Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Anger

    Artikelnummer: 6465
    Artikelnaam: Anger
    Bruto Gewicht: 7000 gram
    Netto Kruitgewicht: 1150 gram
    Aantal Schoten: 95 shots
    Effectomschrijving: 19sh assortiment
    Kartoninhoud: 2/5
    Richtprijs: 99,95

    Bron: vuurwerkbieb
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Nieuw is ie volgens mij niet hoor! Omlabeling Black cobra 95 volgens mij...Prima cakes trouwens!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
      Nieuw is ie volgens mij niet hoor! Omlabeling Black cobra 95 volgens mij...Prima cakes trouwens!
      Ohw! Dat wist ik niet. Mij werd verteld dat dit wss een omlabeling was van het Drunk assortiment Loots?
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
        Ohw! Dat wist ik niet. Mij werd verteld dat dit wss een omlabeling was van het Drunk assortiment Loots?
        Drunk bestaat uit 6 cakes toch en deze uit 5 dus lijkt me ook een omlabeling van de black cobra 95.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Drunk bestaat uit 6 cakes toch en deze uit 5 dus lijkt me ook een omlabeling van de black cobra 95.
          Heb me ook laten vertellen dat er wat cakes omgelabeld zouden zijn inderdaad. Mogelijk bevat de Cobra 95 deze ook gewoon, ook al is deze gelijk aan de Anger?
          Heb de Black Cobra wel gehad 2 jaar terug, lekkere cakes met grote, volle effecten.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            Drunk bestaat uit 6 cakes toch en deze uit 5 dus lijkt me ook een omlabeling van de black cobra 95.
            Hmm heb je gelijk in haha. Heb ze iig wel besteld, dus beeldmateriaal komt er sowieso.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Heb me ook laten vertellen dat er wat cakes omgelabeld zouden zijn inderdaad. Mogelijk bevat de Cobra 95 deze ook gewoon, ook al is deze gelijk aan de Anger?
              Heb de Black Cobra wel gehad 2 jaar terug, lekkere cakes met grote, volle effecten.
              Jij mag t voor mij inpakken Johan
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Heb dit 19sh assortiment afgelopen jaar gehad. Wát een topcakes zeg! Ontiegelijk grote effecten, prima burst. Tijdens een actie voor een prijs á 75/80 euro zijn dit echt toppers.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Hmm heb je gelijk in haha. Heb ze iig wel besteld, dus beeldmateriaal komt er sowieso.
                  Heb je daar ook nog beeldmateriaal van? Naar aanleiding van jouw reactie ben ik wel erg benieuwd.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                    Heb je daar ook nog beeldmateriaal van? Naar aanleiding van jouw reactie ben ik wel erg benieuwd.
                    Ik heb van veel films gemaakt, maar helaas niet van het Anger assortiment. Komt omdat we dit jaar zó veel hadden en we onze camera's moesten sparen op batterij voor de show. Helaas.

                    Als deze dit jaar weer verkrijgbaar is voor een leuke prijs ergens in een actie, zet ik hem op film. Voor mij is het betere kwaliteit dan de Big19 cakes, dus als je die kent (die had ik zelf namelijk ook) en dat vind je wat, dan zit je goed.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Zit te twijfelen tussen deze of de supertolles 6 van vuurwerktotaal. Deze is te koop bij onze dealer voor 60 euro en de suppertolles 6 voor 50. Iemand straat film van dit assortiment?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Patronenvuurwerk Bekijk bericht
                        Zit te twijfelen tussen deze of de supertolles 6 van vuurwerktotaal. Deze is te koop bij onze dealer voor 60 euro en de suppertolles 6 voor 50. Iemand straat film van dit assortiment?
                        Ik kan alleen maar zeggen, twijfel niet te lang, de supertolles 6 is bij vuurwerktotaal al uitverkocht volgens mij :-D
                        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                        Comment


                          #13
                          Heb ze besteld ben alleen benieuwd naar de effecten van de Anger

                          Comment


                            #14
                            Even alle foto's aan het opschonen op Pc, kwam nog foto's tegen van dit product. 2 jaar geleden geschoten, zijn prima 19sh cake's.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	50713977_342016666391153_2476720688266739712_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,9 KB
ID:	1571937

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	51105761_615980495499548_912009375860654080_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:162,3 KB
ID:	1571938

                            Comment


                              #15
                              Vette labels man!

                              Comment

                              Working...
                              X