Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verhoor

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Nou nou, dat zal wel meevallen hoor, als OP gewoon eerlijk zijn verhaal vertelt zal de OvJ waarschijnlijk enkel een boete eisen, tenzij je in het verleden al vaker in aanraking gekomen bent met justitie.

    Maar goed, als OP illegaal vuurwerk importeert, moet hij ook zelf de verantwoordelijkheid nemen om het pakket aan te nemen, en niet op zijn moeder afschuiven. Als OP in een later stadium wordt gepakt en de handtekening van zijn moeder getraceerd wordt, kan zijn moeder eveneens veroordeeld worden tot hetzelfde delict.
    Lijkt me sterk dat je gestraft wordt voor het onwetend zetten van een handtekening
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      #47
      Überhaupt illegaal vuurwerk online bestellen is al niet een echt slim idee, afgaande van de berichten die een paar jaar geleden rond gingen + aan jou moeder vertellen dat het om vuurwerk gaat is ook niet een bijster slim idee als je toch een reden moest hebben zeg dan dat het voor de kerst is ofso

      Comment


        #48
        Ik heb geen vertrouwen in mannetjes als jij, oke, en ook niet in de overheid.
        Naar mijn gevoel dacht je veilig te zijn als je zelf niet degene was die het pakket zou aannemen bij de deur. Je moeder had dat goed door en nu probeer je weer niet op de blaren te zitten die je wel verdient.
        En nog zwaarder vuurwerk had je gelukkig nog net niet? Jij bent de reden dat mijn hobby verziekt wordt.
        Al met al is niemand foutloos, ik ook niet, maar wees een vent en onderga je proces/straf met een open vizier

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Baron v lunt z sas Bekijk bericht
          Ik heb geen vertrouwen in mannetjes als jij, oke, en ook niet in de overheid.
          Naar mijn gevoel dacht je veilig te zijn als je zelf niet degene was die het pakket zou aannemen bij de deur. Je moeder had dat goed door en nu probeer je weer niet op de blaren te zitten die je wel verdient.
          En nog zwaarder vuurwerk had je gelukkig nog net niet? Jij bent de reden dat mijn hobby verziekt wordt.
          Al met al is niemand foutloos, ik ook niet, maar wees een vent en onderga je proces/straf met een open vizier
          Dat eerste deel niet helemaal mijn ding maar je hebt wel een punt
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #50
            Vraagje mijner zijds, wat is eigenlijk jou leeftijd oke?
            Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
              Wat doe jij op dit forum? Ga anders met alle andere moraalridders van de laatste tijd een eigen forum maken!

              -knip-

              Verder zou ik gewoon een beetje schijnheilig gaan doen, dat je niet wist dat het zo gevaarlijk was en dat je er enorme spijt van hebt, enzovoorts. Wij weten allemaal dat het niet zo gevaarlijk is maar de politie denkt daar anders over, speel het spel gewoon met ze mee.

              Sterkte man!
              Als ik dit soort posts lees schaam ik me echt diep om ook een vuurwerkliefhebber te zijn. Wat een aso volk is dat blijkbaar. Het gaat er nog geeneens om dat dat vuurwerk illegaal is, maar hoe alles maar dan ook werkelijk alles goedgepraat wordt en er totaal geen respect is voor gezag (hetzij de overheid of ouderlijk).

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
                Wat doe jij op dit forum? Ga anders met alle andere moraalridders van de laatste tijd een eigen forum maken!

                Dat hij gepakt is met een paar nitraatjes maakt hem geen slechte gozer. Hij is gepakt met rotjes die in de rest van Europa gewoon toegestaan zijn, dat de wetten in Nederland zo idioot zijn kan hij niets aan doen.

                Wat klote dat je eigen ma je erbij naait man. Maarja ze word samen met veel anderen in Nederland door de media en de politie bang gemaakt voor buitenlands vuurwerk. Bommen granaten etc. we kennen allemaal de bullshit verhaaltjes.

                Ik zou je aanraden om bij dat verhoor gewoon niets te zeggen. Je bent niet verplicht om te antwoorden, antwoorden kan heel gevaarlijk zijn.
                Maar als je dit moeilijk vind dan raad ik aan om toe te geven dat het alleen voor jezelf was. Als ze je gaan vragen of je ook wat aan je maatjes hebt gegeven ofzo dan moet je dat keihard ontkennen. Die agenten gaan waarschijnlijk proberen om je in de val te lokken met dit soort vragen. Zelfs als jij toegeeft dat je één nitraat aan je buurjongen hebt gegeven ofzo dan kunnen ze al een zwaardere straf eisen. Zelfs als je er geen winst op hebt gemaakt kunnen ze je naaien voor handel ipv bezit.

                Verder zou ik gewoon een beetje schijnheilig gaan doen, dat je niet wist dat het zo gevaarlijk was en dat je er enorme spijt van hebt, enzovoorts. Wij weten allemaal dat het niet zo gevaarlijk is maar de politie denkt daar anders over, speel het spel gewoon met ze mee.

                Sterkte man!
                'Dat hij gepakt is met een paar nitraatjes maakt hem geen slechte gozer.' <-- Kan mij niet herinneren dat ik dat gezegd heb. Vast een aardige gozer en in ieder geval een mede vuurwerk liefhebber.

                'Ga anders met alle andere moraalridders van de laatste tijd een eigen forum maken!' <-- Dit Forum juigt illegaal vuurwerk niet toe en keurt het niet af. Alles wat je hier leest is informatief bedoelt.

                'dat de wetten in Nederland zo idioot zijn kan hij niets aan doen.' Eigenlijk wel, niet overtreden is een begin. Verhuizen is ook een optie, misschien wat voor jou -Ghost- ?

                Ik denk dat vwc-lid Oké hiervan leert, niks meer niks minder.

                Mvg,

                o/

                Comment


                  #53
                  Dit topic is gestart omdat iemand advies wil. Niet om elkaar vliegen af te vangen. Dankuwel.
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                    Dit topic is gestart omdat iemand advies wil. Niet om elkaar vliegen af te vangen. Dankuwel.
                    Dat heb je op een forum in een vrij land waar ieder zijn mening mag laten horen
                    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                    Comment


                      #55
                      Ik denk niet dat je ma in de gaten had wat de gevolgen voor je kunnen gaan zijn. Zomaar de politie inschakelen voor je eigen familie voor vuurwerk, ik kan je vertellen dat is hier TOTAAL ondenkbaar. Hoe je dit een strakke actie kunt noemen begrijp ik ook niet. verder kan ik niet oordelen want de info die je geeft is minimaal, ik lees vervaardigen, nou maak dan je borst maar nat.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                        Ik denk niet dat je ma in de gaten had wat de gevolgen voor je kunnen gaan zijn. Zomaar de politie inschakelen voor je eigen familie voor vuurwerk, ik kan je vertellen dat is hier TOTAAL ondenkbaar. Hoe je dit een strakke actie kunt noemen begrijp ik ook niet. verder kan ik niet oordelen want de info die je geeft is minimaal, ik lees vervaardigen, nou maak dan je borst maar nat.
                        Op de werkbank in de schuur lag een meter lont met een paar nitraten eraan gemaakt met tie-wraps.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Oké Bekijk bericht
                          Op de werkbank in de schuur lag een meter lont met een paar nitraten eraan gemaakt met tie-wraps.
                          Dat kan het probleem wel serieus groter maken. Ben je al bij het juridisch loket geweest? Dan kunnen we ook inschatten of je iets doet met de tips.
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                            Dat kan het probleem wel serieus groter maken. Ben je al bij het juridisch loket geweest? Dan kunnen we ook inschatten of je iets doet met de tips.
                            Ik heb even gekeken maar ik zie alleen dat ikgratis in contact kan komen met een jurist, vrees dat ik daar weinig aan heb...

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Oké Bekijk bericht
                              Ik heb even gekeken maar ik zie alleen dat ikgratis in contact kan komen met een jurist, vrees dat ik daar weinig aan heb...
                              Waarom denk je dat? Die hebben ervoor geleerd ;-)
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                #60
                                Het verhaal word wel steeds uitgebreider.
                                Wat ik me wel afvraag is waarom je niet gelijk aangehouden bent door de Politie?
                                Zoals ik het zo lees was daar met twee aangetroffen bestellingen en die nitraten doorgelont op de werkbank alle reden toe.
                                Is raar dat je dan nu, een paar maanden of weken, later nog voor op het bureau moet komen om een verklaring af te leggen.

                                Comment

                                Working...
                                X