Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dogfight [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dogfight [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

    Artikelnummer: 121
    Artikelnaam: Dogfight
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ... 250
    Aantal Vuurpijlen: 12
    Effectomschrijving: Prachtige en goed gevulde zak met vuurpijlen.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...40
    Kartoninhoud:
    Richtprijs:
    14.95

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	dogfight.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,5 KB
ID:	1613320

    #2
    Ik heb deze voor 11,95 bestelt bij de Intratuin. Er is niet veel te vinden over dit pakket op internet. Dit pakket heeft lesli dan ook bedoelt voor de Duitse markt maar is dus ook bij Intratuin te koop. In Duitsland kost dit pakketje overigens maar 8 euro. Maar gezien de effecten op youtube vind ik het die 12 euro ook wel waard.

    Comment


      #3
      Ziet er goed uit voor 1 euro per pijl!

      Comment


        #4
        Ik heb hem in combinatie met de best selection box voor 24eu. Inderdaad prima pijlen met leuke effecten, heb heel wat bagger pijlen gehad voor de 12 euro die hij oorspronkelijk kost, dus deze kan niet tegenvallen!
        🧨

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
          Ik heb hem in combinatie met de best selection box voor 24eu. Inderdaad prima pijlen met leuke effecten, heb heel wat bagger pijlen gehad voor de 12 euro die hij oorspronkelijk kost, dus deze kan niet tegenvallen!
          Wat een super deal, Bij mijn Intratuin is die best selection box helaas niet te krijgen.

          Comment


            #6
            Leuke pijlen voor de vooravond
            Offtopic
            Die best collection box is die trouwenz exclusief kan hem nergens vinden hier

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
              Leuke pijlen voor de vooravond
              Offtopic
              Die best collection box is die trouwenz exclusief kan hem nergens vinden hier
              Is bij de meeste intratuin vestigingen te vinden, moet je even kijken of er een bij jou in de buurt zit!
              🧨

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
                Is bij de meeste intratuin vestigingen te vinden, moet je even kijken of er een bij jou in de buurt zit!
                Ja in pijnacker en zoetermeer ja.

                Ik bedoelde meer hier op het forum en of een filmpje ervan

                Comment


                  #9
                  Erg vette pijlen voor deze prijs, heb ze dit jaar weer besteld. hier kun je niet voor naar Duitsland, was blij verrast!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door SeniorPinguin Bekijk bericht
                    Erg vette pijlen voor deze prijs, heb ze dit jaar weer besteld. hier kun je niet voor naar Duitsland, was blij verrast!
                    Nou , daar snap ik helemaal niks van. had ze vorig jaar ook maar wat een slechte pijlen. Een klein plofje en een lullig bougietje. Kun je nog beter van die knalpijlen als extreme bang of sick6 pijlen kopen. Die hebben zelfs nog een groter effect.

                    Comment


                      #11
                      Ze lijken op de Fire pijlen van wolfgang vroeger..
                      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                      Comment


                        #12
                        Ik vind dat deze vuurpijlen erg goed waren. ik heb zelf een vuurwerk standaart er voor gemaakt , zodat de pijlen goed om hoog gaan. de lengte van deze pijlen is 42-46 cm. hij heeft een goede, luide, heldere lage knal. Deze gekocht voor maar 14,59, dus ik had er maar 2 meegenomen. aanrader !!
                        Gelukkig 2019 en de beste wensen!!!

                        Comment

                        Working...
                        X