Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
    Probeer het eens met Windows Movie maker, ik heb er zelf ook bijna geen kennis van maar dit programma is echt supersimpel.
    Moet ook geen auteursrecht op de video's zitten die je gebruikt
    Das wat het moeilijker maakt.

    Comment


      #32
      Dit is een lastige inderdaad, maar dat maakt het wel leuk voor de mensen die zich hiermee kunnen uitleven. Weer eens wat anders dan een standaard prijsvraag. Ben alleen bang dat ik over moet slaan.

      Comment


        #33
        mijn poging is verzonden!

        Comment


          #34
          Geweldige actie! Ik ga mijn best doen
          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            #35
            Zie net dat ik mijn project helemaal niet goed heb opgeslagen ...
            Waarschijnlijk is het dus een inzending van niks omdat je de gebruikte fragmenten nu niet ziet en/of hoort. Kan weer opnieuw beginnen
            Neem aan dat dit niet uit maakt omdat je meerdere filmpjes mag maken ?

            Comment


              #36
              Heb ook ingezonden, ben er bar slecht in maar zeker een poging gedaan.

              Comment


                #37
                Net nog eentje ingestuurd. Is toch wel leuk om te knippen en plakken.

                Comment


                  #38
                  Dikke box hoor, geweldige prijs om te winnen.
                  Succes allemaal.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Leuke actie, heb mijn video verzonden

                    Voor deze laatste actie wil ik VWC en VWtotaal nogmaals bedanken voor het beschikbaar stellen van al deze gave prijsvragen met de geweldige prijzen! Ik denk dat je voor heel veel leden een mooi product hebt toegevoegd aan de collectie! En ik wil ook alle deelnemers bedanken, heb met veel plezier de topics (behalve dat kutspamtopic... :P ) doorgelezen, en genoten van alle creatieve inbreng van iedereen!

                    Comment


                      #40
                      De inzendingen komen lekker door hoor, Vuurwerkvisie zal ze uploaden, ze worden allemaal doorgestuurd.

                      Comment


                        #41
                        Even een vraagje. Ik krijg bij "We Transfer" elke keer een foutmelding.

                        Is het ook voldoende om de youtube link te sturen?

                        Comment


                          #42
                          Ik heb nog geen terugkoppeling dat het we transfer geopend is. En daar zit dacht ik een bepaalde tijd aan

                          Comment


                            #43
                            Het is al gelukt, had met het copy/pasten een punt teveel

                            Heb er een extra leip filmpje van gemaakt hahaha

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Ik heb nog geen terugkoppeling dat het we transfer geopend is. En daar zit dacht ik een bepaalde tijd aan
                              Ik ook niet hoor. Kan 7 dagen volgens mij.

                              Comment


                                #45
                                Aaaaah ***! hier kan ik totaal niks mee. alles netjes meegedaan en dan op de laatste moeten afhaken :(

                                Wel geweldige acties die vw totaal dit jaar heeft gehouden!

                                Comment

                                Working...
                                X