Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 92 van 92

Discussie: Verhoor

  1. #91
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sweet Laker Bekijk bericht
    Tegenwoordig heb je legale babyscheten die op nitraten lijken helaas.) Ach ja, tijden veranderen.
    Voor mij ook echt NIET-TE-GELOVEN dat importeurs van consumentenvuurwerk dus ook spullen laten maken met de naam Cobra en Viper en weet ik veel als knallers, hoe dom kan je zijn? Dit doe je maar om één ding en dat zijn centen.

    En dit gebeurt nu zelfs ook al met cakes die bijna gelijke namen hebben als tears from heaven en smile from hell en dat soort spullen. Volgens mij zou je je als importeur hier verre vandaan moeten willen blijven (tenzij je misschien zelf ook wat meepikt in de illegale handel , want blind zijn we geen van allen, toch?)

    Nu echt weer ontopic: illegale moeder verraadt dat zoon een probleem heeft (ofzoiets )

  2. Deze 4 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Voor mij ook echt NIET-TE-GELOVEN dat importeurs van consumentenvuurwerk dus ook spullen laten maken met de naam Cobra en Viper en weet ik veel als knallers, hoe dom kan je zijn? Dit doe je maar om één ding en dat zijn centen.

    En dit gebeurt nu zelfs ook al met cakes die bijna gelijke namen hebben als tears from heaven en smile from hell en dat soort spullen. Volgens mij zou je je als importeur hier verre vandaan moeten willen blijven (tenzij je misschien zelf ook wat meepikt in de illegale handel , want blind zijn we geen van allen, toch?)

    Nu echt weer ontopic: illegale moeder verraadt dat zoon een probleem heeft (ofzoiets )
    Helemaal mee eens, hypocriet gedrag. Men weet dat deillegale handel de legale handel in een negatief daglicht zet. Ondertussen gaan ze hier ook nog eens aan mee werken, legale vlinders, legale nitraten, legale Corsairs ..... begrijp dit werkelijk niet

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •