Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overzicht Afkeur 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    die gaan terug naar de importeur en die moet ze vernietigen als ik me niet vergis
    Denk dat ze gewoon in het buitenland kunnen worden verkocht

    Comment


      #32
      yep, dat is het voordeel als je in meerdere landen onderneemt.
      Is CE-gekeurd vuurwerk, dus mag in Europa verkocht worden. Kan zijn dat het in NL wordt afgekeurd door ILenT, maar als er niet teveel gebreken in het stuk vuurwerk zitten, kan de importeur ervoor kiezen om het ergens anders te verkopen natuurlijk.
      Misschien is dat de reden dat bijna alle importeurs in meerdere landen opereren.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door okkie Bekijk bericht
        deze is indd afgekeurd
        Niet afgekeurd maar komt voor het 2de jaar niet naar Nederland.
        Ja oké misschien is ie in China afgekeurd...
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          die gaan terug naar de importeur en die moet ze vernietigen als ik me niet vergis
          op kosten van de importeur in dat geval...daar zit 'm de strop dus juist.

          Comment


            #35
            Die evo boxen kunnen zo naar duitsland, is alleen wat logistiek gedoe

            Comment


              #36
              Pff volgend jaar alles weer duurde alles afvoeren op eigen kosten.
              Importeurtje pesten dit.
              Verkoopt goed in de media afkeurd legaal vuurwerk.
              Pffff

              Comment


                #37
                Het is maar weer de vraag wat de redenen zijn voor afkeur heb het idee dat het soms nergens over gaat.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Het is maar weer de vraag wat de redenen zijn voor afkeur heb het idee dat het soms nergens over gaat.
                  Mee eens zo is het Lets Party pakket van VWT ook afgekeurd batch 2013, het product is dus gewoon de afgelopen 2 jaar zonder problemen verkocht en nu dan ineens afgekeurd.
                  Product zit ook niet meer in het assortiment van VWT dus dat valt mee voor ze.

                  Comment


                    #39
                    Valt allemaal nog mee en geen Lesli afkeur wel een beetje vreemd

                    Comment


                      #40
                      Ja en dan gewoon weer daar kopen en mee naar nederland nemen
                      Oorspronkelijk geplaatst door wizz Bekijk bericht
                      Die evo boxen kunnen zo naar duitsland, is alleen wat logistiek gedoe

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door ecoda Bekijk bericht
                        Broekhoff: Hornet (IL&T) bron mailing broekhoff
                        Weet je toevallig ook wat er is gebeurd met de Salvation Comet van Broekhoff? Is ergens in december uit de webshops verdwenen, maar staat bijvoorbeeld nog wel in de Broekhoff folders.

                        Comment


                          #42
                          Ik heb de cruelty, crank en de distraxtion besteld, maar dat betekend dus dat ik ze niet meer mee krijg volgende week Bin de dealer?

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                            Ik heb de cruelty, crank en de distraxtion besteld, maar dat betekend dus dat ik ze niet meer mee krijg volgende week Bin de dealer?
                            Klopt. Hooguit de Cruelty als ze daar de 2015 batch nog van hebben. Als ik jou was zou ik zelf vervangende producten uitzoeken en dat voorstellen aan je dealer per mail of er persoonlijk even langs gaan.

                            Comment


                              #44
                              Ik heb de Cruelty, crank, Distraxtion en de Solarstorm besteld. Cruelty en Solarstorm gelukkig 2015 dus krijg ik gewoon. Crank al vervanger voor. Alleen nog wat regelen met de Distraxtion. Echt balen man.

                              Comment


                                #45
                                Zeg nu maar eens dat ze Evolution niet op de korrel hadden dit jaar. Check deze foto van FB. 80% evo bij het keuren.
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20161225-182535.jpg
Vertoningen:1
Grootte:211,3 KB
ID:	1560443

                                Comment

                                Working...
                                X