Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Toch maar iets ingezonden, je weet het maar nooit :P

    Comment


      #17
      Trouwens, heb mijn naam er niet bij vermeld. Is dat erg? Dit is de naam van het filmpje:
      Bullet - VOLT! High Voltage - Vuurwerktotaal [FEAT. BABY ALISIA].avi
      en E-Mail: [email protected]

      Comment


        #18
        Zo mjin filmpje is verstuurd via weTransfer. Ben benieuwd

        Comment


          #19
          Een filmpje ingestuurd,voor het eerst dat ik met knippen en plakken van een filmpje bezig ben geweest en vind het nog aardig gelukt ook. Al zeg ik het zelf. Is nog leuk om te doen ook. mischien nog maar eentje maken.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
            Damn, kan ik de gewonnen Capital ook inruilen voor deze box? Dit is wel even andere koek
            Je mag hem best aan mij geven hoor, zodat jij mee kan doen voor de Chemical Box?


            Even kijken of ik wat leuks kan verzinnen en het dan ook uit kan werken. Ik snap niks van die bewerkingsprogramma's dus dat wordt feest.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
              Je mag hem best aan mij geven hoor, zodat jij mee kan doen voor de Chemical Box?


              Even kijken of ik wat leuks kan verzinnen en het dan ook uit kan werken. Ik snap niks van die bewerkingsprogramma's dus dat wordt feest.
              Haha nee ben blij dat de buit binnen is.
              Ben ook bezig met een filmpje om kans te maken op de voltfather...alles zit me tegen bij het maken, wat is dat lastig!

              Comment


                #22
                ...En daar gaat mijn kans op de Voltfather. Ik kan helemaal niks van video's maken.
                Gelukkig 2024!

                Comment


                  #23
                  Jongens jongens hoe ga ik dit voor elkaar krijgen. Winactie 4 was al een kriem.
                  Iemand een suggestie voor een heel makkelijk bewerkings progamma?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door master1 Bekijk bericht
                    Jongens jongens hoe ga ik dit voor elkaar krijgen. Winactie 4 was al een kriem.
                    Iemand een suggestie voor een heel makkelijk bewerkings progamma?
                    Met windows movie maker kom je een heel eind. Zit als het goed is standaard op elke windows pc.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door master1 Bekijk bericht
                      Jongens jongens hoe ga ik dit voor elkaar krijgen. Winactie 4 was al een kriem.
                      Iemand een suggestie voor een heel makkelijk bewerkings progamma?
                      YouTube heeft ook een video editor. Weet alleen niet wat je er allemaal mee kan

                      Comment


                        #26
                        Helemaal niet mijn ding, maar we hebben ons best weer gedaan ...

                        Comment


                          #27
                          Oeps er is bij mij iets fout gegaan. Had verschillende versies van mijn filmpje, en heb per ongeluk het nog niet voltooide filmpje opgestuurd. Is het toegestaan om de goede versie na te zenden?

                          Comment


                            #28
                            Net nog eentje ingestuurd,simpel maar mischien wel doeltreffend.

                            Comment


                              #29
                              Meegedaan. Moet ik ook nog een mail sturen naar [email protected] met gegevens of is de WeTransfer email genoeg?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                                ...En daar gaat mijn kans op de Voltfather. Ik kan helemaal niks van video's maken.

                                Probeer het eens met Windows Movie maker, ik heb er zelf ook bijna geen kennis van maar dit programma is echt supersimpel.

                                Comment

                                Working...
                                X