesloop moet stoppen. Kijk als je gewoon lekker geniet van je vuurwerk, prima, moet je doen, maar val een ander daar niet mee lastig en sloop niet andermans eigendom, etc, etc...

    Ik denk dat de BCN zich terdege ervan bewust is dat dit niet de oplossing zal zijn, maar alle beetjes helpen toch? Daarbij moet je het ook niet zien als een ander erbij naaien (om de gebruikte bewoording maar te noemen).
    Wie naai je er hiermee bij dan?? Je helpt de traditie hiermee en zorgt ervoor dat de jeugd deze filmpjes niet ook bekijkt en er een voorbeeld aan neemt. Lijkt mij prima.
    Zelf zie ik genoeg filmpjes waarvan ik denk..hoe haal je het in je hoofd...en die flag ik sowieso. Ook als het niet om vuurwerk gaat.

    Want wat zou jij doen als jouw zoon of dochter op basis van zo'n filmpje zaken gaat slopen omdat dat dan stoer is?
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 7 januari 2017 om 01:14

  15. Deze 6 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  16. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 april 2014
    Berichten
    189
    Thanks
    276
    173 waarderingen in 77 posts
    BCN heeft het over de"sloopfilmpjes" wat eenieder er verder aan voorbeelden bij haalt vertroebelt de boodschap. Waar je zelf je norm legt is jouw eigen verantwoording maar het is vanzelfsprekend dat BCN zich moet conformeren aan de huidige wetgeving en dat moet uitdragen naar de buitenwereld.
    Je moet je afzetten tegen het vandalisme anders word zo'n groep verziekers bij jouw kamp gerekend.
    Simpel

  17. Deze 6 gebruikers waarderen Baron v lunt z sas voor het bericht:


  18. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Ai de berichten worden alweer verwijderd. De makkelijke weg dus weer. Open forum????

  19. Deze 3 gebruikers waarderen densta voor het bericht:


  20. #26
    VWC-Lid Hendtje Contentje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2014
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    648
    Thanks
    556
    921 waarderingen in 272 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Dat in deze uitspraak van hun wel heel breed kerel. Wat is het tolerantie nivo dan. Dan kan voor de 1 al een muggescheet zijn op YT. Dan zullen ze ook alle grote doorlont projecten moeten gaan rapporteren. Want dat mag natuurlijk ook niet en beschadigd het imago ook vind ik. Huiskamers vol met consuspul van de freaks die zo nodig moeten laten zien hoe groot hun geslachtsdeel is. 18:00 uur projecten die aan elkaar geknutseld worden. Nee, dat is niet gevaarlijk. Ze krijgen het vast druk bij BCN. Wat ik al gezegd heb, dit kan ook negatief uitvallen voor ons. Als de media hier lucht van krijgt, krijgen ze niet alleen mail ons maar ook van alle Nederlanders die tegen vuurwerk zijn. Hoe gaat BCN hier mee om. Gaan hun bepalen wat er op YT komt. Dacht ut niet
    Kerel, zullen we het even realistisch houden? Deze oproep staat geplaatst op een vuurwerk forum! Denk je nu serieus dat mensen van hier een muggenscheet gaan rapporteren? of een doorlont project met legaal spul? of een mooi profblok wat om 12 uur afgestoken wordt? De woordkeuze had wellicht anders gekund, maar er wordt gevraagd om filmpjes met inhoud waarvan mensen die van vuurwerk houden het niet vinden kunnen. Er wordt niet gevraagd om filmpjes met inhoud die strikt wettelijk gezien niet toegestaan is.
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

  21. Deze 6 gebruikers waarderen Hendtje Contentje voor het bericht:


  22. #27
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Ik wens BCN veel sterke met hun jacht op videos van YT. Instagram is nog veel erger en daar zit de jeugd op tegenwoordig. Niet YT
    Laatst gewijzigd door Reverser; 28 december 2016 om 13:39
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  23. Deze 4 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  24. #28
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Ik vraag me af of het BCN wel echt op zoek is naar filmpjes waarin gesloopt wordt...Wat ik namelijk tussen de regels door lees is een oproep om al het illegale vuurwerk te flaggen.

    Ik(/wij) volgen denk ik wel de meeste nederlandse youtubers en ik kan me niet herrineren dat ik een filmpje voorbij heb zien komen waarin spullen worden gesloopt met vuurwerk.
    Ik vind zelfs dat de kwaliteit en de content van de filmpjes met grote sprongen vooruit gaat (een enkeling uitgezonderd).
    De tijd van cobra's met benzine zijn we gelukkig voorbij.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  25. Deze 5 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  26. #29
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Ik vraag me af of het BCN wel echt op zoek is naar filmpjes waarin gesloopt wordt...Wat ik namelijk tussen de regels door lees is een oproep om al het illegale vuurwerk te flaggen.

    Ik(/wij) volgen denk ik wel de meeste nederlandse youtubers en ik kan me niet herrineren dat ik een filmpje voorbij heb zien komen waarin spullen worden gesloopt met vuurwerk.
    Ik vind zelfs dat de kwaliteit en de content van de filmpjes met grote sprongen vooruit gaat (een enkeling uitgezonderd).
    De tijd van cobra's met benzine zijn we gelukkig voorbij.
    Je was me net voor kerel, lag op het puntje van mijn tong.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  27. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    984
    Thanks
    857
    726 waarderingen in 337 posts
    Al die veel te ver doorgeschoten en ondoorgedachte, wantrouwige, vijandige en complotdenkerige reacties zeggen zo veel meer over jullie dan over BCN.

    Ga vooral lekker door met het verknallen, niet alleen van de traditie, maar van de hele Nederlandse maatschappij.

  28. Deze gebruiker waardeert GMP voor het bericht:


Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •