Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk ontwerpen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk ontwerpen.

    Onderlaatst kwam ik een map tegen die dateerde uit 2006, om precies te zijn was het een wiskunde map. Op het moment van gebruik was ik nog een klein broekie van 13 jaartjes oud, duidelijk te zien dat de bezigheden niets met wiskunde te maken hadden! Tijdens de wiskunde lessen was ik samen met een goede maat van mij (tevens forumlid F-16 piloot)altijd druk bezig met het " ontwerpen van vuurwerk". Vond het zo leuk om het weer terug te zien dat ik het even met jullie wilde delen. Nog meer freaks die hetzelfde gedaan hebben vroeger??


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0064.jpg
Vertoningen:1
Grootte:123,6 KB
ID:	1613323

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0063.jpg
Vertoningen:1
Grootte:103,8 KB
ID:	1613324

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0062.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,4 KB
ID:	1613321

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0061.jpg
Vertoningen:1
Grootte:134,0 KB
ID:	1613322

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0065.jpg
Vertoningen:1
Grootte:120,0 KB
ID:	1613325

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0066.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,0 KB
ID:	1613326

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0067.jpg
Vertoningen:1
Grootte:136,5 KB
ID:	1613327

    Groetjes,
    ddfirework.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    #2
    Geweldig om te zien. Zelf vroeger ook veel gedaan, ook het maken van vuurwerk folders was een vast iets ieder jaar. Mooie tijden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Bedankt voor het delen! Leuk om te zien! Besteedde mijn tijd tijdens saaie lessen vaak om over lont of kruit te lezen hier op VWC, good times

      Comment


        #4
        Jaaa echt wel, ik denk dat die nog wel in het ouderlijk huis moeten liggen. Geweldig, zo kwam ik de decembermaand wel door.

        Comment


          #5
          Prachtig ddfirework!

          Ik zie dat je oog hebt voor details (effecten).

          Ik was eind jaren 90', begin jaren 2000 vooral gefascineerd door de mooie labels van Schuurmans en Wolff Vuurwerk en heb dan ook zelf soortgelijke labels zitten maken in Word en Paint.
          Effecten konden mij niet veel boeien toen, zolang het label er maar prachtig uit zag.

          Comment


            #6
            Ja deed precies hetzelfde, niet zozeer het ontwerp maar vooral effecten van pijlen en singleshots.
            Raaddebom.nl

            Comment


              #7
              Prachtig en heel herkenbaar dit Ook zeker veel gedaan.

              Comment


                #8
                Haha fantastisch dit en inderdaad heel herkenbaar

                Comment


                  #9
                  We hebben allemaal van jongs af aan dezelfde 'stoornis' jongens .
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Ik heb vroeger nog eens een hele prijslijst gemaakt voor een zelfbedachte vuurwerkwinkel haha
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      #11
                      Kom zojuist dit topic voor het eerst tegen, maar is heel herkenbaar en puur genieten. Leuk dat je dit met ons deelt ddfirework. Je was er al snel bij wat betreft kennis van effecten, want ik vind het erg gedetailleerd. Zelfs aan de adviesverkoopprijs en gebruiksaanwijzing heb je gedacht.

                      Ik heb zelf in mijn kinderjaren ook tekeningen gemaakt van vuurwerk. Niet zozeer het ontwerpen van nieuwe artikelen, maar meer een soort sfeerbeelden van oudejaarsavond. Ik kon me daar dan helemaal in verliezen. Geweldig was die tijd!

                      Zijn er nog meer leden die bijvoorbeeld tekeningen of iets dergelijks hebben gemaakt en met ons willen delen?
                      @RandomDaniel heb je de zelfgemaakte prijslijst nog?
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment

                      Working...
                      X