Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen aan alle VWC'ers!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Fijne dagen! Was weer een mooi jaar bedankt hiervoor.

    Comment


      #17
      Ook van mijn kant iedereen een hele fijne, gezellige kerst en 3-4 schitterende vuurwerkdagen gewenst!
      Maak er wat moois van!

      Comment


        #18
        Ik wens iedereen op Vuurwerkcrew een heel fijne kerst, en een ongelooflijk mooi Oud en Nieuw.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161213_201633.jpg
Vertoningen:1
Grootte:87,9 KB
ID:	1560279
        Laatst aangepast door Happiness; 19 December 2016, 16:47.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #19
          fijne feestdagen en een knallend nieuwjaar allemaal!

          Comment


            #20
            Iedereen hele fijne kerstdagen en een knallend oud&nieuw toegewenst. Het is heerlijk druk op het forum en lekker gezellig, bedankt Vuurwerkcrew en de leden natuurlijk ook!

            Comment


              #21
              Fijne feestdagen allemaal! Enne denk aan de vingertjes hé
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                #22
                Ik wens iedereen op het forum een heeele fijne kerst en natuurlijk heel veel plezier tijdens de jaarswisseling!

                Comment


                  #23
                  Fijne Feestdagen allemaal, maak er wat moois van he

                  Comment


                    #24
                    Iedereen fijne feestdagen! Nog even dan mogen we onze hobby weer beoefenen…..yes!
                    Eerst ons vuurwerk weer ophalen (de strooptocht) en toch weer met nog ietsje meer thuiskomen….je kent het wel
                    Daarna weer nieuwe projectjes uitdenken en genieten van de oliebollen en de oohh’s en aahh’s van de mensen die kijken naar je bedachte showtje..
                    Maar eerst nog de kerstdagen, samen genieten met zijn allen!

                    Dankzij jullie leden blijft dot forum een van de beste fora in nederland! Door jullie blijft dit een superlevendig forum!
                    Beste mede vwc-ers: Bedankt! En geniet heerlijk van de komende dagen!

                    Comment


                      #25
                      Iedereen hele fijne feestdagen gewenst! Ik heb met veel plezier alle topics gelezen en weer veel kennis opgedaan. Iedereen bedankt!

                      Comment


                        #26
                        Ik wens een ieder hier op VWC fijne feestdagen! Over 1,5 week mogen we alweer los, het gaat te hard!! Geniet van de komende dagen en eet niet teveel, zodat je niet meer kunt bukken met afsteken!!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Allemaal alvast een hele mooie kerstdagen jongens. Het jaar is toch wel weer snel gegaan met ups en downs.
                          Volgende week zaterdag is de dag der dagen. Dan mogen we weer. Maar eerst genieten van de kerst met de familie en natuurlijk lekker eten.

                          Comment


                            #28
                            Fijne dagen aan iedereen. Geniet van de laatste dagen van dit jaar!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Fijne dagen allemaal en een gezond 2017!!

                              Comment


                                #30
                                Fijne dagen iedereen! Ik hoef deze week gelukkig bijna niks meer te doen (dat was vorig jaar wel anders) voor mijn studie en ga even heerlijk genieten op VWC! Maar vooral wens ik iedereen een veilige jaarwisseling! Denk aan die bril

                                Comment

                                Working...
                                X